Mati1690 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Witam. otóż problem tkwi w tym iż auto nie ma mocy , wkręca się do około 2,2 tys obrotów, lecz jeśli ruszam o 0km/h i tak dość szybko chce ruszyć auto wkręca się normalnie do 4,5 tys obrotów i dobrze w miarę przyśpiesza, lecz jeśli np na 4 biegu obroty spadną poniżej 2 tys obrotów i auto znów nie wkręca się więcej jak 2,2 tys. i brak przyśpieszenia, Jeśli mam poniżej 2 tys obrotów i zaczynam przyśpieszać auto ciągnie do tych 2-2,2 tys i tak nagle jak by przyhamowanie .
kograman Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 A może po prostu wężyk podciśnienia turbo się ukutał
Mati1690 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zamiast pisać szukaj podpowiedz o co chodzi, bo szukałem ale nie zbyt się dowiedziałem
przemek4net Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zamiast pisać szukaj podpowiedz o co chodzi, bo szukałem ale nie zbyt się dowiedziałem szukaj: logi, diagnostyka, vag-com Polecam np http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752 po zrobieniu logow przygotowujesz cos takiego (na tym forum "do logow" jest osobne podforum) http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=113607&hilit=logi Jezeli Ci sie nie chce badz nie umiesz prosisz kogos kto sie zna w okolicy lub za to placisz komus kto sie zna Pozdrawiam, Przemek
Kuba A4 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 turbo raczej mało prawdopodobne, raczej jakiś wężyk to jest najłatwiej sprawdzić albo zaworek, ale VAG najlepiej pokaże
kograman Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Tylko czy kolega ma możliwość zapięcia VAG-a ? Jak nie to polecam przeszperanie takich czarnych wężyków od podciśnienia. Od gruszki do N75 i tego drugiego N81 chyba (nie bijcie jak pomieszałem). Jak już pisałem może się ukutał jakiś.
virus31 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 zdejmij wąż z turbo na zimnym i stawdź stan turbiny czy nie ma luzów. tak miałem ze po wirusie trobo było juz lekko zdezelowane i przeładowywało, a jak przeładowywało to odcinało turbo i 0 reakcji na gaz. jak sprawdziłem turbo to luzy wzdłużne i poprzeczne straszne. wymiana turbo (od AWX ) i teraz ciągnie do końca
przemek4net Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Tylko czy kolega ma możliwość zapięcia VAG-a ? J jezeli ma przynajmniej jedna reke, jedno oko, w aucie nikt nie usunal gniazdka serwisowego, dysponuje 50pln na kabelek oraz ma dostep do laptopa to ma mozliwosc Odpowiadajac na Twoje pytanie: nie wiem czy ma mozliwosc Pozdrawiam, Przemek
Mati1690 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Vag-a miałem lecz policja zarekwirowała O.o , kupowałem na Allegro i sprzedawca od którego kupiłem został oskarżony o naruszenie znaku firmowego . No ale do Tematu na drodze przy odłączonej przepływce nie ma odczuwalnej różnicy więc raczej to nie ona prawda?
przemek4net Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 naprowadze troche... podcisnienie potrzebne jest by ustawic tak lopatki w T by ta ladowala... bez podcisnienia (a bo wezyk dziurawy itp) powoduje, ze T nie laduje... jezeli bedzie ladowac za mocno (niekontrolowanie) to ECU rozpoznaje to i dla ochrony silnika/T przechodzi powiedzmy w tryb awaryjny... jezeli dociskajac gaz powoli wraz z obrotami jestes w stanie uzyskac "moc" przy wyzszych obrotach np 3.5tys to obstawiam zacierajace sie kierownice w T (duze prawd. ze czyszczeniem sie to da naprawic - istnieje szansa na poprawe jadac np 3tys obr/min z duza iloscia gazu ale by nie wszedl w tryb awaryjny by sie przepalilo, wlaczajac 011BS na 10min - moze sie rozrusza?)..przyczyn mozliwych jest wiecej np jakies kloppty z N75 Bozia dala Ci gniazdko diagnostyczne i pozostaje je wykorzystac, naprawiac w ciemno lub szukac diagnozy u wrozki Nalezy wykonac 011BS by zweryfikowac czy sterowanie T nie lezy, 011D by sprawdzic czy to prawda, ze idzie po przeladowaniu wchodzac przez to w tryb awaryjny... pozniej na probe podmiania n75 Dodatkowo dla porzadku 003D, 003BS, 001S, 013S,014S, 007S, 008D, 004BS, 004S, 004D Miles zabawy albo udaj sie do kogos kto sie na tym zna (nie kazdy mechanik, ktory sie tego podejmie sie na tym zna - badz tego swiadomy) Pozdrawiam, Przemek
kograman Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 nie kazdy mechanik, ktory sie tego podejmie sie na tym zna - badz tego swiadomy Albo powie, że się zna i będzie wymieniał po kolei ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się