Golem1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Tu masz opis do twojego błędu z tego faktycznie wynika że immo może być uwalone i chyba nie obejdzie się bez wgrania noego wsadu. 17978/P1570/005488 - Start silnika zablokowany przez Immobilizer Ewentualne objawy Rozruch silnika, ale natychmiast gaśnie Możliwe przyczyny Klucz nie dopasowane Zegary nie dopasowane Engine Control Unit nie (ECU) dopasowane Engine Control Unit (ECU) Zasilacz uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź kody błędów w Immobilizer się (część zegarów w wielu samochodach, ale oddzielnie moduł sterujący Immobilizer w niektórych) Sprawdź Immobilizer Pomiar wartości (zwykle w Zegary lub moduł sterowania Immobilizer) Mecz Key (s) / Instrument Cluster / Silnik Control Unit (ECU) Sprawdź Engine Control Unit (ECU) Zasilanie (przekaźnik) Uwagi specjalne W przypadku silnika Problemy Począwszy upewnij się, że jesteś naprawdę doświadczenie Immobilizer związanych Problem! Nawet jeśli Immobilizer angażuje, aparat nadal będzie rozpocząć w porządku, ale wyciąć po 2-3 sekund. Jeśli nie ten problem występuje (np. silnik nie uruchamia się w ogóle) Twój problem jest bardzo prawdopodobne NIE Immobilizer pokrewnych. Mogą być przechowywane w kombinacji z 01176 - Klucz: zbyt niski sygnał w module Immobilizer sterowania. Jeśli nie ma innych immobilizer kody błędów są przechowywane i immobilizer związane wart. Bloki są w porządku z wyjątkiem startu silnika nie wolno , w rzadkich przypadkach pomaga spróbować zimnego rozruchu samochodu. Usuń oba kable akumulatora z akumulatora. Krótkie kable do baterii razem (od baterii) przez około 15 sekund. Podłącz akumulator.
bolo73 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zostaw na razie temat immobilisera, bo to ślepa uliczka. Najważniejsza informacja to brak mrugnięcia kontrolki świec, i na tym musisz się skupić. Oznacza to brak zasilania sterownika silnika, reszta to tego konsekwencja. Podstawa to przywrócenie zasilania, kontrolka świec musi po włączeniu zapłonu mrugnąć, inaczej nie zapalisz, przyjrzyj się dokładnie dodatkowemu zabezpieczeniu, najlepiej omiń go, zmostkuj, ewentualnie podaj napięcie bezpośrednio na sterownik, sprawdź też napięcie stale zasilające sterownik z zacisku 30 i połączenia masowe. Kostka stacyjki jest niewinna, bo przy padniętej nie świeciłyby inne kontrolki i nie połączyłbyś się np. z zestawem wskaźników. Czujnikiem skrętu się nie przejmuj, jak odpalisz silnik, przejedziesz kilkanaście metrów i kontrolka trakcji zgaśnie a błąd będzie można skasować, bez żadnej adaptacji. Nie odczytałeś błędu o zablokowaniu sterownika silnika przez immo, bo zapisuje się on w właśnie w sterowniku silnika, z którym nie masz komunikacji.
fly07 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Taka lista błędów wyświetla się gdy jest za małe napięcie akumulatora. Sprawdź napięcie na klemach, a najlepiej sprawdź przyrządem pod obciążeniem. Aku może być do wymiany - byłby to wariant optymistyczny. Masz też jednak błąd 01314 - Engine Control Module, a to może wskazywać na uszkodzenie układu zasilania ECU. Jak odpinałeś i przypinałeś aku nie zrobiłeś jakiegoś babola - np. kolejność odłączenia/podłączenia klem???
Biszczan Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Odłączając najpierw odłączyłem ujemny a gdy podłączałem to najpierw dodatni więc chyba dobrze. Nie wiem jak jest te zabezpieczenie zrobione - mam na myśli przewody w jaki sposób zostały poprowadzone.
mily Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Wydaje mi się że uszkodziłeś jednak sterownik ECU, sprawdzałeś bezpieczniki dla ECU, są one w podszybiu w tej czarnej puszcze gdzie znajduje się ECU.
Biszczan Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Bezpieczniki nie wyglądały na spalone, ale wymieniłem je. To nic nie dało.
darek Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Sprawdź dobrze przewód + na podszybiu.Tam bodajże albo zaraz przy klemie jest wstawiony bezpiecznik może się popuścił musisz posprawdzać cały ten przewód plusowy.Jeśli tam będzie wszystko ok to podmień przekaźnik silnika pewnie jest uszkodzony na schemacie jest opisany R3 i jest chyba w puszcze plastikowej tam gdzie ECU
Biszczan Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witajcie, trochę to trwało, ale jak się okazało winowajcą tego wszystkiego było te zabezpieczenie( zrobione byle jak). Sterownik został uszkodzony i konieczna była naprawa. Teraz po usunięciu zabezpieczenia mam wrażenie, że auto nawet lepiej odpala podczas rozruchu. Wszystkim dziękuję za cenne wskazówki, Pozdrawiam:)
Golem1 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 To fajnie że udało się usunąć usterkę-tak to czasami bywa z dokładanymi nie ori zabezpieceniami.
mily Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witajcie, trochę to trwało, ale jak się okazało winowajcą tego wszystkiego było te zabezpieczenie( zrobione byle jak). Sterownik został uszkodzony i konieczna była naprawa. Teraz po usunięciu zabezpieczenia mam wrażenie, że auto nawet lepiej odpala podczas rozruchu. Wszystkim dziękuję za cenne wskazówki, Pozdrawiam:) Nie chwaliłbym się na forum że usunąłem zabezpieczenie. To tak na marginesie i przestroga dla wszystkich.
Biszczan Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Po pierwsze nie chwalę się, a po drugie jak złodziej zechce to i tak ukradnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się