HeresR32 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam, od pewnego czasu nie dziala mi jeden kluczyk. Wczoraj wymienilem bateryjke i dalej d. dzwonilem do serwisu podobno byla jakas wadliwa seria do roku 2005-2006 sugeruja zeby kupic nowy kluczyk jakby nie patrzec 500 zl. Jak myslicie sciemniaja czy naprawde nie da sie naprawic kluczyka? A drugie pytanie jak poznac nową serie zeby mi nie wcisneli w aso z starej serii ?
storm37 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 tzn. co ci nie dziala centralny czy nie mozesz auta odpalic ?
HeresR32 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 centralny auto odpala bez problemu, mechanicznie centralny tez dziala, poprostu otwieranie z pilota tylko nie chodzi myslalem ze bateryjka ale po wymianie zastanwiam sie nad czestotliwoscia moze cos sie w nadajniku zepsolo
yaboo Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 spóbuj zrobić adaptację VAG-iem.. kluczyk jest raczej dobry tylko wykodował sie i należy go dopisać ponownie procedurę masz tutaj, na przykładzie B6, ale w B7 też działa http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74077.0
domin79 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 zanim weżmiesz vagola zrób jeszcze tak: kluczyk w stacyjke , dajesz na zapłon i przyciskasz raz otwieranie raz zamykanie jeśli nie załapie to dalsz procedura vagolem
HeresR32 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 dzieki Panowie za pomoc, jednak glaby w aso pracuja :gwizdanie: albo inaczej mysla tylko jak zedrzec hajs z klijenta
czarny Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 tak samo miałem tylko ja mam jeden kluczyk i alarm o 23 pod blokiem robilem procedure ale dalo rade za pierwszym razem jednym słowem masakra, dobrze ze policja nie podjechała, cyrki na kółkach z takim czymś
HeresR32 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 tak samo miałem tylko ja mam jeden kluczyk i alarm o 23 pod blokiem robilem procedure ale dalo rade za pierwszym razem jednym słowem masakra, dobrze ze policja nie podjechała, cyrki na kółkach z takim czymś ale poszlo u ciebie z vagiem czy procedura otwierania i zamykania auta z kluczykiem w stacyjce[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 09:38_________________________________________________ tak samo miałem tylko ja mam jeden kluczyk i alarm o 23 pod blokiem robilem procedure ale dalo rade za pierwszym razem jednym słowem masakra, dobrze ze policja nie podjechała, cyrki na kółkach z takim czymś ile trzeba tak wciskac? raz czy kilka razy?
Panton Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 zanim zaczniesz kombinować i modzić z tymi wszystkimi patentami, które tutaj podali to podłącz się VAGa pod auto i sprawdź czy kluczyk jest widziany..... myślę, że na 99% nie będzie widziany i wtedy pozostaje szukać kluczyka....
domin79 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 teoretycznie MK powinien widzieć kluczyk , w pierwszym poście autor napisał że kluczyk przestał mu działać niedawno zapewne z powodu padaki baterii myśle że samo przyuczenie przyciskami powinno wystarczyć
czarny Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 tak samo miałem tylko ja mam jeden kluczyk i alarm o 23 pod blokiem robilem procedure ale dalo rade za pierwszym razem jednym słowem masakra, dobrze ze policja nie podjechała, cyrki na kółkach z takim czymś ale poszlo u ciebie z vagiem czy procedura otwierania i zamykania auta z kluczykiem w stacyjce[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 09:38_________________________________________________ tak samo miałem tylko ja mam jeden kluczyk i alarm o 23 pod blokiem robilem procedure ale dalo rade za pierwszym razem jednym słowem masakra, dobrze ze policja nie podjechała, cyrki na kółkach z takim czymś ile trzeba tak wciskac? raz czy kilka razy? nie tylko vagiem poszło, całe szczescie że miałem dostęp
chriss Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Kolego HeresR32 miałem podobny przypadek jakiś czas temu i na początek proponuje zsynchronizować kluczyk dopiero potem bawić sie vag-iem Synchronizacja wygląda następująco: (cyt z instrukcji) -jeżeli samochód jest zamknięty,otworzyć zamek w drzwiach kierowcy kluczykiem mechanicznym. -nacisnąć przycisk odblokowania w kluczyku z pilotem -umieścić kluczyk w stacyjce i włączyć zapłon -ponownie wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk -nacisnąć przycisk odblokowania lub przycisk zablokowania W moim przypadku pomogło Powodzenia
HeresR32 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 Dzieki za pomoc na poczatku pokombinuje bez vaga[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 14:47_________________________________________________niestety bez vaga nie da rady kombinowalem ale nic nie wyszlo poprzez otwieranie i zamykanie w stacyjce
benoos Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Nie chcę Cie martwić ale ja wojowałem z moim drugim kluczykiem dość długo i wszyscy polegli, też z 2005 jeśli to faktycznie ma znaczenie. Pilot nadaje, wygląda nawet, że na dobrej częstotliwości, sprawdzałem co prawda na TV, ale nic z tego, VAG go nie widzi i za żadne skarby nie idzie zakodować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się