Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] ABS przestał działać po wymianie łożyska


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Po wymianie łożyska w lewym przednim kole przestał działać mi ABS i cały czas świecą się kontrolki ostrzegawcze. Dziś po podłączeniu VAGa wyskoczył błąd: "00283 Front Left ABS Wheel Sensor (G47) 30-00 Open or Short to B+" Czy to oznacza, że zwalił się czujnik ABS? Idzie coś z tym zrobić czy trzeba nowy kupić? Dodam, że gość który mi zmieniał łożysko próbował go wyciągnąć ale mu się nie udało, strasznie mocno siedział. A po drugie rozwaliła się ta wtyczka która chowa się w nadkolu ale wpiął ją i niby jest dobrze podłączona.

Opublikowano

...jak nic założyli ci w warsztacie łożysko bez magnesów, albo wsadzili nie tą stroną - tzn magnesem nie w kierunku czujnika. Niech ci to poprawią! Jeśłi łożysko jest osadzone poprawnie to niestety padł u ciebie czujnik.

p.s do jakich ludzi jeździsz ze swoim autem?, i co to znaczy, że rozwalił się wtyczka? - sama się rozwaliła?

Opublikowano

Jak łożysko kupowałem to mówiłem dokładnie do jakiego auta więc chyba powinni dobre mi dać. Wszystko robił mi znajomy. Nie wiem czy w ogóle dało sie łożysko odwrotną stroną włożyć. A ta wtyczka to nie wiem jak to się popsuła. Ukruszył się kawałek plastykowej obudowy ale te dwa wtyki dobrze dalej wchodzą i się trzymają więc to raczej nie powinno być przyczyną.

Opublikowano

Może czujnik jest krzywo osadzony i przerwa między pierścieniem na przegubie jest za duża. Ewentualnie spróbuj przeczyścić czujnik, może to wystarczy.

Opublikowano

jak nic założyli ci w warsztacie łożysko bez magnesów

A co to za lozysko i co ono ma do ABS-u??

Przeciez na przegubie jest pierscien do ABS-u.

Opublikowano

Pudełka niestety już nie mam. Zostały śrubki i jakieś "pierścienie" z niego. Cały woreczek nie był w ogóle otwierany przez gościa który mi to robił. Może tutaj należy szukać przyczyny?

10032008480ns4.th.jpg

Opublikowano

Czujnik masz uwalony i tyle. Jedz do mechanika niech Ci kase daje na nowy, taki ori to w graniocach 400-500 na allegro za 100zl ori kupisz.

Skoro nei mogl go wyjac pewnie go przekrencil i nei am lacznosci.

Podobnie u mnie bylo i w sumie jeszcze jest.

Opublikowano

No właśnie czujnika nie mógł wyjąć i obracał go na boki. Może ma znaczenie każdy milimetr jego ustawienia i jak bym nim trochę próbował pokręcić to może by coś pomogło? No a w ogóle ten czujnik ja wyciągnąć gdybym go musiał wymieniać?

Opublikowano

dla mnei jest uwalony i juz.

Ale neich inni sie jeszcze wypowiedza.

No musisz go wybic skoro tak nie chce wyjsc albo go zlapac juz za obudowe i probowac.

Opublikowano

Napisałeś, że u Ciebie podobnie było i dalej jest. Możesz coś więcej o tym powiedzieć? I czy próbujesz to jakoś naprawić?

Opublikowano

No czujnik nowy juz czeka na wymiane.

A powiedz mi albo zapytaj sie po co ten mechanik chcial wyjac ten czujnik??

Opublikowano

Nie wiem, ale podejrzewam, że nie wiedział że w nadkolu chowa się wtyczka którą można sobie wypiąć :kwasny: I tak dobrze, że się zorientował po chwili.

Opublikowano

teraz zeby wybic dobrze ten czujnik wyjmij przegob,i przez deseczke wazka wybijesz go(wyjecie przegubu zajmie ci gora 20min)i tak jak PIKUS pisal pierscien do ABS jest na przegubie

Opublikowano

A czy może być tak, że po prostu przewód jest gdzieś przerwany? Czy wtedy raczej inny błąd by mi sie na VAG-u pokazał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...