dobry_k Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam, temat dotyczy pytanie o kontrolkę która pokazywałaby przejscie silnka w stan serwisowy podczas złapania not lauf'a. Czy ktoś sie orientuje w tym czy owa kontrolka istnieje ? Pozdrawiam [mod]prosze stosowac odpowiedni prefix - Musashi[/mod]
Musashi Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 w niektorych przypadkach miga kontrolka swiec zarowych
vauxhall95 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 czesto zapala sie check.I blad przeladowania/niedoladowania
dobry_k Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 Hmm, u kolegi w aucie dzieje sie dziwna sprawa a mianowice jak jest zimny i da mu sie lekko w pędzel to pojawią się na przemian różne objawy takie jak: nagly spadek mocy w pewnym przedziale obrotów, po czym przy wyzszych dalej idzie oraz targanie silnikiem tak jak by nie palil na jeden gar, dodatkowo zapala sie kontrolka od ESP nad zegarami po uruchomieniu na nowo silnika wszystko wraca do normy Dodam ze w ostatnim czasie auto jest tankowane na stacji Bliska. HMm do tego bardzo duzo stoi i jezdzi na krotkich odcinkach. Po nagrzaniu i przepedzlowaniu auta wymienione powyzej objawy znikly hmm czy moze to byc przyczyna zlego paliwa i tzw "zastanego" auta ? POza tym jestem ciekaw czemu w takim aucie jak Audi nie ma kontrolki od spalonej świecy żarowej, jestem teraz po wymianie 3 swiec i nic na desce sie nie swiecilo ;/ czy tak ma być ?
aharchut Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Na początek zmień stacje paliw
vauxhall95 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 a mianowice jak jest zimny i da mu sie lekko w pędzel to pojawią się na przemian różne objawy takie jak: nagly spadek mocy w pewnym przedziale obrotów, po czym przy wyzszych dalej idzie oraz targanie silnikiem tak jak by nie palil na jeden gar, dodatkowo zapala sie kontrolka od ESP nad zegarami po uruchomieniu na nowo silnika wszystko wraca do normy
dobry_k Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 a mianowice jak jest zimny i da mu sie lekko w pędzel to pojawią się na przemian różne objawy takie jak: nagly spadek mocy w pewnym przedziale obrotów, po czym przy wyzszych dalej idzie oraz targanie silnikiem tak jak by nie palil na jeden gar, dodatkowo zapala sie kontrolka od ESP nad zegarami po uruchomieniu na nowo silnika wszystko wraca do normy miałem na mysli temperature powyzej 50 stopni hmm i to nie byl az taki ostry pedzel, jedynie przycisniecie do 3 tys i juz zaczynaly sie klopoty z brakiem mocy ;/
sebastiank1 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 mam ten sam silnik i miałem podobnie, zrób sobie logi grupy 3,8,10,11 możliwe że masz przeładowanie turbo i po prostu komp odcina prace, a co o sygnalizacje błędu to zapłon miga nawet jak się zablokuje pedał stopu, więc warto zczytać błędy gdy kontrolki wariują. A jak świece nie grzeją to widać że auto nie odpala. Pomyśl aby sprawdzić czy świeca działa trzeba by było zamontować jakiś czujnik.... więcej elektroniki więcej do psucia. Jak świeca ci się spali w zimę to na pewno to zauważysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się