Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] A8 3.7 - błędy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

na wstępie napiszę, że samochód nie jest mój, a wujka ale na 2 tyg mam do niego dostęp. Także sprawa wygląda tak, że na FIS jest wielki czerwony wykrzyknik plus kontrolka ABS pali się. Przez to nie ma możliwości wyświetlenia żadnych informacji. Na dodatek nie pokazuje jaki aktualnie bieg jest włączony (tiptronic). Co ciekawe po skasowaniu błędów na włączonym silniku widać jaki już jest bieg wbity ale wykrzyknik i ABS nadal jest. Błędy:

Control Module Part Number: 4D0 927 156 L
Component and/or Version: AG5 01V 3.7lV8 RDW D59
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000

2 Faults Found:

00526 - Brake Light Switch-F

   27-00 - Implausible Signal

00668 - Supply Voltage Terminal 30

   31-00 - Open or Short to Ground

---------------------------------------------------------------------------

Control Module Part Number: 4D0 907 379 L
Component and/or Version: ABS/EDS BOSCH 5  7680
Software Coding: 0265109043 
Work Shop Code: BB 37680

1 Fault Found:

00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)

   35-00 - -

---------------------------------------------------------------------------

Control Module Part Number: 4D0 820 043 C
Component and/or Version: D2-KLIMAVOLLAUTOMAT_D03
Software Coding: 00180
Work Shop Code: WSC 02314

1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

   30-00 - Open or Short to B+

---------------------------------------------------------------------------

Drugim problemem jest to, że zapala mi się kontrolka CAT i czuć, że nie pracuje na wszystkich garach i telepie cała kastą. Ogólnie dziś mi nawet zdechł po chwili. W VAG pojawia się błąd, że wyskoczył 6 cylinder. Z tego co też zauważyłem to problem tylko na gazie jest, a na benzynie nie.

Opublikowano

Ten bład od ABS u wraca po skasowaniu ?

Opublikowano

Ten bład od ABS u wraca po skasowaniu ?

Tak. Ogólnie kontrolki ABS i tego wykrzyknika nie da się skasować. Cały czas się palą.

Opublikowano

Do sprawdzenia przekaźnik J106 zaworów magnetycznych systemu ABS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...