Pawel060 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam. Problem dotyczy A6C5 tiptronic. Po przejechaniu ok. 15 kilometrów postawiłem autko pod domem było wszystko OK. Po ok. godzinie postoju nie mogę przestawić lewarka z P na D, w ogóle nie można go ruszyć. Po naciśnięciu pedału hamulca, kontrolka przy lewarku nie gaśnie, czyli jakby to naciśnięcie pedału nic nie dawało. Co to może być...?! Światła STOPu są, koledzy z A6 Klub Polska sugerowali włącznik świateł stop.
sokram Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 CZesc, Szukaj na forum tematu, jesli dobrze pamietam to bedzie problem z wybierakiem tej skrzyni. Sokram
DeeJay_Kill Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jeśli nie dysponujesz vagiem, to zerknij jednak na włącznik stopu - to dość prawdopodobna przyczyna. W przypadku, gdy to nic nie da, przekręć kluczyk o jedną pozycję (nie na zapłon) i zmień położenie lewarka.
Panton Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 nie sądzę by był to włącznik... i nie ruszy lewarka po zapłonie bo z tego co napisał świeci mu się cały czas lampeczka "nienaciśniętego hamulca" przy lewarku tipa - nawet po naciśnięciu hamulca więc lewarek jest cały czas zablokowany przez elektronikę
Spartan_Wroc. Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Nie dawno miałem podobny problem w swoim B5... Okazało się, że wybierak do wymiany. Coś tam robiło zwarcie.
Panton Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 i to jest pierwsza rzecz od której bym zaczął - rozebranie wybieraka i sprawdzenie.... ponieważ ostatnie przesunięcie z D na P mogło coś uszkodzić i stąd objawy "wszystko było ok a tutaj nagle nie mogę ruszyć drążka"
bartek123438 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 wybierak do wymiany a ten na allegro
DeeJay_Kill Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Panton - napisałem koledze, żeby przekręcił o jedną pozycję, czyli nie na zapłon - wtedy odpuszcza blokada w skrzyni i można przesunąć lewarek
Pawel060 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 Kolega z A6 podpowiedział, żebym wyjął bezpiecznik nr.31, on jest od blokady elektromagnetycznej drążka. Udało mi się dojechać do mechanika. Odebrałem dziś samochód. Okazało się, że powycierane są magnesy w płytce elektronicznej od lewarka zmiany biegów, coś tam poprawił ale jest do wymiany, nie działa tip, nie wyświetlają się biegi na FISe, zainkasował 200 i tyle. Mam ten cały mechanizm, ale do wymiany prawdopodobnie trzeba opuszczać skrzynię, bo wchodzi od spodu- ok.7 stówek sobie liczy, a samej płytki nie chce wymienić " bo, coś będzie nie działać" i takie tam... Wymienię sam płytkę i napiszę co i jak. Dzięki za podpowiedzi
Spartan_Wroc. Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Kolega z A6 podpowiedział, żebym wyjął bezpiecznik nr.31, on jest od blokady elektromagnetycznej drążka. Udało mi się dojechać do mechanika. Odebrałem dziś samochód. Okazało się, że powycierane są magnesy w płytce elektronicznej od lewarka zmiany biegów, coś tam poprawił ale jest do wymiany, nie działa tip, nie wyświetlają się biegi na FISe, zainkasował 200 i tyle. Mam ten cały mechanizm, ale do wymiany prawdopodobnie trzeba opuszczać skrzynię, bo wchodzi od spodu- ok.7 stówek sobie liczy, a samej płytki nie chce wymienić " bo, coś będzie nie działać" i takie tam... Wymienię sam płytkę i napiszę co i jak. Dzięki za podpowiedzi Ja za samą wymiane drążka miałem zapłacić 450zł... ale okazało się, że jakieś tam łopatki jeszcze do wymiany, olej, filtr itd. Zostałem skasowany po znajomości bez faktury 800zł (normalny koszt byłby 1300zł)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się