Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Farby/lakiery gumowane do wnętrza Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Z góry przepraszam, że zaczynam ten wątek pewnie wszyscy zaczną mnie strofować żebym więcej :szukaj:, ale nic konkretnego w tym temacie na forum nie znalazłem, oprócz wymiany wycierających się plastików w naszych niuniach na używane w lepszym stanie i bardziej odporne z B7. Jeżeli ktoś ma jakiś patent na odnowę (nie flokowanie) lub namiary na lakiery strukturalne gumowane (najlepiej oryginalne :confused4:) proszę pisać. Ja ze wszystkich sił dopytuje się o ten typ farb (szary,czarny) w ASO OOOO-Vw ale bez skutku :wallbash:.Chciałbym dodać że głównie chodzi mi o tunel środkowy, nie o panele sterowania szyb oraz włączniki świateł. Dzięki

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jezeli chcesz sobie zregenerowac przyciski na przyklad od klimy,wacznika swiatel itp to polecam

http://allegro.pl/klimatronik-audi-a4-b6-a3-a2-panel-klimatronika-i1934875117.html a co do malowania tego wszystkiego osobiscie jakimis farbami itp to niemam pojeca jak to zrobic.

Opublikowano

Jezeli chcesz sobie zregenerowac przyciski na przyklad od klimy,wacznika swiatel itp to polecam

http://allegro.pl/klimatronik-audi-a4-b6-a3-a2-panel-klimatronika-i1934875117.html a co do malowania tego wszystkiego osobiscie jakimis farbami itp to niemam pojeca jak to zrobic.

kolego głównie chodzi mi, o tunel środkowy wokół radia, klimatronika, nie o same te części, ponieważ bardzo się ściera ta powłoka od kolan, jeszcze się nie spotkałem z tak słabą trwałością w stosunkowo drogim aucie jakim jest małyszówka. Zadałem takie pytanie ponieważ bardzo mnie irytuje wygląd tych elementów. Jak sprowadzałem auto ok 5 m-cy temu ta powłoka była piękna, nie powycierana itp., pomimo tego że używam auta normalnie, a nawet z bardzo dużą dbałością o te elementy w ciągu tego krótkiego okresu czasu poprostu się to zaczyna wycierać i przebija czarny plastik. Dlatego też raczej niemożliwe, żeby poprzedni właściciel mojego auta utrzymał to w takim idealnym stanie bez żadnych regeneracji i bez tej farby do przebiegu 168000 km- samochód chyba musiał stać w garażu :blink: ,albo te elementy były poobklejane folią :)

Opublikowano

Jezeli chcesz sobie zregenerowac przyciski na przyklad od klimy,wacznika swiatel itp to polecam

http://allegro.pl/klimatronik-audi-a4-b6-a3-a2-panel-klimatronika-i1934875117.html a co do malowania tego wszystkiego osobiscie jakimis farbami itp to niemam pojeca jak to zrobic.

kolego głównie chodzi mi, o tunel środkowy wokół radia, klimatronika, nie o same te części, ponieważ bardzo się ściera ta powłoka od kolan, jeszcze się nie spotkałem z tak słabą trwałością w stosunkowo drogim aucie jakim jest małyszówka. Zadałem takie pytanie ponieważ bardzo mnie irytuje wygląd tych elementów. Jak sprowadzałem auto ok 5 m-cy temu ta powłoka była piękna, nie powycierana itp., pomimo tego że używam auta normalnie, a nawet z bardzo dużą dbałością o te elementy w ciągu tego krótkiego okresu czasu poprostu się to zaczyna wycierać i przebija czarny plastik. Dlatego też raczej niemożliwe, żeby poprzedni właściciel mojego auta utrzymał to w takim idealnym stanie bez żadnych regeneracji i bez tej farby do przebiegu 168000 km- samochód chyba musiał stać w garażu :blink: ,albo te elementy były poobklejane folią :)

Jak dotąd nie słyszałem, żeby ktoś regenerował ten element, każdy kto miał powycierany tunel po prostu kupował drugi, używkę najlepiej z B7 bo miały trwalszą powłokę.

Opublikowano

ale to trochę głupie żeby kupować nową część za kilka setek a starą pomimo dobrego stanu (prócz jakiejś głupiej farby wyrzucać na śmietnik) dla mnie bezsens :polew: i też nie wydaje mi się żeby w ASO nie mieli żadnych specyfików do tego

Opublikowano

ale to trochę głupie żeby kupować nową część za kilka setek a starą pomimo dobrego stanu (prócz jakiejś głupiej farby wyrzucać na śmietnik) dla mnie bezsens :polew: i też nie wydaje mi się żeby w ASO nie mieli żadnych specyfików do tego

A co w tym głupiego? skoro chcesz wymieniać/coś z tym zrobić to znaczy, że stara część jednak nie jest w dobrym stanie, nie uważasz? Skoro twierdzisz, że jakaś głupia farba nie jest powodem wyrzucania elementu to tym bardziej jestes niekonsekwentny. Ale mniejsza o to co tam sobie myślisz. W ASO mozna kupić preparat do konserwacji wnętrza, zapewne jakiś drogi ale przeciętny spray (mam zamiar mimo wszystko wypróbować) odświeżający nieco plastiki i tyle. Nie spodziewaj się, że przyjdziesz do ASO a oni spod stołu wyciągną super zestaw do renowacji dziadowskiego tworzywa w generacji B6... oni B6 mają już od dawna mówiąc delikatnie w tylnej części ciała. Mój tunel tez już nie wygląda najlepiej (nie twierdzę więc że jest w dobrym stanie) i mam zamiar kupić po prostu nowy w ASO jeśli bedzie dostępny. Albo odświeżamy albo nie... Kilka stówek kosztuje nowy w ASO, na allegrogo używkę możesz znaleźć po uczciwych pieniądzach

Opublikowano

ale to trochę głupie żeby kupować nową część za kilka setek a starą pomimo dobrego stanu (prócz jakiejś głupiej farby wyrzucać na śmietnik) dla mnie bezsens :polew: i też nie wydaje mi się żeby w ASO nie mieli żadnych specyfików do tego

A co w tym głupiego? skoro chcesz wymieniać/coś z tym zrobić to znaczy, że stara część jednak nie jest w dobrym stanie, nie uważasz? Skoro twierdzisz, że jakaś głupia farba nie jest powodem wyrzucania elementu to tym bardziej jestes niekonsekwentny. Ale mniejsza o to co tam sobie myślisz. W ASO mozna kupić preparat do konserwacji wnętrza, zapewne jakiś drogi ale przeciętny spray (mam zamiar mimo wszystko wypróbować) odświeżający nieco plastiki i tyle. Nie spodziewaj się, że przyjdziesz do ASO a oni spod stołu wyciągną super zestaw do renowacji dziadowskiego tworzywa w generacji B6... oni B6 mają już od dawna mówiąc delikatnie w tylnej części ciała. Mój tunel tez już nie wygląda najlepiej (nie twierdzę więc że jest w dobrym stanie) i mam zamiar kupić po prostu nowy w ASO jeśli bedzie dostępny. Albo odświeżamy albo nie... Kilka stówek kosztuje nowy w ASO, na allegrogo używkę możesz znaleźć po uczciwych pieniądzach

zgadzam się z tobą, gdy coś się zepsuje kupuje się nowe, ale w tym przypadku to jakaś paranoja, po kilku miesiącach użytkowania?! lepszą trwałość materiału ma byle koreańczyk-ba maluch a co mówiąc o takiej lipie w aucie za kilkadziesiąt tysięcy. Znając życie kupi się nowy tunel, pojeździ z 6 miesięcy i jazda następny. Nie traktuje auta jak świątyni ale powinno to jakoś wyglądać. Albo idąc zgodnie z twoim tokiem będę wymieniał tunel razem z wymianą oleju :naughty:

Opublikowano

A nie lepiej wymienic Tunel srodkowy a nie bawic sie w jakies malowanie :wink4: Smialo mozna wyrwac za 100-150 PLN w extra stanie.

Co do schodzacej gumy to pierwsze roczniki 2001-2003 tak mialy problem z wycierajacymi sie plastikami :(

Pozniej to oczywiscie zostalo poprawione .

Opublikowano

A nie lepiej wymienic Tunel srodkowy a nie bawic sie w jakies malowanie :wink4: Smialo mozna wyrwac za 100-150 PLN w extra stanie.

Co do schodzacej gumy to pierwsze roczniki 2001-2003 tak mialy problem z wycierajacymi sie plastikami :(

Pozniej to oczywiscie zostalo poprawione .

:good:

... no, ale kolega chyba uparł się, że będzie malował. :)

Opublikowano

ale to trochę głupie żeby kupować nową część za kilka setek a starą pomimo dobrego stanu (prócz jakiejś głupiej farby wyrzucać na śmietnik) dla mnie bezsens :polew: i też nie wydaje mi się żeby w ASO nie mieli żadnych specyfików do tego

A co w tym głupiego? skoro chcesz wymieniać/coś z tym zrobić to znaczy, że stara część jednak nie jest w dobrym stanie, nie uważasz? Skoro twierdzisz, że jakaś głupia farba nie jest powodem wyrzucania elementu to tym bardziej jestes niekonsekwentny. Ale mniejsza o to co tam sobie myślisz. W ASO mozna kupić preparat do konserwacji wnętrza, zapewne jakiś drogi ale przeciętny spray (mam zamiar mimo wszystko wypróbować) odświeżający nieco plastiki i tyle. Nie spodziewaj się, że przyjdziesz do ASO a oni spod stołu wyciągną super zestaw do renowacji dziadowskiego tworzywa w generacji B6... oni B6 mają już od dawna mówiąc delikatnie w tylnej części ciała. Mój tunel tez już nie wygląda najlepiej (nie twierdzę więc że jest w dobrym stanie) i mam zamiar kupić po prostu nowy w ASO jeśli bedzie dostępny. Albo odświeżamy albo nie... Kilka stówek kosztuje nowy w ASO, na allegrogo używkę możesz znaleźć po uczciwych pieniądzach

zgadzam się z tobą, gdy coś się zepsuje kupuje się nowe, ale w tym przypadku to jakaś paranoja, po kilku miesiącach użytkowania?! lepszą trwałość materiału ma byle koreańczyk-ba maluch a co mówiąc o takiej lipie w aucie za kilkadziesiąt tysięcy. Znając życie kupi się nowy tunel, pojeździ z 6 miesięcy i jazda następny. Nie traktuje auta jak świątyni ale powinno to jakoś wyglądać. Albo idąc zgodnie z twoim tokiem będę wymieniał tunel razem z wymianą oleju :naughty:

Zgoda, gdyby nowy tunel zachowywał się tak samo. Ale te elementy zostały poprawione więc wymiana na nowy to nie tylko chwilowe odświeżenie ale wymiana elementu na trwalszy. Jak narazie renowacja dziadostwa dobrze wychodzi na wszelkiego typu przyciskach czy przełączniku świateł powleczonych tandetnym materiałem (również panel radia, klimatronic, szufladk czy esp) ale ogarnięcie tematu jeśli chodzi o inne plastki jak narazie chyba nie dała nikomu zadowalających rezultatów. Nie twierdzę, że to niemożliwe ale napewno może się okazać nieopłacalne.

Opublikowano

OK, zgoda Panowie, może za bardzo poszukuje jakiejś tańszej metody :przebiegly: , w razie jakbym coś znalazł napewno dam znać, np. gdy dorobie sobie idealnie pasującą farbę :decayed:

Opublikowano

OK, zgoda Panowie, może za bardzo poszukuje jakiejś tańszej metody :przebiegly: , w razie jakbym coś znalazł napewno dam znać, np. gdy dorobie sobie idealnie pasującą farbę :decayed:

Jak ogarniesz temat do napewno będzie to przydatny manual dla pozostałych. Narazie chyba nikt się nie pokusił albo rezultaty były dalekie od oczekiwanych. Muszę cie jednak uprzedzić, że takie akcje zazwyczaj nawet jeśli prowadzą w końcu do zadowalających efektów to kosztują znacznie więcej niż kupienie po prostu nowego/innego w lepszym stanie elementu. Nauka kosztuje :)

Opublikowano

link do tej aukcji z farbą to dobra ściema!

Gość porobił zdjęcia zuzytego elementu, a obok nowego - wystarczy popatrzeć na włącznik świateł i wszystko jasne...

Opublikowano

link do tej aukcji z farbą to dobra ściema!

Gość porobił zdjęcia zuzytego elementu, a obok nowego - wystarczy popatrzeć na włącznik świateł i wszystko jasne...

Nie mówię, że nie można podrobić zdjęć na potrzeby aukcji w necie ale z drugiej strony... jeden z forumowych kolegów zregenerował własnymi siłami włącznik świateł tak, że wygląda jak nówka i nie budzi najmniejszych podejrzeń. Skąd więc to przypuszczenie, że ten allegrowicz oszukuje? Nie aby zbyt łatwo przychodzi ci oczernianie innych? Co innego jest mieć wątpliwości a co innego pisać w oczywisty sposób, że to ściema itd. A gdybyś ty zrobił coś do porządku a jakiś inny "mądrzejszy" stwierdził żeś naciągacz i złodziej nie mając ku temu nic poza swoim niekoniecznie słusznym poglądem na sprawę?

Polecam zapoznać się z poniższym wątkiem, jeśli do tej pory tego nie zrobiłeś.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154444.0

Opublikowano

OK, dodam - MOIM ZDANIEM

Opublikowano

Odkopie temat.

Podejmował się ktoś może próby renowacji tunelu środkowego? Niestety tunel w moim aucie jest w średnim stanie i chciałbym coś z nim zrobić. Chętnie kupiłbym używkę w bdb stanie jednak upolować coś kolorze granatowym jest ciężko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...