Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z silnikiem - brak mocy - analiza logów


pawel_w

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kilka dni temu silnik w mojej A4 1,9 AWX zaczął mulić. nie czują w ogóle włączającego się turbo. Poczytałem trochę na forum i zajrzałem najpierw w kierunków zaworów N75 i N18. Szukałem N75 a chyba w końcu trafilem na N18(nie jasna a ciemna obudowa obok od góry) (dwa wyloty z dołu skierowane w tą samą stronę - jeden do EGR a pod nim do łącznika i co tu ciekawe - króciec po przeciwnej stronie-tej samej co wtyczka z nałożonym wężykiem który się kończy i...wisiał w powietrzu-całkiem niedawno panowie wymieniali przedni zderzak (biedne zwierzątko ;( ) )wyjąłem zaworek, przeczyściłem - zgodnie z instrukcją kolegi z forum. Wiec to mógłbym upatrywac za przyczynę ale na ile udało mi się zaglądać..to nie było do czego to podpiąć :shocked: co do zaworu N75 - wnioskuje bo podłaczony do gruchy turbo a drugi to ma tylko dwa wejscia obok siebie tylko (nie jak w N18 trzy)

dziś w końcu chwila wolnego- próba logów - proszę o wyrozumiałość, pierwszy raz robiłem a do tego w górach ślisko i często esp na wyświetlaczu;) błąd wyświetlający się :

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

proszę o analizę logów a co do połączeń to nie mogłem znaleźć schematu dla AWX

Próba stateczna

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66538.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66539.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66540.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66541.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66542.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66543.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66544.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66545.html

Basic Settings (vag 402 – wyskakuje error przy grupie 000)

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66546.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66547.html

Dymaniczne

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66548.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66549.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66550.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66551.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66552.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66553.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi nic nie daja bo wpadaly w poslizg wiec o kant d*py potluc.Blad oznacza przeladowanie(na 99,9 turbo bedzie do czyszczenia),no ale to potrzeba logow zrob przynajmniej 003.010.011 na 3 lub 4 zeby sie nie slizgal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK powtórzę. jednak dziwne że obroty idą do 3-3,5 a muł dalej mułem - to też może wina zabrudzonego turbo? a co myślisz o kawału przewodu co w powietrzu wisi od N18 - może schemat dostępny do podglądnięcia ?[br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 19:12_________________________________________________dzisiejsze logi, już nie ślizgało na drodze ale za to ślizg całkowity silnika..od muła po amen..

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66594.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66595.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66596.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66597.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66598.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66599.html

prośba o ocenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znow sie slizga jak nie kola to sprzeglo masz zajechane.Bo obroty od razu wskakuja na blisko 5 tysiecy obrotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a co myślisz o kawału przewodu co w powietrzu wisi od N18 - może schemat dostępny do podglądnięcia ?

:szukaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_tdi_schemat_polaczen_wezy_podcisnienia_dla_silnikow_avb_awx_avf-t62206.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie tutaj nie ma co rozpaczac w 2 sekundy nie ma awx ktory od 1500 do 4800 by sie rozpedzil na 3 biegu.Albo sie slizgaja kola,albo sprzeglo.Jak zrobisz logi bez poslizgu/wymienisz sprzeglo bedziemy szukac wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie tutaj nie ma co rozpaczac w 2 sekundy nie ma awx ktory od 1500 do 4800 by sie rozpedzil na 3 biegu.Albo sie slizgaja kola,albo sprzeglo.Jak zrobisz logi bez poslizgu/wymienisz sprzeglo bedziemy szukac wiecej.

Nie no jestem pod wrażeniem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...