Lukasch44 1 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=192920.0 Takie były logi Panowie. Termostat dawno wymieniony. Objawy: - Stukanie jednostajne na ciepłym i zimnym takie samo. Spalanie ok, moc chyba ok. Zerknijcie Panowie bo nie wiem czy pchać się w regenerację wtryskiwaczy nie mając pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Sprawdź czy szklanki nie są miękkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 a coś więcej na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Odkręć pokrywkę i zobaczysz przy okazji czy może któraś sprężyna pompowtryskiwacza się nie rozsypała, a tak To weź śrubokręt czy cokolwiek innego i po naciskaj szklanki (oczywiście jak krzywka nie będzie jej naciskała) Jeżeli lekko będą się wciskać to znaczy, że do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Szklanki są pod sprężynami tak? Jak będę naciskać sprężynę to ma chodzić twardo czy mięko? Jeśli coś pomyliłem to przepraszam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MROZOL 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 to na czerwono to są szklanki. Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Kolega ładnie To opisał, szklanki są pod wałkiem. Trzeba każdą po kolei naciskać, miękkie być nie powinny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Kolega ładnie To opisał, szklanki są pod wałkiem. Trzeba każdą po kolei naciskać, miękkie być nie powinny I powierzchnie na szklankach powinny być gładkie! Jeśli są jakieś wytarcia, dołki, czy wgnioty to do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Kolega ładnie To opisał, szklanki są pod wałkiem. Trzeba każdą po kolei naciskać, miękkie być nie powinny I powierzchnie na szklankach powinny być gładkie! Jeśli są jakieś wytarcia, dołki, czy wgnioty to do wymiany. To także bardzo ważne! Zapomniałem tego dodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Byłem dziś u magika od audi. Posłuchał i stwierdził, że na 90% to nie popychacze (umówiłem się na zdjęcie pokrywy i pozamienianie wtrysków). Stwierdził,że mam dziwne korekcje na wtryskach 1 i 2 ale za to jakiś drugi parametr jest tam książkowo wzorowy. Natomiast na 3 i 4 korekcja wzorowa a ten drugi parametr do kitu. Stąd ta zamiana wtrysków kolejnością by sprawdzić czy to ich wina czy coś w silniku szwankuje i korekcja nadrabia. Poczekam i po 30.11 się dopiero dowiem. Na razie smigam bez problemów już 30 tyś. od wykrycia zamieszania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Co to za nowość? Przecież druga, czy trzecia osoba w przywołanym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=192920.0 już ci to napisała. W tym wątku pisałeś tylko na temat stukania, więc ni jak to się ma do wtryskiwaczy, jeżeli się nie rozleciały pod pokrywą zaworów. Można przełożyć miejscami te pompki, ale po korekcjach na 1, 3 i 4 nie wróżę, aby to pomogło. Czekamy zatem na efekty mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Obejrzyj dokladnie walek. NA zdjeciach tego dokladnie nie widac,ale przypuszczam, ze mozesz miec wytarte krzywki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 No i po zabiegu Wtryski zamienione miejscami. Korekcje poszły za zamienionymi pompkami. Mechanik powiedział, że to ich wina na 100% bo popychacze i krzywki wałka są jak nowe. Z wymianą wtryskiwaczy kazał się na razie wstrzymać bo korekcje są jeszcze w granicach dopuszczalnej normy, innych objawów brak a koszt wymiany u niego to ponad 3tyś. więc nie będzie mnie na razie doił. Posprawdzał korekcje na zimnym i ciepłym oraz podczas jazdy, pojeździł i powiedział,że jestem przewrażliwiony . Pojeżdżę, poobserwuję i pozbieram kasę...... bo prędzej czy później pewnie do niego zawitam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 można wiedzieć za co ten mechanik chce 3tys. zł?? bo ta cena chyba jakaś z kosmosu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 a jakie masz te korekcje?bo jak te z logow to tragedia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 3 tyś. za nowe ori wtryski z wymianą to chyba nie kosmos Wymienił gumki we wtryskach i powiedział, że puki nie ma jakichś znacznie niepokojących objawów to mogę jeszcze pojeździć. a na wtryski już zacząłem odkładać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 To nie lepiej dac do regeneracji te wtryski ?? Zaplacisz okolo 700 zl i beda jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 z tego co się orientuję to kompletna regeneracja to 450 zł za sztukę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się