Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Czy warto instalować gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gaz zawsze było warto instalować.Mam Sharana VR6 Syncro z gazem - tu oszczędności są widoczne 13-16 Pb kontra 14-16 l LPG , instalacja 2 gen .Mam też 1.8TQ i tu gazu nie włożę zgodnie z zasadą - STAĆ NA KONIA - STAĆ NA OWIES . Pali 8-10 l PB a oleju wcale.

Opublikowano

Nie popadajmy w paranoję - jak widać na załączonych obrazkach nasze "fury" do młodych nie należą. Jednym słowem jeździmy starymi chabetami, a czy one będą karmione owsem czy sianem to czy to ma znaczenie dla emerytowanych samochodów?

Ja nie jestem miłośnikiem starych samochodów - kupiłem swoją A4 bo jest w miarę duża i wygodna i co najważniejsze było mnie stać na taki samochód (i tylko taki). Co z tego że może mógłbym kupić mniejszy młodszy ale nie przerobiony na gaz - miał bym konia ale by po pewnym czasie owsa zabrakło - i co, jazda autobusami by została.

Powiem krótko bez zbędnego owijania w bawełnę - bo nie ma się czego wstydzić - kupiłem samochód z myślą, że go od razu przerobię na gaz - aby było taniej (nie kierowałem się żadnymi pseudo ekologicznymi pobudkami). Zero stresu stary samochód bez gwarancji i jeździ i będzie jeździł znacznie taniej. Ja nie narzekam z powodu instalacji jeździ mi się bardzo przyjemnie.

Wybór należy do Ciebie. A co do zdań innych musisz sam podjąć decyzję, bo to w końcu Ty tym samochodem będziesz jeździł.

Opublikowano

Zrobiłem rozeznanie. Wychodzi na to, że BRC do tego silnika zarówno w Bostonie w Gliwicach jak i w Auto Mix w Skrzyszowie kosztuje 2800zł. Jedynie co mnie w tej chliwi powstrzymuje to miejsce w bagażniku po zainstalowaniu butli. Koło gdzieś trza wozić a małe nie jest. Ma ktoś dojazdówke?

Opublikowano

Jedynie co mnie w tej chliwi powstrzymuje to miejsce w bagażniku po zainstalowaniu butli. Koło gdzieś trza wozić a małe nie jest. Ma ktoś dojazdówke?

Chyba że masz dobrych kolegów. Co w razie potrzeby dowiozą. To nie trzeba wozić zapasu. :>

Opublikowano

Dopnę się do tematu.

Gaz jak najbardziej opłaca się zakładać, o ile jak to wcześniej zostało powiedziane, robi się wystarczające przebiegi.

Patrząc na ceny benzyny opłacać się będzie na pewno.

Widzę że zainteresowany kolega jest ze Śląska więc na pewno mógłbym kogoś polecić, bo pierwszą podstawową najważniejszą rzeczą jest kumaty gazownik.

Co do zestawu to polecę np.

Elektronika: Stag, LPGTech, KME, Agis (z tymi sterownikami dobry gazownik ogarnie auto bez problemu)

Wtryskiwacze: Hana

Reduktor: KME Silver (do 150 konnej wersji), lub trochę mocniejszy ACR01.

W rękach gazownika z głową na karku nie odczujesz różnicy między benzyną a gazem, a instalacja będzie śmigać bezawaryjnie wiele wiele kilometrów.

Nie ma żadnych negatywnych skutków ubocznych działania instalacji gazowej, mity i jeszcze raz mity z czasów kiedy to gazowali Żuki i Polonezy.

Jeszcze raz podkreślę, podstawą do sukcesu jest dobry gazownik.

Opublikowano

jesli duzo jezdzisz to zakladaj. zwroci sie szybko jak sam pisales. ja mam 4 lata gaz przy swoim 1.8t przy przebiegu 237 tysi. i jest super. tylko listwa wtryskowa byla wymieniona bo stara padla.

Opublikowano

jesli duzo jezdzisz to zakladaj. zwroci sie szybko jak sam pisales. ja mam 4 lata gaz przy swoim 1.8t przy przebiegu 237 tysi. i jest super. tylko listwa wtryskowa byla wymieniona bo stara padla.

Bo to z tymi listwami bywa tak, że jak się tankuje gdzieś na małych stacjach, które nie koniecznie dbają o jakość gazu to tak się kończy, że sklejają się wtryski - tak niestety i ja miałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...