mirekasia Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam Proszę o analizę logów i ewentualną diagnozę. Przedstawię w skrócie problem. A mianowicie zaczęły sie mrozy i samochód ciężko palić z rana pierwsze odpalenie, już tamta zimę się tak męczyłem przy dużych mrozach samochód łapie jakby nie na wszystkie gary telepie się trwa to przez 2 - 3 sekundy nie równo pracujcie i nagle się wszytko uspokaja. Po pierwszym ciężkim odpaleniu każde kolejne na strzał to jest najdziwniejsze . Tego problemu nie było latem namyślałem że może paliwo się cofa ale samochód stał prze 3 tygodnie latem i po wejściu odpalił na strzał. Rzeczy które wymieniłem myśląc, że to pomoże: 4 świece żarowe firmy NGK termostat czujnik temperatury cieczy chłodzącej 4 pinowy ( był błąd w kompie ) ale nic to nie pomogło filtr paliwa, filtr powietrza, filtr oleju, olej Castrol EDGE 5W40 nowy akumulator BOSCH Wszystkie wymiany nic nie pomogły spadła temperatura i problem porannego odpalania pozostał to jest najdziwniejsze, że tylko pierwsze odpalenie później już nie ma problemu. Przy odpaleniu śmierdzi spalinami. Już nie mam pomysłu co może być tego przyczyną. Błędów w kopie nie ma. Poniżej zamieszczam logi jaki udało mi się wykonać: nie wiem dlaczego ale mój VAG nie loguje grupy 000 nie wiem dlaczego to co udało mi się wykonać to wklejam. grupy normalnie: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64335.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64333.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64336.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64331.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64332.html Grupy: 012 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64334.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64337.html Grupy: 016 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64329.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64328.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64338.html grupy Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64339.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64340.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekasia_64341.html Pozdrawiam i czekam na analizę
vauxhall95 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Do sprawdzenia: Aku,Rozrusznik,Kompresja Sprawdz czy dochodzi prad na swiece.
mirekasia Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Aku dobry rozrusznik kręci żwawo mechanik twierdzi, że jest ok świece napewno dobre
goldi Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 kąt synchronizacji do ustawienia albo logi robiłeś na nie rozgrzanym silniku albo termostat do wymiany resztę patryk napisał
vauxhall95 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 kat synchronizacji jest na Plus dla odpalania.Wyprzedzony delikatnie
mirekasia Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 logi robione na rozgrzanym silniku na desce 90 stopni mechanik twierdził że to wina pompo wtrysków że ciężko odpala ale wydaje mi się że nie wyglądają tak źle
vauxhall95 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 pompki wygladaja bardzo dobrze
mirekasia Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 próbowałem z odłącznikiem czujnika temperatury tak aby długo się świece nagrzewały ale też nic to nie pomaga. kilkukrotne nagrzewanie też nie ma wpływu Już siły opadają
mirekasia Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 sprawdzę kompresje oraz napięcie na przewodach świec żarowych bo to nie było robione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się