Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prosze o analize logow.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczow.Prosze o pomoc poniewaz moja a4 nie ma wogole przyspieszenia.Strasznie sie muli co doprowadzilo do tego ze zakupilem kabelek i znalazlem blad w engine 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-00 - Open or Short to Ground

Zrobilem logi 011.

testvl9.jpg

kolejna rzecz to nie moge znalezc u mnie turbiny(wiem gdzie powinna sie znajdowac) i sztangi zeby sprawdzic czy sie rusza :mysli:

Opublikowano

N75 umarł :thumbdown: Taka mała ta turbinka nie jest w naszych silniczkach żeby jej znaleźć sie nie dało :chytry: . Ciegło od turbiny jest dokładnie pod nią od spodu za zaworek n75 znajdziesz po lewej stornie silnika poniżej turbinki koło sprężarki od klimy pzdr

Opublikowano

sprawdz wtyczke zasilajaca zaworek N75 .... prysnij WD40, przeczysc .. jak nie pomoze podmien na nowy ...

Opublikowano

a wiec spanky mial racje.to byla wyciagnieta wtyczka,tylko ze zanim to zauwazylem to zdazylem kupic nowy zaworek w ASO w UK ;( Teraz turbo laduje ale zrobilem wszystkie logi oporcz 008 dynamicznego bo sie niestety nie zapisal.prosze wiec doswiadczonych forumowiczow o ocene.o termostacie to niestety wiem.

001 statyczny

001slh2.th.jpg

003 statyczny

003slb3.th.jpg

004 statyczny

004scs9.th.jpg

007 statyczny

007snn9.th.jpg004scs9.th.jpg

013 statyczny

013soy0.th.jpg

018 statyczny

018szv1.th.jpg

001 dynamiczny

001dhr0.th.jpg

003 dynamiczny

003dii7.th.jpg

004 dynamiczny

004due9.th.jpg

010 dynamiczny

010deh2.th.jpg

011 dynamiczny

011diy5.th.jpg

BS statycznych nie moglem srobic bo moja wersja programu nie pozwala.

Czy powinienem zamienic zaworek mimo co czy go oddac?tylko czy to cos zmieni?czy lepiej go zatrzymac na wszelki wypadek?[br]Dopisany: 27 Marzec 2008, 16:43 _________________________________________________Czytajac forum dochodze do wniosku ze cos nie tak jest z EGR tylko jeszcze nie wiem co.Spodziewam sie ze jest zanieczyszczony.Szkoda ze nie moge zrobic pomiaru BS ktory by to potwierdzil.Co o tym sadzicie?

Opublikowano

o czlowieku :naughty: wrazenia nieporownywalne.Jest o niebo lepiej :> Ale chcialbym jeszcze lepiej :evil: dlatego chce zebyscie doradzili mi w logach.Jak EGR wyczyscic to juz czytalem,teraz lookne o co biega z ta przeplywka.A co do tego nowego N75. wsadzic nowego? czy zostawic jak jest? Pozdro

Opublikowano

Albo ja niedowidze albo turbinka poprawnie pompować zaczyna CI od 2200 rpm, później jest już spoko ale początek ma słaby.

Opublikowano

-termostat do wymiany

-EGR zrob jeszce raz tylko tuz przed pomiarem przegazuj furmanke ...

dalej to juz gdybanie [przy takiej temperaturze płynu pomiar nie jest miarodajny :confused4:]

-co do troszke spoznionego doładowania ... masz katalizator ?

załatw sobie zarejestrowana wersje VC i zrob pelna diagnostyke ... no i koniecznie 008 dynamiczne ...

Opublikowano

ja bym stawiał na termostat i czujnik temperatury, w moim AHU wymiana termostatu nie pomogła, temp też była w granicach 75-78 a po wymianie czujnika 88 :th:

Opublikowano

A mozna stwierdzic zanim wymienie termostat czy moje stare N75 jest wporzadku czy wymienic na nowy ktory kupilem i nie wiem czy go zostawic czy zwrocic.Co do kata to nie jestem pewien ale raczej mam ,bo domyslajac sie poprzednich wlascicieli osiagi chyba nie interesowaly.

Opublikowano

jak zrobisz logi, będzie jaśniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...