jay-dee 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 w kilku innych watkach byl opisywany problem drzenia silnika przy ok. 2 tys obrotow. problem z moim 1z jest troche inny - drgania zaczynaja sie od 2 tys i stopniowo wzrastaja do 3100 obr (tak jak by silnik mial zaraz wyskoczyc), po czym na wyzszych obrotach gina i jest cichutko. dodam ze autko ogolnie jest zamulone i pali 7 l/100 km przy delikatnej jezdzie. bylem w serwisie boscha (polecany w białymstoku), sprawdzili mi na komputerze caly silnik. dawka paliwa ok, kat wtrysku ok, turbina podobno juz prawie padnieta, wtryski tez nie najlepsze, slabe cisnienie sprezania (na dwoch cylindrach bylo troche ponad 70, na dwoch nastepnych troche ponad 60). uwierzyl bym w to wszystko, ale powiedzieli tez ze mam pekniete kolo dwumasowe, a w 1z go przeciez nie ma. sam juz nie wiem co o tym myslec i czy wogole to naprawiac czy poszukac innego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 sprezanie na rozgrzanym motorze robili? powinni zrobic tez probe olejowa, wtedy mialbys wskazowke czy to dol czy gora ( zawory uszczelka pod glowica) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jay-dee 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 na cieplym silniku sprawdzali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się