Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI] Po wymianie oleju, długie odpalanie,silnik nie trzyma temperatury itp


Miszka82

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

1.9 TDI AJM (Golf)

Wczoraj wymieniłem olej(z Castrola na Motul) w silniku oraz wszystkie filtry. Bezpośrednio po wymianie miałem problem z odpaleniem ale to zapewne filtr paliwa nie zassał do końca paliwa. Następnie odpalił, chwilę pochodził i zgasł. Chwilę go "popiłowałem" i odpalił i chodził bez zarzutu.Dziś rano odpalanie - bezproblemowo ale na trasie ok 25km silnik nie zdążył się nagrzać- pokazywał jakieś 80st. Pobyt w pracy cały dzień i znów odpalanie i problemy - nie chce odpalić - znów piłowanie (ale bez przesady). Jedna próba i nic...po czym zapaliła się kontrolka oleju. Sprawdziłem poziom oleju wszystko ok, Druga próba odpalenia i już bez problemów. Trasa ok 50km i temperatura w normie.Tyle jeśli chodzi o objawy. Z pozytywów to na pewno cichsza praca silnika.

Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się na ten temat. Co może być przyczyną takiego zachowania ?

Jutro zobaczę jeszcze jak sprawa będzie wyglądała.

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź może podlączenie filtra paliwa czy Ci tam sie gdzieś powietrze nie dostaje po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dziwne jest to że po nocy odpalił normalnie :mysli:

w nocy auto stoi w garażu ale czy to ma znaczenie - mrozów nie było w ciągu dnia [br]Dopisany: 19 Grudzień 2011, 21:16_________________________________________________

sprawdź może podlączenie filtra paliwa czy Ci tam sie gdzieś powietrze nie dostaje po wymianie.

sprawdzałem kilkakrotnie po zmianie filtra :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądnij do el. pompy paliwa w zbiorniku, może sito jest zatkane lub problem z jej zasilaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra?

przeciez byla niedziela a Miszka był trzezwy :evil: ,jak nie przejdzie zmien jeszcze raz filtr

mozna zamknac :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra?

ad1.Co masz na myśli ?

ad2. Nie żartuj sobie :cool1:

Zaglądnij do el. pompy paliwa w zbiorniku, może sito jest zatkane lub problem z jej zasilaniem.

nic tam nie grzebałem a "problemy" ewidentnie zaistniały po zmianie olejów i filtrów :mysli:

stawiam na dupiaty filtr.... miałem podobnie jak ostatnio zmieniałem filtry w transicie .. dopiero po 2 dniach sie ułożyło wszystko i było ok.. nie połamałeś żadnych zabezpieczen na przewodach paliwowych do filtra?

przeciez byla niedziela a Miszka był trzezwy :evil: ,jak nie przejdzie zmien jeszcze raz filtr

mozna zamknac :>

Bulik :wallbash:

to nie ADP gdzie komplet filtrów to koszt 30zł :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bulik :wallbash:

to nie ADP gdzie komplet filtrów to koszt 30zł :decayed:

ale to ze filtr kosztuje 60pln to nie znaczy ze nie moze byc felerny :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mysli: a czy filtr paliwa nie jest czasem kierunkowy :?: Może źle zamontowałeś :gwizdanie:[br]Dopisany: 19 Grudzień 2011, 23:10_________________________________________________A co do nie osiągnięcia temperatury to może Ci się termostat zawiesił albo po prostu padł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale ja zawsze zalewam filtr przy wymianie do pełna ropą. Nigdy pózniej nie mam problemu z odpalaniem po wymianie. Tak samo jak odpali to nigdy mi nie zgasł.

Pozdro

ZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co sobie brudzić ręce. W ajm jest pompa w baku. Zalewa sobie sama. Silnik pali od kopa po wymianie filtra i bez zalewania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co sobie brudzić ręce. W ajm jest pompa w baku. Zalewa sobie sama. Silnik pali od kopa po wymianie filtra i bez zalewania

Ano widocznie nie. Głupotą jest wymiana filtra paliwa bez jego zalania do pełna. To jak prosić się o zapowietrzenie. A najgorzej jest zapowietrzyć wtryski.

Zalałeś filtr paliwa do pełna :ON:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli układ wtryskowy posiada pompę spiętrzającą w baku to nie ma potrzeby zalewać paliwem filtra.mówię tu o pd a nie o vp. Głupota to robić coś co się gdzieś usłyszy a nie ma się pojęcia w którym kościele dzwoni. A po drugie to wątek nie o filtrze paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mysli: a czy filtr paliwa nie jest czasem kierunkowy :?: Może źle zamontowałeś :gwizdanie:

w ajm nie da się filtra źle zamontować :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra Pany nie ma co bić piany autko wróciło do kondycji pali na dotyk

jedynie co to ta temperatura silnika na trasie dobija do 90st ale po wpadnięciu w miasto spada nawet na ok 70st trochę to dla mnie dziwne bo w mieście powinien się bardziej grzać :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mysli: a czy filtr paliwa nie jest czasem kierunkowy :?: Może źle zamontowałeś :gwizdanie:

w ajm nie da się filtra źle zamontować :naughty:

Ale Miszka potrafi :gwizdanie:

dobra Pany nie ma co bić piany autko wróciło do kondycji pali na dotyk

jedynie co to ta temperatura silnika na trasie dobija do 90st ale po wpadnięciu w miasto spada nawet na ok 70st trochę to dla mnie dziwne bo w mieście powinien się bardziej grzać :mysli:

Dalej stawiam na termostat.Zobacz po ilu Ci się zagrzeje na trasie.

Ja mam u siebie podobnie.Na trasie ładnie daje na 88-90 stopni ale jak tylko wjadę w miasto to zaraz temperatura spada.

Ewentualnie jeszcze sprawdził bym czujniki temperatury.Może poruszyłeś jakiś kabelek i teraz Ci się cyrki dzieją :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...