kerob Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 witam wyskoczyly takie bledy: 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent problemem jest bardzo wysokie spalanie jak na ten silnik 1,9 AFN w automacie 96' , auto pali prawie 12 litrow! widac blad przeplywki, co z nia moze byc nie tak, czy moze to byc jakis niekontakt na wtyczce, zepsuta czy jest wsadzona od innego auta? zrobilem 003 , sorki, ale nie bylo sie gdzie bujnac i logi robione na szybko i to automatem, takze prosze o wyrozumialosc http://imageshack.us/photo/my-images/16/003cyvd.jpg/
Jey_Di Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Ile mają filtry przejechane i jak z temp.płynu chłodzącego? Automat ciężka sprawa ok, ale chociaż może logi statyczne i BS.
kerob Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 mam jeszcze kilka pomiarow, co jeszcze jest potrzebne? filtry wymienione z pol roku temu, to jest auto mojego starszego i moglo byc wczesniej tez troche "drutowne" takze nie wiem zabardzo jak mu pomoc i od czego zaczynac...myslalem zeby wymienic przeplywke, ale nie wiem czy to cos zmieni, moze problem tkwi gdzie indziej. temp. plynu chlodzacego na klimatroniku pomiedzy 80 kilka a 90, takze ok.
Jey_Di Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Statyczne: 000,001,003,004,007,008,010,011,013 .Basic Settings: 000, 003, 004, 011 i wyłącz światła, klimę, radio,wszystko co pobiera prąd.To narazie zrób. Co do przepływki to spróbuj przeczyścić sprajem, sprawdź wtyczkę. Wykasuj błędy,zobaczymy czy powrócą.Pozdrawiam.
kerob Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 przeplywka byla czyszczona, tylko nie wiem czy jest oryginalna, bledy byly kasowane i wlasnie te wyskakuja. jak narazie mam takie logi moze to jak narazie wystarczy. dynamiczne http://img703.imageshack.us/img703/2143/008dynt.jpg http://img402.imageshack.us/img402/3770/011dynt.jpg statyczne http://img593.imageshack.us/img593/9962/000stb.jpg http://img26.imageshack.us/img26/8155/001stq.jpg http://img803.imageshack.us/img803/2521/003st.jpg http://img585.imageshack.us/img585/7615/004st.jpg http://img35.imageshack.us/img35/5471/007std.jpg http://img829.imageshack.us/img829/9754/013stu.jpg http://img528.imageshack.us/img528/2162/023st.jpg bs http://img705.imageshack.us/img705/9867/000bst.jpg http://img33.imageshack.us/img33/3686/003bst.jpg http://img847.imageshack.us/img847/6205/004bst.jpg 011bs probowalem zrobic, ale wyskakuje error... pozdrawiam
sokram Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Czesc, Logi dynamiczne zrob jeszcze raz i zapytaj w dziale diagnotyka vag. Sokram
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 przy tej dawce(7mg) pali 12L?
ciahciah Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 z którego roku to auto? przepływki nie dotykaj bo jest zdrowa, problem leży gdzie indziej, zacznij od zmiany dawki jałowej czyli poluzowania trzech śrubek nastawnika i stuknięciu nastawnika tak by dawka była w logu 001 3-5mg 1,58V, oczywiście podczas całej operacji silnik musi mieć 90C i muszą być wyłączone wszystkie urządzenia: światła, radio, nawiew itp wymień filtr powietrza i paliwa, polecam firmy knecht za mała dawka to większe spalanie, kto nie wieży niech sprawdzi
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 napewno nie wina dawki to jest.Po zwiekszeniu wzrosnie spalanie.Lub bedzie takie samo bo i tak to juz krytyczne jest.Napewno nie zmaleje. .
Jey_Di Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Patryk 7/7.2 mg/skok to trochę mało,ja bym dźwignął. Logi nie są złe ale co do spalania to wygląda jak by miał 6000 cm3. Ciekawa sprawa.
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 tak oczywiscie nalezy ja zwiekszyc,ale jezeli przy tej dawce pali tak duzo to przy 3mg bedzie palil ciut wiecej.Dynamika sie poprawi
kerob Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 czyli panowie, podpowiadacie zeby zwiekszyc dawke? tez wlasnie zauwazylem, ze jest minimalna, auto dynamike ma dosyc dobra, buta ma odpowiedniego, moge sprobowac zwiekszyc i zobaczymy co to da... napisze jak to zrobie
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 a to jest samochod z twojego podpisu?? jezeli tak to nie jest to 99rok.A przynajmniej elektronika silnika
kerob Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 a to jest samochod z twojego podpisu?? jezeli tak to nie jest to 99rok.A przynajmniej elektronika silnika nie, to nie jest moje auto, tylko mojego ojca mam nowsze no dobra panowie, dawka zwiekszona, staruszek polata i zobaczymy co dalej http://imageshack.us/photo/my-images/6/001hay.jpg/
Killer1984 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Panowie, Przeczytałem wątek i wpadł mi jeden pomysł do głowy aczkolwiek nie wiem czy jest to możliwe - mianowicie: Czy jeśli czujnik RSW byłby przestawiony w kosmos to mogłoby pokazywać dawkę optymalną a na wtryskiwacze lałoby zdrowo ? Chyba, że da się wywnioskować mniej więcej ustawienie RSW po logach statycznych to pytania nie było
vauxhall95 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 sprawdzic mozna zrob loga 001 na zaplonie
ciahciah Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Przestawiając RSW i dawkę można dużo na modzić, ale to jest robota od d.. strony a filtry zostały wymienione? już pisałem kilka razy ale...sprawność tdi wynosi 40%, przy małej dawce silnik nie osiąga maksymalnej sprawności, druga sprawa mając mała dawkę auto jest ospałe i powiedzmy rozpędza się w 15s dostając przy tym mniejsza dawkę powiedzmy 50ml, auto z większa dawkę rozpędzi się do tej samej prędkości w 10s ale spali przy tym 60ml, przez cały okres rozpędzania się do danej prędkości auto z mniejszą dawką spali 750ml a auto z większą dawką 600ml bo zrobi to szybciej czyli sprawniej, co innego dzieje się jak dawka jest przesadnie za duża, wtedy silnik zaczyna dymić czyli nie jest w stanie spalić całego paliwa jakie dostaje i wtedy spalanie jest większe bo cześć ropy wylatuj w postaci czarnego dymu, trzeba tak dobrać dawkę by była duża ale żeby auto nie dymiło lub dymiło minimalnie.
kerob Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 panowie, dzieki za pomoc po zwiekszeniu dawki spalanie spadlo tak jak kolega ciahciah podpowiadal srednia wyskakuje okolo 8 takze jest duzo lepiej niz bylo a tak z ciekawosci to ile taki afn w automacie powinien palic? nie jest to i tak zbyt duzo na jazde po miescie?
ciahciah Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 tylko nie patrz na fis'a bo on oszukuje, zatankuj do pełna pod korek, spisz licznik, wyjeździj do rezerwy, znowu zatankuj pod korek i spisz licznik, wtedy wyliczysz ile ci pali na prawdę, 8L w mieście ujdzie w tłumie, choć znam jednego automata afn którym jeździ kobieta po miescie i pali 6,5L, dodam że w silnik dramat, nastawiacz kąta wtrysku ded, vgt stoi dęba no ale może dzięki tym awariom mało pali :>
Jey_Di Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Z opisów które czytałem na różnych stronach to automat łyknie trochę więcej niż manual. Ale umiejętne operowanie gazem w automacie może zmniejszyć zużycie się paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się