tedppp Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam, jakie macie opinie o Long Life Sevice? Wedlug instrukcji w takim przypadku silnik powinien pracowac na oleju o specyfikacji VW 507.00 i pozwala to na okresy pomiedzy wymianami 30tys km. W moim przypadku serwis dostarczyl mi ten olej http://www.shell.com/home/content/products_services/on_the_road/oils_lubricants/cars/find_right_car_oils/helix_ultra/diesel_ultra_extra na uzupelnianie miedzy wymianami. Czy polecacie trzymac sie Long Life Service czy tez wymieniac olej czesciej? Pozdrawiam.
spetsnaz Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Lepiej wymieniać częściej. Szczególnie przy naszej infrastrukturze drogowej.
Łaszczu Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Jeżeli jeździsz tylko po trasach to na LL można jeszcze śmigać(chodź i tam mam do tego mieszane uczucia). Ale kiedy jeździsz większość po mieście plus coś tam trasy to szczerze nie polecam. Widziałem parę razy filtr po takim przebiegu i przy demontażu rozpadał się w drobny mak.Można się domyślić jakie to może mieć skutki na przyszłość. Jeżeli cię stać na wymiane auta co 3 lata to looz. A jak chcesz jeździć tym dłużej to wymieniaj co 15tyś. Ja w swoim starym aucie wymieniam co 10 tyś.
Rabbi Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 zapomnij o LL jeśli chcesz mieć silnik w dobrej kondycji.zmieniaj olej co 10-15tys i będzie
MikeWawa Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Jezusie widzisz i nie grzmisz . Czy te 300 zloty w olej co 10 tys to tak dużo ? Chyba najlepiej zainwestowane pieniążki w auto
tedppp Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 Dziekuje za reakcje. Klaryfikujac: codziennie przemierzam 76km, dwukrotnie 38km do i z pracy z czego po ok 2km w miescie i 36km na autostradzie rowno 120km/h.
rookie Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam, jakie macie opinie o Long Life Sevice? Wedlug instrukcji w takim przypadku silnik powinien pracowac na oleju o specyfikacji VW 507.00 i pozwala to na okresy pomiedzy wymianami 30tys km. W moim przypadku serwis dostarczyl mi ten olej http://www.shell.com/home/content/products_services/on_the_road/oils_lubricants/cars/find_right_car_oils/helix_ultra/diesel_ultra_extra na uzupelnianie miedzy wymianami. Czy polecacie trzymac sie Long Life Service czy tez wymieniac olej czesciej? Pozdrawiam. Wymieniaj olej wcześniej, co 10 tys. km A olej polecam ci lepszy od Shella: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_3707.html?Opendocument&land=DE&voilalang=d&voiladb=web.nsf
majkel_majki Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Szkoda czasu i pieniędzy na nadgorliwość przy serwisie olejowym, masz nowy silnik i robisz w miarę duże dzienne przebiegi po trasie pod niskim obciążeniem także trzymaj się zalecanego interwału, nie wiem czy to 15, czy 20 tys km między wymianami. LongLife raczej odpuść.
Gość Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 wymieniaj normalnie co 15 tys i nic sie złego dziać nie będzie, co 10 to moim zdaniem przesada. pzdr.
SZYNKAR Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Chyba mi pada turbina - z lekka bierze olej, naprawa będzie coś 1000-2000zł, zastanawiam się czy poprzedni właściciel miał long, very long czy extra long service
majkel_majki Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Chyba mi pada turbina - z lekka bierze olej, naprawa będzie coś 1000-2000zł, zastanawiam się czy poprzedni właściciel miał long, very long czy extra long service Nie zapominaj, że auto ma 13 lat i turbo miało prawo się zużyć jeżeli jest jeszcze z pierwszego montażu.
rookie Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 wymieniaj normalnie co 15 tys i nic sie złego dziać nie będzie, co 10 to moim zdaniem przesada. pzdr. Jak dbasz tak masz.
majkel_majki Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Może co 5 tysięcy wymieniać :gwizdanie: ? To już nie epoka Selektolu i dużego fiata.
rookie Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Może co 5 tysięcy wymieniać :gwizdanie: ? To już nie epoka Selektolu i dużego fiata. a propos
Gość Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 wymieniaj normalnie co 15 tys i nic sie złego dziać nie będzie, co 10 to moim zdaniem przesada. pzdr. Jak dbasz tak masz. tak, chyba nabijac kasy sprzedawcom olejów, filtrów, pracy mechaników. sorry ale obecne oleje są naprawdę dobrej jakości i wszystko zależy od przebiegu jaki masz w aucie, myslisz ze jak kupisz trupa z przekreconym silnikiem z 300 na 200 tys i zaczniesz wymieniac olej na super extra najdrozszy na rynku co 5 tys co mu wydluzysz zywot ? srednio robię ok 30 tyś km , autem zamierzam przejechać ok 90 tyś i go sprzedać i kupić nowsze z mniejszym przebiegiem. z prostej kalkulacji wynika, że nawet jak mi sie turbo wysra po przejechaniu tych 90 tyś to i tak bede miał tą kasę w kieszeni, a wymieniając co 10 tys olej i dopłacanie 300 zł za wymianę dodatkową nie mam żadnej gwarancji że to turbo przeżyje ten przebieg, prawdopodobieństwo jest praktycznie identyczne przy starych kondonach powyżej 7 lat. a każdy klient kupując nowe auto ma praktycznie w pupie to co ile wymienia olej, może on wymieniać i co 30 tyś skoro producent z tego tytułu mu nie zabiera gwarancji, a wie ze przejedzie 180 tyś km i do żyda...
Rabbi Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 ojciec mojego kumpla zmienia raz w roku,a robi rocznie 5-6tyś km taxi powinien jeździć,byłoby taniej
rookie Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 wymieniaj normalnie co 15 tys i nic sie złego dziać nie będzie, co 10 to moim zdaniem przesada. pzdr. Jak dbasz tak masz. tak, chyba nabijac kasy sprzedawcom olejów, filtrów, pracy mechaników. sorry ale obecne oleje są naprawdę dobrej jakości i wszystko zależy od przebiegu jaki masz w aucie, myslisz ze jak kupisz trupa z przekreconym silnikiem z 300 na 200 tys i zaczniesz wymieniac olej na super extra najdrozszy na rynku co 5 tys co mu wydluzysz zywot ? srednio robię ok 30 tyś km , autem zamierzam przejechać ok 90 tyś i go sprzedać i kupić nowsze z mniejszym przebiegiem. z prostej kalkulacji wynika, że nawet jak mi sie turbo wysra po przejechaniu tych 90 tyś to i tak bede miał tą kasę w kieszeni, a wymieniając co 10 tys olej i dopłacanie 300 zł za wymianę dodatkową nie mam żadnej gwarancji że to turbo przeżyje ten przebieg, prawdopodobieństwo jest praktycznie identyczne przy starych kondonach powyżej 7 lat. a każdy klient kupując nowe auto ma praktycznie w pupie to co ile wymienia olej, może on wymieniać i co 30 tyś skoro producent z tego tytułu mu nie zabiera gwarancji, a wie ze przejedzie 180 tyś km i do żyda... Mnie wymiana kosztuje 100 zł za olej wysokiej klasy Meguin High Condition 5W-40, filtr oleju 34 zł Nie zdajesz sobie sprawy, że każdy najdrobniejszy element w silniku obraca się z powodu filmu olejowego. Ale dla mnie możesz zmieniać co 50.000 km. Nie zabronię nikomu. Pozdrawiam
majkel_majki Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 wymieniaj normalnie co 15 tys i nic sie złego dziać nie będzie, co 10 to moim zdaniem przesada. pzdr. Jak dbasz tak masz. tak, chyba nabijac kasy sprzedawcom olejów, filtrów, pracy mechaników. sorry ale obecne oleje są naprawdę dobrej jakości i wszystko zależy od przebiegu jaki masz w aucie, myslisz ze jak kupisz trupa z przekreconym silnikiem z 300 na 200 tys i zaczniesz wymieniac olej na super extra najdrozszy na rynku co 5 tys co mu wydluzysz zywot ? srednio robię ok 30 tyś km , autem zamierzam przejechać ok 90 tyś i go sprzedać i kupić nowsze z mniejszym przebiegiem. z prostej kalkulacji wynika, że nawet jak mi sie turbo wysra po przejechaniu tych 90 tyś to i tak bede miał tą kasę w kieszeni, a wymieniając co 10 tys olej i dopłacanie 300 zł za wymianę dodatkową nie mam żadnej gwarancji że to turbo przeżyje ten przebieg, prawdopodobieństwo jest praktycznie identyczne przy starych kondonach powyżej 7 lat. a każdy klient kupując nowe auto ma praktycznie w pupie to co ile wymienia olej, może on wymieniać i co 30 tyś skoro producent z tego tytułu mu nie zabiera gwarancji, a wie ze przejedzie 180 tyś km i do żyda... Mnie wymiana kosztuje 100 zł za olej wysokiej klasy Meguin High Condition 5W-40, filtr oleju 34 zł Nie zdajesz sobie sprawy, że każdy najdrobniejszy element w silniku obraca się z powodu filmu olejowego. Ale dla mnie możesz zmieniać co 50.000 km. Nie zabronię nikomu. Pozdrawiam Rozumiem, że w lekko eksploatowanym na trasach aucie ten film olejowy jest znacznie gorszej jakości po 15 niż po 10 tysiącach? Owszem, nikomu nie zabronisz, ale lobbujesz jakieś dziwne teorie, tym dziwniejsze że nie rozmawiamy o starym parchu tłuczonym po polskim mieście.
rookie Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Tym bardziej jak chłopak chce, to może zadbać o silnik.
majkel_majki Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Tym bardziej jak chłopak chce, to może zadbać o silnik. Tylko po co namawiać kogoś na zbędne koszty? Wie już, że LL lepiej unikać chociaż w jego sytuacji też bym walił LL, a wymieniając olej co 10 tysięcy nie zadba o auto bardziej niż robiąc to co 15 tys. bo przy dbaniu o silnik i tak najważniejsza jest świadoma eksploatacja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się