bialyy 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Dzis podczas dodawania gazu przy okolicach 2 tys . obrotow odczulem minimalne drgania , i to za kazdym razem przy dodawaniu tak jest. Co to moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 pewnie z 3 ruszales,mi tez szarpie wtedy.Pozdro Sory za ot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialyy 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Taa na kazdym biegu jest to odczuwalne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponio1767 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 A ja napisze tak mam silnik 1,9 tdi avf i za kazym razem jak odpale autko z rana na przyklad po dluzszym postoju max 24 h to przy dodawaniu gazu w okolicach 2000/2500 obrotow czuje jak auto buja sie na boki ;/ czy to normalne ?? pozniej jak sie rozgrzeje to juz tak nie jest :( Auto ma 165kkm przebiegu,miesiac temu wymieniane filtry plus oliwa-motul jak zawsze..pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Poduszki silnika , dwumas, pompowtryski . Ale obstawiam poduszki przynajmniej ja tak miałem Sprawdz tez plecionkę za turbo, poza tym na forum jest mase odpowiedzi na twoje pytanie po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 ja bym sprawdził kondycje wtryskiwaczy. U mnie było podobnie, a nawet gorzej bo na luzie nim telepało. Z tego co się dowiedziałem to jak sprawdzasz wtryski przez vag'a to ich wartości oscylują między -2,8 a +2,8 (nie wiem jakie to dokładnie jednostki). U mnie na dwóch miałem koło 2,6. Kolega z forum polecił zalać środka do czyszczenia wtryskiwaczy i w tej chwili mam 0,8 i przestało telepać silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Możesz kolego dopisać jaki to był konkretnie środek i jak się go stosuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYESTIC 0 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Możesz kolego dopisać jaki to był konkretnie środek i jak się go stosuje ? warto tu zajrzeć http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=186089.0;highlight=liqui+moly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiank1 0 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Miałem podobnie ale u mniej na jałowym kołysało mnie jak w kołysce; sprawdź wagiem, ja miałem błąd który mówił o mocowaniu silnika, tam jest taka elektroniczna poduszka o zmiennej twardości, u mnie z czasem przestało kołysać, błąd mam ale silniczek nie buja sie a kiedyś w odstępach 5-10 sec lubiło nim tak zabujać. Gdzieś widziałem na jakimś forum instrukcję jak to samemu wymienić przy pomocy podnośniczka i belki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się