mati9151 0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Chłopaki mam problem od pewnego czasu znika mi olej mianowicie bardzo niewiele ok 0,4L na 10 tys km. Nigdy tak nie miałem od wymiany do wymiany nie dolewałem. Wczoraj byłem na kanale i zobaczyłem cieknący olej z rury co idzie do INTERCOOLERA, odkręciłem ją i wylał się z niej olej bardzo mało ale zawsze było suchutko. Pod silnikiem nie ma żadnych wycieków wszędzie sucho. Silnik pracuje idealnie, pali od kopa, nie dymi, jest dynamiczny. Czyżby turbina siadała??? Nie patrzyłem na odmę idącą do węża od turbiny. Nie mam pojęcia co robić. Jeśli ktoś miał taki przypadek to proszę o wiadomość. pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Wszystko jest OK, no chyba że leci jak z kranu po zdjeciu dolotu :gwizdanie: Za turbo zawsze będzie śladowa ilosć oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fibolek 0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Tudzież wody z drugiej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 sprawdź odmę, u mnie w AFN ubywało oleju, okazało się że nie trzyma zawór od odmy i turbo ciągnęło trochę oleju, puściłem odmę w atmosferę i od tamtej pory 7 tys. km bez żadnej dolewki jak po tym dalej będzie ubywało to turbo puszcza ale takie ilości to jeszcze nie kwalifikują go do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wektor2121 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 jak śladowe ilości to norma bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Mam tą panikę za sobą, pod ubytek oleju sprawdziłem ceny regeneracji turbiny 500-800, przejrzałem i przedziurawiłem sobie intercooler. 6godz w kanale na chłodzie U mnie wszystko OK a cała linia od turbiny zaolejona i wycieki na każdym złączu oblepione olejem i kurzem. Bez paniki norma książkowa jest 0,1l/1000km. Swoją drogą jak żeś to zmierzył 0,4l? Wystarczy że samochód jest nachylony i już masz odczyt inny. Ktoś napisał że jak turbawka jest uszkodzona to bierze to 0.5l na 1000km. Spr najpierw odmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perzan23 0 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 "Zużywanie oleju przez silnik jest zjawiskiem normalnym i może wynosić do 1l/1000km" tak jest napisane w instrukcji więc wierzmy inżynierom AUDI. :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYNKAR 0 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 "1l/1000km" To chyba przesada, od wymiany do wymiany musiałbym dolać ekstra 2 bańki po 5litrów Ta instrukcja nie tyczy się czasem silnika okrętowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverick215 0 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 u mnie też tam jest i jakoś nie przejmuję się oleju jako tako nie ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się