marglu8049 2 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 A czy zawieszenie ma tu jakieś znaczenie jeśli chodzi o obierania bo mam 1BE Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon136 4 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Panowie mam pytanie czy silniczek hamulca elektrycznego tył S4 i a4 jest taki sam? a jak nie to gdzie można go kupić i jak cena? Edytowane 3 Czerwca 2017 przez sajmon136 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 3 godziny temu, sajmon136 napisał: Panowie mam pytanie czy silniczek hamulca elektrycznego tył S4 i a4 jest taki sam? a jak nie to gdzie można go kupić i jak cena? Taki sam pod warunkiem że będzie na 12katnym splinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon136 4 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Dev napisał: Taki sam pod warunkiem że będzie na 12katnym splinie takie coś będzie pasować? http://www.ebay.co.uk/itm/Rear-Wheel-Parking-Brake-Caliper-Servo-Motor-For-VW-Passat-Tiguan-Audi-Q3-Seat/301896861093?_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D89dc0f1c697747b6946cee01c1abcc52%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26sd%3D301896861093&_trkparms=pageci%3A36022943-4889-11e7-9225-74dbd1804aad%7Cparentrq%3A6f2f2ac315c0a86681142eb8fffbacef%7Ciid%3A1 Edytowane 3 Czerwca 2017 przez sajmon136 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Godzinę temu, sajmon136 napisał: takie coś będzie pasować? http://www.ebay.co.uk/itm/Rear-Wheel-Parking-Brake-Caliper-Servo-Motor-For-VW-Passat-Tiguan-Audi-Q3-Seat/301896861093?_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D89dc0f1c697747b6946cee01c1abcc52%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26sd%3D301896861093&_trkparms=pageci%3A36022943-4889-11e7-9225-74dbd1804aad%7Cparentrq%3A6f2f2ac315c0a86681142eb8fffbacef%7Ciid%3A1 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon136 4 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 2 godziny temu, Dev napisał: Jo ok dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoboV 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Mam następujący problem z VCDS - odsunąłem tłoczki zgodnie z instrukcją:[53 - Hamulec postojowy][basic Settings - 04]Grupa 007 Potem chciałem w nowych zaciskach zrobić to samo bo nie wchodziły na klocek a tłoczek nie dął się wcisnąć- wymyśliłem, że zamknę na starym zacisku ręczny (w razie gdyby miał mi wypchnąć tłoczek całkowicie) a potem podepnę nowy zacisk i znów je otworzę. Polecenie 006 się wykonało wyświetlając komunikat o niewystarczającym obciążeniu silnika. Olałem, usunąłem błędy, podpiąłem nowy zacisk i d*pa - grupy 006, 007 i 010 mam niedostępne (Error group 006 not avalible). Dioda na ręcznym i na obrotomierzu mrugają. Nie mogę zamknąć hamulców Błędy z modułu ABS i Hamulca ręcznego usunięte i nadal kaszana. Jak odpalić na nowo te funkcje? Help! [EDIT] OK, już mam - trzeba trzymając hamulec zasadniczy kilka razy włączyć i wyłączyć postojowy. Za 5 razem zaskoczyło i wszystko działa Edytowane 9 Czerwca 2017 przez LoboV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon136 4 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Witam Poszukuje Blaszek do Klocków na tył os S4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 35 minut temu, sajmon136 napisał: Witam Poszukuje Blaszek do Klocków na tył os S4. z klockami nie było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon136 4 Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 20 godzin temu, Dev napisał: z klockami nie było ? były ale nie pasują,są takie same jak na jarzmo od tarczy 300mm. jeszcze jedno czy klocki są takie same w S4 jak w a4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda 6 Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 były ale nie pasują,są takie same jak na jarzmo od tarczy 300mm. jeszcze jedno czy klocki są takie same w S4 jak w a4.Wymiar klocka jest ten sam co 300 i 330 pasuja Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda 6 Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 W a8 d4 tez jest ten sam klocek co w a4 Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon136 4 Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 31 minut temu, daniell-gda napisał: Wymiar klocka jest ten sam co 300 i 330 pasuja Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka No to blaszki dostałem od 300mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi790 38 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Jeszcze jedna kwestia, której w wątkach ani w schematach nie ma. Otóż przy zaciskach od S4 330 mm jest przy zacisku specjalna śruba z obciążeniem (odbojem). W moim przypadku była źle wkręcona tzn. od strony kostki (na górze). Prawidłowe położenie tej śruby to dół zacisku od strony wahacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon136 4 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 W dniu 5.07.2018 o 21:55, tomi790 napisał: Jeszcze jedna kwestia, której w wątkach ani w schematach nie ma. Otóż przy zaciskach od S4 330 mm jest przy zacisku specjalna śruba z obciążeniem (odbojem). W moim przypadku była źle wkręcona tzn. od strony kostki (na górze). Prawidłowe położenie tej śruby to dół zacisku od strony wahacza. A co to zmienia? U mnie założone są na górze,Tak były złożone zaciski tak je założyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi790 38 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Czy to coś zmienia - trudno powiedzieć. Ale skoro ma to być w jakiś sposób odbój ewentualnie dla wahacza to może jednak ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trillest 0 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 (edytowane) Witam, Ja też kupiłem tylne zaciski z S4. Mogę w nie wpiąć wtyczkę z auta żeby cofnąć silniczki VCDSem ? czy muszą być te zaciski zamontowane na aucie, na gotowo żeby cofnąć... Czyli: Najpierw cofam seryjne, odczepiam wtyczkę, wczepiam tylko wtyczke w nowe i cofam kolejny raz tym razem te z S4 Ps. Po wymianie musze odpowietrzać 4 zaciski, czy tylko 2x tył ? Edytowane 10 Czerwca 2021 przez Trillest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 zdejmujesz stare, zakładasz nowe i robisz procedure kompem nie cofasz tłoczków tylko rdzenie, musisz recznie je wcisnąc, odpowietrzasz tylko tył, ale najlepiej od razu zmien płyn na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trillest 0 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 (edytowane) 19 minut temu, Dev napisał: zdejmujesz stare, zakładasz nowe i robisz procedure W nowych zaciskach przed wciśnieciem tłoczka ręcznie, powinienem cofnąć wcześniej rdzeń ? Zrozumiałem to tak, jeżeli źle to popraw, będzie też na przyszłość dla innych 1. Demontuje stary zacisk bez cofania silniczka (bez procedury) 2. Wpinam nowy zacisk - wtyka silniczka + przewód płynu 3. VCDS i cofam rdzeń (rozpoczynam procedurę) 4. Cofam tłoczek ręcznie przycządem 5. Montaż całości na gotowo 6. VCDS i zakańczam procedure Ps. Zakupie też nowe przewody. Ori pierwszy montaż to chyba : MOTAQUIP LVBH1440, ja do wyboru mam TRW, Brembo lub FEBI. Wezmę sobie raczej TRW. A klucze potrzebne do nich to półotware M10 lub M11 Edytowane 10 Czerwca 2021 przez Trillest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 mozesz zawsze zdjec silniczki i wkrecic rdzen a potem je załozyc spowrotem nie bedziesz musiał bawic sie VCDSem klucze to oczkowa 11,13 i płaska 14,15 plus TX30 do srub silniczków, no i cos czym wkrecisz rdzen ale to sobie dopasujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się