Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Modyfikacje BKE


mykenzi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zaczynam powoli ogarniać ciemna stronę mocy w swoim aucie. Posiadam silnik 1.9 BKE i mam okazje kupić kilka gratów do swojego silnika od kolegi który miał dzwona Golfem IV.

Do kupienia mam popmpowtryskiwacze ARL oraz turbo od ASZ.

Mam nadzieję że mi pomożecie bo jestem zielony. Pytanie czy wymieniać pompowtryskiwacze na te mocniejsze i czy będą pasować? Pytanie drugie, czy spasuje mi te turbo ASZ do mojego BKE. Jestem wstępnie dogadany na wirusa u Rogala ale bez wymiany turbo nie będzie to efektywne. Proponowano mi do mojego turbo od AWX-a i nie wiem czy ASZ będzie mi pasować.

Proszę o jakieś wskazówki bo na forum jakoś nie mogę się doczytać czy ktoś już coś takiego ćwiczył.

Z góry dziękuję, Marek

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A

Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz :)

nie planuję robić RS-a z TDI-ka :) zabieg który pozwoli mi wycisnąć ok 170KM wystarczy.

A co z turbawką? Nie będzie pasowała z tej Golfiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A

Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz :)

nie planuję robić RS-a z TDI-ka :) zabieg który pozwoli mi wycisnąć ok 170KM wystarczy.

A co z turbawką? Nie będzie pasowała z tej Golfiny?

Na samym programie wyjdzie ci 145-155 KM :) Wszystko zalezy od stanu motorowni .

Jak chcesz akurat ucenlowac te 170 KM to zmien tylko turbawke :wink4: pompki seryjne na tyle moze starcza :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach