jac0205 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam. Auto dostaje kopa pow.2500obr. Jest mułowate w niższych obrotach i ostatnio dość często zdarza się przeładowanie. W porównaniu z silnikiem AJM jest właśnie bardzo duża różnica przy wkręcaniu się na obroty. Wiem, że porównuję tu przedni napęd i quattro ale chyba te silniki powinny pracować tak samo. Turbina pewnie do czyszczenia ale chciałem sprawdzić działanie N75 BS Log (1 - 011) Dyn. (próba zakończona notlaufem) Log (0 - 011) Dyn. Log (2 - 011)
przemik Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Podcisnienia i N75 wygladają OK. Czeka Cie wyjecie sprezarki i czyszczenie.
vauxhall95 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 011 BS nie wyglada zle.Sprobuj pojezdzic dynamicznie tylko zeby turbo sie nie wysralo. Ja bym sie wstrzymal z wyjmowaniem turbo.Jak sztanga chodzi na postoju jak zdejmiesz i wsadzisz wezyk??
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 011 BS nie wyglada zle.Sprobuj pojezdzic dynamicznie tylko zeby turbo sie nie wysralo. Ja bym sie wstrzymal z wyjmowaniem turbo.Jak sztanga chodzi na postoju jak zdejmiesz i wsadzisz wezyk?? dynamiczna jazda pomoze jak umarlemu kadzidlo ...
jac0205 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 Nie zauważyłem by coś ze sztangą było nie tak. Wg mnie chodzi dobrze. Z resztą próbowałem jakiś czas temu rozruszać sztangę za pomocą wężyka i strzykawki. Przesuwała się w pełnym zakresie. Więc faktycznie pewnie turbo do czyszczenia. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się