Rabbi Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 witam po wymianie MCE na "high'' i montażu ksenonów nie pracują tylko przednie wycieraczki o co może chodzić???
Rabbi Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 A Adaptacje zrobione ? chyba nie,a jak to robimy??? (może głupie pytanie,ale jestem totalnie zielony więc proszę o nie linczowanie ) dzięki
wrclaguna Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Wejdz w MCE 09 Adaptacja 10 a pozniej sprawdz kanal 013 jaka masz wartosc wpisaną .... standard jest 115
Rabbi Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Wejdz w MCE 09 Adaptacja 10 a pozniej sprawdz kanal 013 jaka masz wartosc wpisaną .... standard jest 115 dzięki wielkie a korzystając z okazji wiesz może co zrobić(jak zrobić) aby nie wywalał błędu przeciwmgielnych po wymianie MCE na "high"???
wrclaguna Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Widocznie cos nie tak moze podłaczyleś sprawdz wszystkie zarowki
domin79 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Wejdz w MCE 09 Adaptacja 10 a pozniej sprawdz kanal 013 jaka masz wartosc wpisaną .... standard jest 115 dzięki wielkie a korzystając z okazji wiesz może co zrobić(jak zrobić) aby nie wywalał błędu przeciwmgielnych po wymianie MCE na "high"??? ..vin przyuczony
Rabbi Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Wejdz w MCE 09 Adaptacja 10 a pozniej sprawdz kanal 013 jaka masz wartosc wpisaną .... standard jest 115 dzięki wielkie domin a korzystając z okazji wiesz może co zrobić(jak zrobić) aby nie wywalał błędu przeciwmgielnych po wymianie MCE na "high"??? ..vin przyuczony vin był przyuczony napewno. już wszystko jasne.tak jak pisał wrclaguna w adaptacjach była wartość 114 zamiast standard 115 dzięki panowie domin79 wyczytałem że masz obcykane jak zlikwidować błąd żarówek przeciwmgielnych po zmianie MCE na "high" doradzisz jak to zrobić ?