krissss8 Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Jakie znacie sposoby, oczywiście legalne i poważne żeby zarobić kasę jeśli sie jest na studiach dziennych?
Gość Trzeniu Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Każda praca jest dobra pod warunkiem że chce się pracować ...
wesoly1601 Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Kolega pisał że studia dzienne... Więc raczej coś na drugą zmianę by Cię interesowało? McDonaldy, KFC, supermarkety... Chyba że Ci nie pasuje
rex Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Wypowiem się w tym temacie bo studiuję dziennie i pracuję. Co robię? Korepetycje z angielskiego,tłumaczenia - prywatnie ale również i w firmie. Jeśli jesteś dobry z języka, to masz łatwiej bo grupa docelowa Twoich klientów jest baaaaaardzo duża. Jeśli z kolei "dajesz radę" z matematyki, chemii czy też innego przedmiotu "szkolnego" - uczniowie wydają się najlepszymi "target customers".
Mad_MAX Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Nie wiem jak to z praca na studiach dziennych ale jak Rex wspomnial jak sie znasz na jakims jezyku to korepetycje to dobry zarobek Sam od czasu do czasu udzielam korepetycji nie tylko jezykowych ale rowniez z zakresu Informatyki Dodatkowo dobrym zarobkiem jaki mi przynosi dochody sa przyjecia slubne itp. ( woze mlode pary do slubu ) , oczywiscie jesli twoja furmanka sie spodoba Mysle rowniez ze jako przedstawiciel tez moze byc dobrym biznesem na jakis czas
marinero Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 ja nosilem worki przy rozladunkach na nabrzezu zbozowym w szczecinie - 5 zl za godzine - ale to bylo ponad 10 lat temu!! teraz pewnie skorzystal bym z rady Bryni!! Powodzenia
Młody Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Na stacjację paliw wtedy czekają Cię nocne zmiany