SZYNKAR Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Kupiłem samochód ze zniszczonym łącznikiem elastycznym wydechu (plecionka). Mechanik stwierdził ze przyczyna to prawa poduszka silnika (hydropodstawa) do wymiany. Wymieniłem - widoczny wyciek płynu wewnętrznego. Podczas podnoszenia silnika słychać było trzask jakby z lewej. Po wymianie prawej powiedział cytuję "lewa poduszka jest jakaś miękka" i zasugerował wkrótce wymianę. Jestem przed wymianą plecionki i nie chciałbym żeby znowu się rozsypała przez uszkodzoną poduszkę. OBJAWY: Poduszka prawa nowa, lewa nie ma wycieku. Przy gaszeniu silnika trzęsie budą ale nie miałem nigdy diesla i nie potrafię porównać. Podczas jazdy na luzie z hamowaniem czasem wyczuwalne lekkie drgania kierownicy od silnika. Czy ktoś miał uszkodzenie lewej poduszki bez widocznego wycieku?[br]Dopisany: 26 Październik 2011, 19:07_________________________________________________Jestem po konserwacji podwozia. Lakiernik zauważył ze intercooler jest oblepiony olejem z kurzem i umył go karcherem. Brudny ślad w kształcie owalu sugeruje wyciek oleju z przodu przedmuchiwany na tył. Ten trzask z pierwszego wpisu to chyba wtedy coś się przytrafiło intercoolerowi. Jak coś zdiagnozuję dam znać.
krzysztof61 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 jezeli wyciekl ci plyn z poduszki -kolor czerwony i ktos go wytarl poduszke to nic nie zobaczysz . bedzie wygladala na ok
SZYNKAR Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Wytarł poduszkę - faktycznie, jest łatwy dostęp Trzęsie kierownicą na jałowym (niskie obroty), zrobię łącznik elastyczny wydechu, może to pomoże. Dalej się zobaczy
krzysieqakces Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 posadź kogoś za kierownicą, ty otwórz maskę, weź jakąś porządną latarkę, niech klient za kierownicą rusza delikatnie na jedynce i zobaczysz czy poducha wywalona czy nie. Do lewej jest dość dobry dostęp. Jeszcze zależy o której lewej mówimy, patrząc od strony kierowcy czy od przodu samochodu? Bo mi chodzi o tą patrząc od strony kierowcy. A powiedz, jak zmieniasz biegi to czujesz szarpnięcie czy płynnie wszystko chodzi? I zobacz też jak się zachowuje drążek skrzyni biegów, bo jak lata przy redukcji np no to poduchy przy skrzyni mogą być wywalone. Znaczy tam jest jedna taka mała, a ta druga to tak jakby guma czy coś, nie pamiętam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się