Dragon30 3 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Panowie szukałem na forum i nie ma, znalazłem jedynie do AFN. Jak się po kolei zabrac za wymianę filtra paliwa 1.9 TDI AVG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 AFN i AVG to te same silniki - luzujesz obejmę trzymającą filtr paliwa - luzujesz ten górny talerzyk z przewodami na filtrze paliwa, póżniej kręcisz filtrem paliwa aby go wykręcić ( przez to nie trzeba odpinać przewodów) - nowy filtr zalewasz ropą po samiuśką górę - po zakręceniu nowego filtra w tym górnym talerzyku masz śrubkę na klucz 10 tkę, odkręcasz ją i przez nią jeszcze dolewasz strzykawką ropy aż się przeleje, - zakręcasz śrubkę i palisz autko (jak zrobisz wszystko dobrze to musi odpalić za 1 razem i nie ma prawa się nic zapowietrzyć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 ok, podziękowac kolego, nie byłem pewny do czego ta srubka na kluczyk dziesiątkę, ale już wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seski 0 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 hmm jak dla mnie nie trzeba aż tak zalewać bo silniki te same się odpowietrzają i po zalaniu paliwa do filtra skręcenia i zapalenia i pozostawienia na 5min wszystko będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jey_Di 0 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja zawsze do tego co pisał kolega MASATO po uruchomieniu trzymam gaz tak gdzieś ok 2500 obr/min dla 100% pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 hmm jak dla mnie nie trzeba aż tak zalewać bo silniki te same się odpowietrzają i po zalaniu paliwa do filtra skręcenia i zapalenia i pozostawienia na 5min wszystko będzie ok Zawsze powinno się zalać nowy filtr paliwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 hmm jak dla mnie nie trzeba aż tak zalewać bo silniki te same się odpowietrzają i po zalaniu paliwa do filtra skręcenia i zapalenia i pozostawienia na 5min wszystko będzie ok Zawsze powinno się zalać nowy filtr paliwem. Zawsze ponieważ chodzi o to aby wtryski i pompa nie pracowały na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 hmm jak dla mnie nie trzeba aż tak zalewać bo silniki te same się odpowietrzają i po zalaniu paliwa do filtra skręcenia i zapalenia i pozostawienia na 5min wszystko będzie ok nie bedzie oj nie bedzie.Ile razy sie przekonalem.Musi byc az sie bedzie wylewac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Samo się nic nie robi a 1min pracy nic cię nie kosztuje. Jak zrobisz jak kolega MASATO napisał to wszystko będzie grało. Dodał bym tylko pozycję 1- odkręcenie "węża" od IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Ja tam u siebie w AHU zawsze zalewam filtr i nigdy nie było problemu a tak jak pisali poprzednicy lepiej żeby wtryski na sucho nie pracowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 koledzy jaki macie sposób na odkręcenie tego talerzyka z przewodami od filtra? Strasznie mocno skręcone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Ja zakładam na puszkę filtra klucz do filtrów taśmowy a na dekielek klucz płaski jeśli dobrze pamiętam 17 na na sześciokątny cokoł śruby odpowietrzającej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek015 0 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=230530.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Założyłem klucz dziesiątkę i chciałem odkręcić ta śrube i cały talerzy mi się zruszyl a dalej to ręką odkręcił. Niestety filtr mi dali inny w sklepie i czekam do jutra na oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golem1 1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 to spoko że dało radę,teraz tylko odkręć sobie tą srubkę 10 żebyś mógł odpowietrzyć filtr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Założyłem klucz dziesiątkę i chciałem odkręcić ta śrube i cały talerzy mi się zruszyl a dalej to ręką odkręcił. Niestety filtr mi dali inny w sklepie i czekam do jutra na oryginał. Tą śrubkę odkręca się gdy odwadniasz filtr. Przy wymianie w ogóle się jej nie rusza a jak ją odkręciłeś to wymień miedziana podkładkę gdyż może ci się zapowietrzać układ. Do wymiany zakładasz klucz 17 na sześciokont i odkręcasz filtr. Nowy filtr zalej po gumowy pierścień. zakręć i uruchom silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon30 3 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Wymieniłem. Zalalem filtr po brzegi. Dokrecilem i odpowietrzylem śruba dziesiątka. Podkładke miedziana też wymienilem. Zapalił od razu. Może i tej śrub nie trzeba odkrecac ale jak się leje strzykawką to bomble powietrzne idą z filtra. Może jednak coś daje ten sposób. I pamiętajcie o podkładce miedzianej- koszt 40 gr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bertoni 0 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Wpinam się pod temat ale z trochę innym pytaniem:co ile km lub co jaki czas? wymieniamy ten filtr paliwa....mija rok jak go wymieniałem i się zastanawiam czy oprócz kilku innych filtrów tego też wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Wpinam się pod temat ale z trochę innym pytaniem:co ile km lub co jaki czas? wymieniamy ten filtr paliwa....mija rok jak go wymieniałem i się zastanawiam czy oprócz kilku innych filtrów tego też wymienić? Napewno nie zaszkodzi przeczytałem kiedyś na forum że co 30-40 tys. powinno się wymieniać filtr paliwa więc wymieniam co drugą wymianę oleju czyli co 30 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Wpinam się pod temat ale z trochę innym pytaniem:co ile km lub co jaki czas? wymieniamy ten filtr paliwa....mija rok jak go wymieniałem i się zastanawiam czy oprócz kilku innych filtrów tego też wymienić? Uzależnione jest to od jakości tankowanego paliwa i rodzaju zastosowanego filtra. Serwisówka określa 60 tkm, a w praktyce robi się to w przedziale od 30-60 tkm. Jak stosujesz filtry typu knecht, mann, bosch to 30-40 tkm przejeździsz bez żadnych problemów oczywiście przy założeniu tankowania dobrej jakości paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się