piowoz22 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Hej wszystkim. Od trzech dni próbuje zwalczyć ów problem. Fabryczny alarm ciągle się włącza i wyłącza. Otóż okazało się, że jest woda pod dywanikiem. Wyjąłem wszystkie fotele, rozebrałem cały tunel środkowy i podniosłem dywan. Okazało się, że woda jest po prawej stronie (auto anglik). Lewa strone gdzie znajduje się moduł komforu jest kompletnie sucha. Nie ma ani kropelki. Wszystko ładnie wytarłem do sucha po czym zamknąłem się w środku i poprosiłem żonę o lanie wody na auto ze wszystkich stron. Bez rezultatu...nic nie było widać żeby leciało do środka...Postanowiłem złożyć wszystko do kupy i wziąć się za sprawdzenie wiązek kabli w drzwiach. Okazało się, że jeden przewód był przerwany w drzwiach kierowcy. Kolor pomarańczowo-zielony. Złączyłem go z powrotem. Podłączyłem się Vagiem i wyskoczyły następujące błędy w komforcie: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 959 433 BC Component and/or Version: Komfortgerát T3B 1110 Software Coding: 16232 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: 8E2959802B Tőrsteuer.FS BRM 0003 Additional Info: 8E2959801B Tőrsteuer.BF BRM 0002 Additional Info: 8E0959801A Tőrsteuer.HL BRM 0003 Additional Info: 8E0959802A Tőrsteuer.HR BRM 0003 8 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-00 - Supply Voltage Too Low 01134 - Shareware Version. To Decode all DTCs 37-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01134 - Shareware Version. To Decode all DTCs 49-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01616 - Signal Wire to Interior Monitor 49-10 - No Communications - Intermittent 01370 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-00 - Please Register/Activate 01368 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-00 - Please Register/Activate 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs 37-00 - Please Register/Activate Usunąłem wszystkie i żadne nie powróciły. Odłączyłem Vaga i zamknąłęm auto z pilota no i oczywiście zaczęło wyć.... szybko podłączyłem się znowu i zero błędów.... Dodam tylko, że w międzyczasie dywanik został ładnie osuszony. Prwadopodobne miejsce wlewania wody znajduje się pod obudową komputera. Poprzedni właściciel coś robił i urwał jeden zaczep od śruby i obudowa dostała "w łeb" także. Jest lekko pęknieta. Sygnał alarmu to takie pi pi pi pi. Wyje przez chwilę, wyłączy się na chwilę i zaczyna znowu wyć...i tak ciągle. Nie mam problemów z odpalaniem, cała elektryka działa prawidłowo. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Próbowałem wyłączyć ten fabryczny alarm poprzez odjęcie cyfry 1 od wartości w komforcie (1 jest dla anglików) ale nie mogę- komputer nie pozwala. Numer kodowania komfortu to 16232. Wiem, że się trochę rozpisałem, ale chciałem dać jak najwięcej informacji żeby pomóc w ustaleniu diagnozy. Na chwilę obecną nie ma błędów w komforcie... Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Vexatus Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Z tego, co widzę, to masz neizarejestrowaną wersję VAG-COM. Nie pamiętam teraz ale albo niezarejestrowany VAG-COM, albo VCDS Lite nie pozwala na zmiany kodowania. Ja używam VWTool, albo Polski VAG. Spróbuj tym, a co do alarmu, to wygląda, że jednak wilgoć robi przebicia, może jeszcze jakiś kabel przetarty/uszkodzony... Pozdr. G.
piowoz22 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Małe sprostowanie. dzisiaj zdjąłem tylną prawą lampę. Komputer pokazywał mi wczoraj brak świateł stopu, a dzisiaj światła już działały. Okazało się, że rozwarstwiła się uszczelka w lampie i woda lała się do środka... Wziąłem wszystko osuszyłem i zakleiłem taśmą żeby się nie lało. Zastanawiam czy to nie było przyczyną wyjącego alarmu. Czy przebicie na przewodach lampy może mieć wpływ na alarm? Alarm potrafi wyć na zamkniętym aucie i otwartym też więc postanowiłem odłączyć syrene. Pozdrawiam
superdziki Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Każde wywołanie alarmu fabrycznego skutkuje zapisaniem się błędu a w zasadzie informacji który czujnik wywołał alarm, drzwi, wew. monitoring itp. Jeśli nie masz żednych błędów tzn że nic go nie wywołało, wraz z syrena powinny migać kierunki, migają? Wydaje mi się ze masz problem tylko z syrenka gdzieś jest przebicie. A syrena montowana jest właśnie pod tylną prawą lampą (jak mnie pamięć nie myli).
wrclaguna Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-00 - Supply Voltage Too Low Sprawdz sobie akumulator jeszcze bo slabe napiecie bylo
virus31 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 1. vag zarejestrowany. 2. jeśli masz czujke w lampie (monitor wnętrza) to sprawdź ja - odłącz i zamknij auto 3. spróbuj wykodować monitoring wnętrza. NIe pamiętam dokładnie grze to jest ale taką pocje widziałem w vagu. jak wykodujesz to zamknij autko i czekaj
piowoz22 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ok, będe działać po niedzieli. Dziękuje za rady. Trochę jestem zajęty. Narazie odłączyłem wtyczkę od syreny i wysuszyłem i zakleiłem tylną lampe. Być może woda z lampy jakimś cudem przedostawała się na kable od syreny... Przy wyciu syreny kierunki nie migały. Tylko wyła syrena. Dam znać wkrótce co zdziałałem. Tymczasem idę do kina Pozdrawiam[br]Dopisany: 10 Grudzień 2011, 21:04_________________________________________________Witam wszystkich, mialem troszke dluzsza przerwe. W koncu zlokalizowalem miejsce gdzie leci woda. Pojechalem na myjnie no i po wszystkim zdazylem dojechac do ronda a tutaj...zaczela migac kontrolka od swiec i bodajze esp, zero reakcji na pedale gazu- krotko mowiac tryb awaryjny. Dojechalem do domu jakos i po zdjeciu plastikowej obudowy pod kierownica okazalo sie, ze czujnik na pedale gazu jest zawilgocony...Wysuszylem, zlozylem wszystko no i jest juz ok. Woda jednak leci pod obudowa komputera. Raz ze jest troszke peknieta a dwa brakuje srub.... Pojechalem i kupilem dzis caly zestaw- dolna obudowe, pokrywe, zestaw srubek, nakretek, podkladek. Jednym slowem mowiac pelen zestaw potrzebny do wymiany. W sobote bede wymienial ta obudowe. W zwiazku z tym, mam pytanie. Czy po odlaczeniu wtyczek od komputera (musze wszystko rozpiac zeby wymienic dolna obudowe) i podlaczeniu wszystkiego z powrotem bede mial jakies problemy z immobilajzerem lub ogolnie czyms innym? Czy bedzie potrzebna jakas adaptacja? Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam i zycze Szczesliwego Nowego Roku!
Martino24 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Mozesz smialo odpinac tylko wczesniej odłacz sobie kleme (-) i wyciagni kluczyki ze srodka rzecz jasna . Co do twojej syrenki to zobacz czy sama syrekna nie jest zalana to tez moze wywolywac wycie alarmu
piowoz22 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Ok, jutro wkraczam do akci od rana. Odezwe sie jak skoncze. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się