Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Klimatronic grzeje, a nie chłodzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem posiadaczem A4, rok 1996. Mam problem z temperaturą nadmuchu; przy ustawieniu temperatury 18 stopni bądź LO, cały czas leci ciepłe powietrze. Problem drugi - nie można wyłączyć nawiewu na nogi. Trzeci problem - stukot w prawym kole na kamienistych wybojach. Pomóżcie, bo pojawia mi się problem za problemem i jak tu się cieszyć z posiadania A4.

Opublikowano

Poniżej 5 stopni Celcjusza klima nie chłodzi (nie załącza się) a klimatronik wyczuwając niska temperaturę wewnątrz poprostu grzeje. Stukot na wybojach to objaw zużytych wahaczy podjedź na diagnostyke niech określą który lub które wymień i po sprawie. Co do drugiego problemu to trzeba pewnie się podpiąć VAG-iem aby zobaczyc dlaczego tak jest.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Może orientujesz się jaki jest koszt zakupu jednego wahacza? A wogóle to źle sformuowałem pytanie; nie włączając klimatyzacji, mam ustawioną temperaturę na LO, a mimo to leci ciepłe powietrze?

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Może orientujesz się jaki jest koszt zakupu jednego wahacza?

Zapytaj tego gościa http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24244.0 bo ceny są różne zależnie jaka firma i który wahacz.

Z tą klimatyzacją to jak widze trzeba zdiagnozować VAG-iem inaczej można gdybać, być może coś z tymi klapkami co odpowiadają gdzie leci powietrze i jakie, a steruje nimi silniczek, który może jest uszkodzony.

Opublikowano

Co do klimy to spróbuj wpisać kanał diagnostyczny (1kanał) wtedy wyskakują kody usterek.

Vag jest lepszy, ale kosztowniejszy ;)

Opublikowano

Witam Wszystkich!

Zauważyłem ostatnio u siebie podobny problem, tzn grzeje nawet jak było ciepło ostatnio na dworku, ale to też dziwne bo raz grzeje raz chłodzi, a wydaje mi się że było powyżej 5 stopni. Pytanie moje czego mam szukać w Vagu jaki kanał diagnostyczny bo podłączyć to sobie vaga podłącze, ale po angielsku i ni cholery się na nim nie znam. Dzięx :confused4:

Opublikowano

SeeBoo kanał diagnostyczny to jest informacja wyświetlona na klimatroniku po ustawieniu na nim kanału1.

procedura:

1. wciskasz naraz przycisk recyrkulacji powietrza (zamyka i otwiera klapę od powietrza z zewnątrz), oraz, i tu nie pamiętam, czy nawiew na nogi czy na górę. Ale to tylko dwie możliwości.

2. następnie przyciskami +- nastawiasz kanał który chcesz wywołać (1 to jest kanał dignostyczny który wyświetla błedy)

Teraz Vag: po podłączeniu

select contol module/08 Auto HVAC/ i tam wszystko jest check for errors też tam jest

błędy zapisujesz i wkładasz na forum albo sprawdzasz sam :hi:

Opublikowano

Dzięki wielkie za tak wyczerpującą odpowiedź, dzisiaj będę szukał :oklaski:[br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 11:10 _________________________________________________Kanał diagnostyczny wyświetla:

08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)

08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

Czy któryś z kolegów spotkał się z czymś takim? Co to dla mnie właściwie oznacza?

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

podłącz vaga i skasuj te błędy, jeśli wyskoczą od nowa, to niestety potrzebna jest reanimacja silniczka klapy regulacji temperatury (jest na forum wszystko o reanimacji tych silniczków, na pewien czas pomaga)

klapę powietrza też trzeba sprawdzić co tam się dzieje. Sterowana jest jakoś podciśnieniowo

dużo rozkręcania żeby się dostać do silniczków :thumbdown:

rozkręcałem i nakląłem się bardzo na konstruktorów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...