m1chal Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Golf 4 ...silnik 1.9 TDI AHF (kupiony jakiś czas temu... podobno na tym programie jeździ od 4 lat) Wymieniano ostatnio rozrząd, wczesniej silnik odpalał idealnie, po wymianie rozrządu, zaczeły dziwne rzeczy sie dziać. Podczas samego odpalania silnik ma jakby ciężej i strasznie nim rzuci, tak samo podczas samego gaszenia i coś hałasuje lekko na zimnym silniku w okolicy prawego koła. jakiś czas temu kasowalem wszytskie błedy, dzisiaj podłączyłem pod komputer i były takie błędy: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation P1248 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - skasowałem je, ale jeden po jeździe powrócił: 17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation P1248 - 35-00 - - Oto logi: Dynamiczne: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62107.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62108.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62109.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62110.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62111.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62112.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62113.html Statyczne BS: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62114.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62115.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62116.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62117.html Statyczne MB: Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62118.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62119.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62120.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62121.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62122.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62123.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_62124.html Prosiłbym o analize logów, czy z silnikiem wszystko ok itd.
przemik Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Ustawcie zapłon bo jest w kosmosie (sporo za wczesny). Stad te problemy z odpalaniem i stad ten błąd. Jak tam filtr paliwa ? Termostat nadaje sie tylko na szrot. Ten program to niezbyt wysokich lotów. Jak na moje oko (tylko na podstawie logów) zbyt duzo jest paliwa, a zbyt mało powietrza. Z tą tylko małą uwagą, ze ja bym nie tyle grzebał przy lufcie co poprawił mape paliwa.
m1chal Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 Z tą tylko małą uwagą, ze ja bym nie tyle grzebał przy lufcie co poprawił mape paliwa. mogło coś takiego wyjść z tego, że podczas ustawiania rozrządu ktoś źle nastawił pompe?? (osoba ta była bez vaga itd :/ )
przemik Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Z tą tylko małą uwagą, ze ja bym nie tyle grzebał przy lufcie co poprawił mape paliwa. mogło coś takiego wyjść z tego, że podczas ustawiania rozrządu ktoś źle nastawił pompe?? (osoba ta była bez vaga itd :/ ) To co zacytowałes odnosi się do programu. Natomiast to co napisałes odnosi sie do tego co wymieniał rozrzad... po prostu albo go zle ustawił lub co jest 100% pewne - nie ustawił statycznego kąta wtrysku po robocie. Jesli nie starczy regulacji na pompie zeby prawidlowo ustawić zapłon. Trzeba bedzie zwalic od nowa wszystko i ustawic porzadnie na znaki.
m1chal Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Jak tam filtr paliwa ? filtr byl jakis czas temu wymieniany Termostat nadaje sie tylko na szrot. ok do wymiany , tylko czy na 100% termostat czy może być czujnik??[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 12:15_________________________________________________ Termostat nadaje sie tylko na szrot. sprawdzilem termostat... po osiagnieciu 90 stopni dolny wąż jest zimny... czyli możliwe, że czujnik ??
przemik Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 wykasowałem Wasze wypociny.... Chcesz miec pewnosc czy to czujnik czy termos.... Zaloguj 007 na zimnym i na goracym silniku. Porownaj te odczyty z blokiem 003 w module zegarów.
m1chal Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 dobra prosze o ponowna analize, bo ostatnio autko mialo problemy z przepylwka i gruchą turbiny... teraz sprawa wyglada tak: czy wszystko ok?? Dynamiczne: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85275.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85276.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85277.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85278.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85279.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85280.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85281.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85282.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85283.html Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85284.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85285.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85286.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85287.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85288.html MB Statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85289.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85290.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85291.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85292.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85293.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85294.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85295.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85296.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85297.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_85298.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się