pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 dziś moje sprzęgło powiedziało papa przy próbach wygrzebania się z bardzo błotnistej drogi, widocznie było już zmęczone, przy ostatniej próbie wyjazdu z tego miejsca, wydobyło się kupe dymu i smrodu ze sprzęgła, wyjechać się udało ale niestety, w czasie powrotu do domu sprzeglo zaczelo sie uslizgiwac... teraz mam pytania, wiem że niema różnicy między sprzęgłami FWD i Q, ale chcę wiedzieć jakie są alternatywy (być może tańsze solidniejsze niżseryjne sprzeglo 228mm) czy możliwe że dwumas może być ok (sprzeglo sie tylko uslizguje, jakichs tam drgan/stukan nie ma), i ze w takim przypadku moge wymienic sam zestaw sprzegla? jesli tak to jakie sprzeglo bedzie najlepsze pod seryjny dwumas? i prosze o zestawienie wszystkich elementow sprzegla i okolic sprzegla jakei warto przy okazdji wymienic, tarcza, docisk, lozysko oporowe, moze jakiesz uszczelki itp? prosze o odpowiedzi, alternatywy dla mojego przypadku[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 14:39_________________________________________________i jeszcze jedno pytanie, sprzeglo od AEBa/ADRA ma inny numer niz od AFNa/AJLa, moze dlatego ze jest slabsze, czy te od AJL/AFN podejdzie do AEBa?
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 co do doboru sprzegla wystarczy przejrzec katalog LUK lub Sachs montuj seryjne sprzeglo, ewentualnie wzmacniane via Radzikowski wymieniasz kompletne, tarcza, lozysko, docisk dwumas sprawdzisz jak rozbierzesz
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 wlasnie przejrzalem, sprzeglo luka zestaw 420zl na allegro wiec nie tak zle gorzej z dwumasem, moze poszukam uzywki w razie jak bedzie do wymiany bo nie wydole
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się