sebanglia Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam jakis czas temu kupilem A4 B7 170Km. Autko fajne i wydaje sie byc ok ale od niedawna pojawil sie dziwny dzwiek przy dodaniu gazu w momencie jak auto schodzi z obrotow slychac taki jak by suchy szurajacy dzwiek ( jak by sie cos zacieralo ). Mechanik posluchal i stwierdzil ze to Turbo jednak ten dzwiek jest rowniez gdy przegazuje go do 1500 obrotow gdzie Turbo sie jeszcze nie zalacza lub nawet przy stalej jezdzie na rownych obrotach tak kolo 1500-2000. Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc? Dziekuje bardzo
Góral65 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 ściągnij wężyk z turbo i przegazuj zobaczysz czy to turbo
sokisoki3 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 wg mnie tak nie udowodni czy to turbo czy nie. Turbo i tak sie kreci-napedzane spalinami, a sciagniecie wezyka powoduje odlaczenie sterowanai kierownic vtg - nic to nam nie powie.
sebanglia Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tak jestem z UK a dokladniej okolice Bristolu
sokisoki3 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 zapraszam zweryfikujemy skad halas pochodzi www.pandpauto.eu
klaudik Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 ja tez mam ten problem co kolega napisal mi sie wydaje ze to jest ten zasrany DPF
michier Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam! temat wałkowany od dawna.obojetnie czy to awx czy brd te szuranie ,chrobotanie zwiazane jest ze schodzeniem cisnienia w turbinie-i to nic zlego.Ja w moim brd wywalilem dpf i teraz wogole tego nie slychac.takze dla swietego spokoju na poczatek zrob logi i zobacz jak pompuje ci turbina a potem wytnij puche, zobaczysz ze auto bedzie smigalo duzo lepiej
turdzi Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 koledzy widze namawiaja cie na eksperymenty a chyba nie mieli nigdy do czynienia z BRD.Nic nie rob w BRD tak ma byc ,i tak sobie wlasnie turbinka szursza.Mialem to w BRD jezdzilem jeczsze kilkoma innymi BRD ktre to mialy co wiecej w obecnym TFSI tez to jest. :notworthy:Niektore turba takpo prostu maja.
sebanglia Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 Dziekuje wszystkim bardzo za pomoc , chętnie zrobiłbym te Logi ale nie mam sprzętu i pojęcia jak to zrobić. Jest może ktoś z okolic kto mogl by to zrobić dla mnie i w jakiej cenie
virus31 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 To ja podłącze sie do tematu. Jak ja gazuje na moik 1,9 bke to słysze jak by dzwonienie i to tak w zakeresie od 15, 2,5 tys. dziwnie. moze ktoś ma pomysł skad to . Dzwoneczek pojawia sie tylk ow momencie jazdy. na postoju przy gazowaniu nie ma nic
borczan Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 To szuranie to na bank turbina(już to przeżyłem), mnie to osobiście denerwowało, więc zregenerowałem turbo i teraz tylko świst , ale fakt faktem słyszałem że niektóre turbiny tak mają, szególnie w BRD. pozdrawiam.
turdzi Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 To szuranie to na bank turbina(już to przeżyłem), mnie to osobiście denerwowało, więc zregenerowałem turbo i teraz tylko świst , ale fakt faktem słyszałem że niektóre turbiny tak mają, szególnie w BRD. pozdrawiam. jezeli regenerowales turbo tylko ze wzgledu na szurszanie to sie troche dziwie.W 2.0 TFSI tez to mam a jest fabrycznie nowe , wiec watpie abym dostal nowy samochod z padnieta turbina.
sebanglia Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Dzieki za pomoc , skoro wielu to mialo i jest to taka charakterystyka tego Turbo to to zostawie bo koszta nie sa male ( chociaz jestem osoba uczulona na rozne dziwne dzwieki w aucie ). Jezeli jest ktos z okolic Bristolu w UK kto pomoglby mi z LOGAMI to chetnie bym zrobil. Pozdrawiam
borczan Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 U mnie zabieg pomógł w 100%, a miałem dość słyszalne szuranie(jakby łopatki tarły o obudowę w momencie spadania turbiny z obrotów). Od momentu regeneracji o dziwo słyszę tylko świst turbinki jak wkręcam ją na obroty, więc coś w tym jest. Pzdr.
klaudik Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 a jak dlugo jestes po tym zabiegu bo czytalem gdzies ze ktos zrobil tak samo regeneracje turbo i po jakim niewielkim czasie tak samo tarlo
borczan Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Oby u mnie problem nie wrócił, od regeneracji zrobione ok.20tyś km więc... jak szuranie wróci to odszukam temat.
klaudik Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 panowie a jest mozliwe ze jak jest juz zapchany lub zabrudzony ten DPF to slychac szuranie ?
hornet Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Jak masz DPF to go usuń sobie mechanicznie i programowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się