Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Elastyczność silnika, czyli ile sekund od 60-100 km/h i 80-120 km/h


tomiqu

Rekomendowane odpowiedzi

tylko to można mierzyć na dwa sposoby:

- jedziemy 60 równo i wciskamy "gaz do dechy"

- jedziemy 30 i wciskamy gaz do dechy ale mierzymy czas tylko pomiędzy 60 - 100

i ta druga metoda jest chyba w gazetach motoryzacyjnych z tym że na drodze to się chyba bardziej to pierwsze liczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedziemy 60 równo i wciskamy "gaz do dechy" - ja tak właśnie mierzyłem u siebie

wiktorsam , tomekkarauda , możecie zrobić jeszcze pomiar 80-120 km/h ale na V biegu ? Chodzi o to, żebyśmy mieli bezpośrednie porównanie. Mi się wydaje , że zdrowe AHU, 1Z powinny iść jak wasze egzemplarze, mój wyraźnie odstaje od waszych czasów, a to znak dla mnie , że muszę coś z tym zrobić.

Grzesiekkbc a Ty tak poza konkursem trochę, ile masz teraz ps po modyfikacjach?

Kowi87 20 Ps to Ci pewnie quattro zabiera... :naughty:

Piotrek98igo a Ty czemu się nie pochwalisz swoim ALZ z LPG ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedziemy 60 równo i wciskamy "gaz do dechy" - ja tak właśnie mierzyłem u siebie

wiktorsam , tomekkarauda , możecie zrobić jeszcze pomiar 80-120 km/h ale na V biegu ? Chodzi o to, żebyśmy mieli bezpośrednie porównanie. Mi się wydaje , że zdrowe AHU, 1Z powinny iść jak wasze egzemplarze, mój wyraźnie odstaje od waszych czasów, a to znak dla mnie , że muszę coś z tym zrobić.

Grzesiekkbc a Ty tak poza konkursem trochę, ile masz teraz ps po modyfikacjach?

Kowi87 20 Ps to Ci pewnie quattro zabiera... :naughty:

Piotrek98igo a Ty czemu się nie pochwalisz swoim ALZ z LPG ? :naughty:

bo to nie moja liga :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokonalem nowych pomiarów tym razem w trzy osoby ,kumpel mierzył i wyszło ,od 60-100 4bieg 9,4 s ,i od 80-120 11,5 s

motoda pierwsza ....- jedziemy 60 równo i wciskamy "gaz do dechy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś zapodać czasy od seryjnego AFN-a dla porównania? Bo te AHU jak zdrowe to widać, że nie w kij dmuchać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedziemy 60 równo i wciskamy "gaz do dechy" - ja tak właśnie mierzyłem u siebie

wiktorsam , tomekkarauda , możecie zrobić jeszcze pomiar 80-120 km/h ale na V biegu ? Chodzi o to, żebyśmy mieli bezpośrednie porównanie. Mi się wydaje , że zdrowe AHU, 1Z powinny iść jak wasze egzemplarze, mój wyraźnie odstaje od waszych czasów, a to znak dla mnie , że muszę coś z tym zrobić.

Grzesiekkbc a Ty tak poza konkursem trochę, ile masz teraz ps po modyfikacjach?

Kowi87 20 Ps to Ci pewnie quattro zabiera... :naughty:

Piotrek98igo a Ty czemu się nie pochwalisz swoim ALZ z LPG ? :naughty:

żebyś wiedział :naughty: moc na kołach zaledwie 121ps, a ośka przy tej mocy ma 14Xkm(silnik 165-170ps)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj sprawdziłem swoje wyniki. Silnik AVF po modzie u Rogala 170KM/386Nm, dwie osoby na pokładzie i 3/4 zbiornika paliwa. Dodatkowo to jakaś wyjątkowo ciężka sztuka bo na wlepce ma 1626 kg masy własnej. Wyszło:

- 60-100 IV bieg - 5.0 s

- 80-120 V bieg - 6.7 s

Dodam, że pełne przyspieszenie zaczynałem ok 10 km/h poniżej dolnej mierzonej prędkości.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj sprawdziłem swoje wyniki. Silnik AVF po modzie u Rogala 170KM/386Nm, dwie osoby na pokładzie i 3/4 zbiornika paliwa. Dodatkowo to jakaś wyjątkowo ciężka sztuka bo na wlepce ma 1626 kg masy własnej. Wyszło:

- 60-100 IV bieg - 5.0 s

- 80-120 V bieg - 6.7 s

Dodam, że pełne przyspieszenie zaczynałem ok 10 km/h poniżej dolnej mierzonej prędkości.

Pozdrawiam

Śliczne wyniki :hi:

Tu już nie wiem czy porsche 911 miało by lepszą elastyczność na tych biegach w tym przedziale prędkości :wink4:

[br]Dopisany: 14 Grudzień 2011, 22:31_________________________________________________Jestem świeżo po przekładce wtrysków od AFN, sama przekładka, jeszcze bez programu :gwizdanie:

60-100 IV bieg - 8,90 s

80-120 V bieg - 12,50 s :naughty:

Takie czasy mam przy niedoładowaniu turbiny ( wg. VAG ) Tak to u mnie wygląda:

http://img846.imageshack.us/img846/2273/log11tdi1z.jpg

Co można by zrobić aby to zlikwidować? Nie obędzie się bez podkręcenia sztangi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie czasy mam przy niedoładowaniu turbiny ( wg. VAG ) Tak to u mnie wygląda:

http://img846.imageshack.us/img846/2273/log11tdi1z.jpg

Co można by zrobić aby to zlikwidować? Nie obędzie się bez podkręcenia sztangi?

podkrecenie sztangi to najprostszy i najtanszy sposob,u kolegi krecilismy i pomoglo

pokrecic to sobie mozecie ale palcem w nosie ... :wink4:

zacznij od sprawdzenia dolotu i podmiany N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 nie podmieniałem ale jakiś czasu odpiąłem wężyk od gruszki i nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe, a dolot szczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie czasy mam przy niedoładowaniu turbiny ( wg. VAG ) Tak to u mnie wygląda:

http://img846.imageshack.us/img846/2273/log11tdi1z.jpg

Co można by zrobić aby to zlikwidować? Nie obędzie się bez podkręcenia sztangi?

podkrecenie sztangi to najprostszy i najtanszy sposob,u kolegi krecilismy i pomoglo

pokrecic to sobie mozecie ale palcem w nosie ... :wink4:

zacznij od sprawdzenia dolotu i podmiany N75

w tamtym 1Z zostala jedynie sztanga,pozostale rzeczy wyeliminowane :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...