wesz82 Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 Witam! prawdopodobnie mam do wymiany uszczelke pod glowica :angry:i skoro juz magik dostanie sie tak gleboko w motor to chcialbym sie dowiedziec co jeszcze mozna sprawdzic????Bo szczerze to nie chcialbym aby za pare m-cy znow cos kleklo.w ogole to co jest przyczyna wydmuchanej uszczelki??? * prosze zwracać uwagę na prawidłową pisownię (temat poprawiony) [Musashi]
TomaszM Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 na twoim miejscu zerknął bym na szczelność układu wydechowego w okolicachturbo bo ogólnie cieżko się tam dostać, a co jeszcze słyszałem ten cienki metelowy przewod ktory prowadzi do turbiny i jest odpowiedzialny za jej smarowanie lubi sie też zapiekać co potem prowadzi do zarżnięcia turbo. Warto go przy tej robocie odkręcić i udrożnić , bywały przypadki że trzeba bylo przewód rozgrzewać palnikiem by calego nagaru wewnątrz się pozbyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się