Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Od czego tryb awaryjny po czyszczeniu turbo? B5 [AFN]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo nie rzyga olejem stan sprawdzony, olej nowy, czy jest możliwe że się zapowietrzył ? to przychodzi mi na myśl bo wymieniałem również filtr paliwa, ale już od soboty jeździłem i był spokój oprócz już jednej podobnej sytuacji, ale wtedy zapalił ? :mysli:

Opublikowano

moze byc zapowietrzony. jak juz Ci lapal takie notlaufy od 3k obrotow to vnt musialo juz ostro stac, próba rozjeżdzenia pewnie nic by nie dala. wyciagnij turbo wyczysc i bedzie po problemie.

Opublikowano

Jutro obejrzymy tzn. dzisiaj :cool1:

Opublikowano

tak wiec zadanie na sobote mam :) sprawdze mapa i wywale kata. radzicie żeby zostawić samą puche czy wewnątrz jej wspawać rure? Czy ktoś by wstawił foto gdzie ten mapsensor sie dokładnie znajduje i czym go czyścić.

I kolejne moje pytanie czy czymś takim zrobie logi ??

http://allegro.pl/hit-vw-seat-audi-skoda-renault-interfejs-vag-kkl-i1963260468.html

tak, zrobisz. Egzamin zda również chinski kabel za 29zl http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-obd2-audi-skoda-seat-vw-pl-cd-fv-i1979489179.html wiec nie ma co przeplacac :)

Opublikowano

Jutro obejrzymy tzn. dzisiaj :cool1:

Gdybyś miał z tym problem to daj znać - postaram się pomóc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...