Rooney1990 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Siemanko. Na zimny silniku ostatnio zauwazylem ze od 3tys do 3,1tys wydobywa sie gwizd jakby mala dziewczynka pilowala jape pod maska hehe to dziura w dolocie czy moze cos innego? to dzwiek pojawia sie tylko od 3 do 3,1-3,2 tysiaca obrotow i tylko na zimnym silniku, nie cieplym jest wszystko ok
szczuraz Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Któreś łożysko sie wysypuje. Mi pompa wody dawała podobny dzwiek zanim sie wysypała. Popsikaj plakiem na pasek on też może się drzeć przy zimnym silniku.
KYLOMC Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 czy to jest taki dźwięk ? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=182447.0
motor144 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Popsikaj plakiem na pasek on też może się drzeć przy zimnym silniku. a jak dziura w chłodnicy to wlej słoik musztardy do układu chłodzenia i Tak poważnie to mechanik kazał mi kiedyś posmarować pasek alternatora(jak piszczy przy niskich temperaturach ) miodem, ale w przypadku jak nie ma samonapinacza . Ja tam takich sposobów ani sobie ani nikomu nie polecam. Jak pasek piszczy to znaczy, że albo stary i zbyt sztywny i do wymiany albo za duże opory mechaniczne na jakichś kołach pasowych( np. słaby alternator).
szczuraz Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 czyli wg. Ciebie lepiej wymienić pół silnika zamiast zacząć od diagnozy najtańszych rzeczy ? Jak przestanie piszczeć znaczy do wymiany to chyba logiczne ?
motor144 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zwracam honor za logikę ,ale nie wiem co ma pomóc psikanie plakiem na pasek w zlokalizowaniu uszkodzenia. Pasek zacznie się co najwyżej bardziej ślizgać. Jak sam pasek wyje (przy niskich temperaturach w dużo autach tak się dzieje) to z daleka to słychać bez psikania. Poza tym skąd teza, że wymiana paska to sugestia żeby wymienić pół silnika
szczuraz Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Nie róbmy OT bo to do niczego nie prowadzi. Niech wypowie się sam zainteresowany ew. wrzuci filmik.
Mario721 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam wszystkich mam podobny problem a mianowicie ja mam gwizd (tak to nazwie)nie metaliczny w zakresie od 1800 jak dodaje gazu dodam że na biegu jałowym nic nie słychać tak długo jak dodaje gaz słychać gwizd świst jak puszcze i znów dodam ustaje i mogę go kręcic do maxa jak zmienie bieg znów (nie zawsze jest ten świst) może to być wina paska rolki napinającej albo łożysko .I trzesie mi silnikiem na biegu jałowym irytuje mnie to pojechałem na diagnostykę zero błędów myśle że opisałem to zrozumiale pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się