fantom89 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam, na wstępie napiszę, że samochód nie jest mój, a wujka ale na 2 tyg mam do niego dostęp. Także sprawa wygląda tak, że na FIS jest wielki czerwony wykrzyknik plus kontrolka ABS pali się. Przez to nie ma możliwości wyświetlenia żadnych informacji. Na dodatek nie pokazuje jaki aktualnie bieg jest włączony (tiptronic). Co ciekawe po skasowaniu błędów na włączonym silniku widać jaki już jest bieg wbity ale wykrzyknik i ABS nadal jest. Błędy: Control Module Part Number: 4D0 927 156 L Component and/or Version: AG5 01V 3.7lV8 RDW D59 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal 00668 - Supply Voltage Terminal 30 31-00 - Open or Short to Ground --------------------------------------------------------------------------- Control Module Part Number: 4D0 907 379 L Component and/or Version: ABS/EDS BOSCH 5 7680 Software Coding: 0265109043 Work Shop Code: BB 37680 1 Fault Found: 00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106) 35-00 - - --------------------------------------------------------------------------- Control Module Part Number: 4D0 820 043 C Component and/or Version: D2-KLIMAVOLLAUTOMAT_D03 Software Coding: 00180 Work Shop Code: WSC 02314 1 Fault Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+ --------------------------------------------------------------------------- Drugim problemem jest to, że zapala mi się kontrolka CAT i czuć, że nie pracuje na wszystkich garach i telepie cała kastą. Ogólnie dziś mi nawet zdechł po chwili. W VAG pojawia się błąd, że wyskoczył 6 cylinder. Z tego co też zauważyłem to problem tylko na gazie jest, a na benzynie nie.
przemik Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Ten bład od ABS u wraca po skasowaniu ?
fantom89 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Ten bład od ABS u wraca po skasowaniu ? Tak. Ogólnie kontrolki ABS i tego wykrzyknika nie da się skasować. Cały czas się palą.
przemik Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Do sprawdzenia przekaźnik J106 zaworów magnetycznych systemu ABS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się