Debian27 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Panowie sprawa dotyczy audiczki rok 2001 z silnikiem 1.8T(znajomy). Narzekał na skaczące obroty oraz, że czasami na luzie sama przyspiesza. PO podpięciu vag wykazał następujące błędy: 6 Faults Found: 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 35-00 - - 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-10 - - - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Jesli ktos jest w stanie namierzyć problem to prosze o pomoc, a z uwagi na to, że mieszka on 60 km ode mnie to powiedzcie co robic/ co sprawdzić i jak gdyż bedę u niego w najbliższy weekend. Dodam, że jego znajomy mechanik mówił coś na temat sondy lambda. Za wszelkie sugestie dzięki smiley
Mauros88 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 16487 - Powietrze czujnik przepływu masy (G70): Signal zbyt wysokie P0103 - 35-10 - - - Intermittent 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy zaworem Turbo i przepustnicy (check DV!) P1297 - 35-00 - - 16955 - Hamulce Switch (F): Nieoczekiwane sygnału P0571 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Temperatura cieczy chłodzącej silnik. Sensor (G62): Signal Nieoczekiwane P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System Too Rich P1137 - 35-10 - - - Intermittent 17947 - Sprzęgło pedału Switch (F36): Nieoczekiwane sygnału P1539 - 35-10 - - - Intermittent to wujek google wyplul. Wg mnie do sprawdzenia przelplywka, chyba turbo sie przycina, czujnik temperatury cos nie gra a o co chodzi z tymi pedalami to nie wiem.
marekcraw Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jeśli chodzi o P0116 16500 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62): niezrozumiały sygnał - tak to tłumaczy VCDS czyli: 1. Czujnik temperatury może źle podawać sygnał sprawdzić omomierzem (czujnik z tyłu silnika podwójny z czterema przewodami w ADR)tabelka wskazań gdzieś na forum pewnie jest 2. mogą być przewody czujnika 3. Duże prawdopodobieństwo, że to termostat- sprawdzić. Sterownik rejestruje sygnał przy starcie za niski niż ma to zadeklarowane stąd taki błąd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się