Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Kolor po malowaniu - jeszcze się zmieni czy źle dobrany ?


miszka

Rekomendowane odpowiedzi

Mikaszi z całym szacunkiem, ale nic Ci nie pomoże, ten kolor poprostu jest inny, na każdej fotce bedzie to widoczne :confused4: ale polerka sie przyda :good:

dlatego sie pytałem was czy kolor sie jeszcze zmieni po tym malowaniu i po tej polerce. Jeżeli nie to oddaje błotnik do poprawy bo niestety należę do tej części maniaków samochodowych którzy lubią mieć wszystko idealnie :naughty: i niechcę żeby na każdym kroku ktoś mi mówił że miałem bity samochód. Jeżeli lakiernik jest naprawde dobry to powinien dobrze dobrać odcień , tak żeby różnica w odcieniach była na prawdę prawie nie zauważalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co cie ratuje to cieniowanie :wink4: jak bedzie malowął jeden element tak zawsze pod jakimś kątem bedzie sie odrózniał :gwizdanie: a najbardziej zauwazalne będzie to na zdjeciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że skończyła mi sie baza, jak maja dobierać pod cienowanie, to lepiej znów malować wszystko od początku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że skończyła mi sie baza, jak maja dobierać pod cienowanie, to lepiej znów malować wszystko od początku :)

otóż to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że skończyła mi sie baza, jak maja dobierać pod cienowanie, to lepiej znów malować wszystko od początku :)

otóż to

Ok , to najpierw wale polerke i zobaczy sie o ile zniweluje to różnice , bo muszę przyznać się szczerze że elementy dookoła nie są w takim błyszczącym stanie jak ten malowany błotnik . Ostatni raz polerowałem samochód w sierpniu tego roku i to ręcznie , więc może jak ten kolor trochę ożywię to róznica bedzie tak jak napisał kologe wyżej prawie nie widoczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie czekam na efekty po polerce(fotostory), bo z moim raczej nie da się nic zrobić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie, czy z tym da się coś zrobić? nie wiem czy jest sens malować jeszcze raz,bo nie mam gwarancji dobrze dobranego koloru :good:

9KN6q.jpg

:hi: :hi:

Albo jestem ślepy albo to malowanie jest zj..... :mysli:

Pomijając kolor lakieru bo jest różnica jak cholera to i samo wykonanie tego malowania jest do bani.Za dużo cieni wyszło na błotniku. A nie malowałeś przypadkiem jeszcze zderzaka? Też jest kiepsko pryśnięty. Jak by tą farbą były cieniowane drzwi to tez by było widać tyle że na drzwiach w miejscu gdzie było odcięte. Srebrby kolor jest dość specyficzny podobnie jak wszystkiego rodzaju lakiery perłowe gdzie można dobrać kolor idealnie ale nie dobrać gradacji perły.. Co do tego srebrnego to po pierwsze nie ten odcień po drugie lakier za gęsty a po trzecie to klar za ciemny. Lakierniki kupują najtańszy materiał.Niektórzy twierdzą że klar to klar bez względu na cenę. Te tanie mają lekko żółtą barwę a te z górnej półki są idealnie białe. Sama firma (mieszalnia) dobiera lakier pod kawałek elementu z auta(najczęściej klapka wlewu paliwa) i może dobrać prawie idealnie ale lakiernik może spieprzyć to tanim klarem lub za gęsta bazą i wyjdą cienie. Ja bym tobie radził dobrać jeszcze raz te 100-200 gram tego lakieru (nie wiem czym maluje Twój lakiernik) i pomaluj to jeszcze raz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie, czy z tym da się coś zrobić? nie wiem czy jest sens malować jeszcze raz,bo nie mam gwarancji dobrze dobranego koloru :good:

9KN6q.jpg

:hi::hi:

Albo jestem ślepy albo to malowanie jest zj..... :mysli:

Pomijając kolor lakieru bo jest różnica jak cholera to i samo wykonanie tego malowania jest do bani.Za dużo cieni wyszło na błotniku. A nie malowałeś przypadkiem jeszcze zderzaka? Też jest kiepsko pryśnięty. Jak by tą farbą były cieniowane drzwi to tez by było widać tyle że na drzwiach w miejscu gdzie było odcięte. Srebrby kolor jest dość specyficzny podobnie jak wszystkiego rodzaju lakiery perłowe gdzie można dobrać kolor idealnie ale nie dobrać gradacji perły.. Co do tego srebrnego to po pierwsze nie ten odcień po drugie lakier za gęsty a po trzecie to klar za ciemny. Lakierniki kupują najtańszy materiał.Niektórzy twierdzą że klar to klar bez względu na cenę. Te tanie mają lekko żółtą barwę a te z górnej półki są idealnie białe. Sama firma (mieszalnia) dobiera lakier pod kawałek elementu z auta(najczęściej klapka wlewu paliwa) i może dobrać prawie idealnie ale lakiernik może spieprzyć to tanim klarem lub za gęsta bazą i wyjdą cienie. Ja bym tobie radził dobrać jeszcze raz te 100-200 gram tego lakieru (nie wiem czym maluje Twój lakiernik) i pomaluj to jeszcze raz .

tak masz rację, samochod był puknięty, w zderzak i w błotnik, bazę kupowałem sam, to nie była tania baza, 200 gram kosztowało mnie niecałe 60zł, a co do lakieru to pewnie masz rację ;) na wiosnę się za to biorę, efekty oczywiście zawitają na forum :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie, czy z tym da się coś zrobić? nie wiem czy jest sens malować jeszcze raz,bo nie mam gwarancji dobrze dobranego koloru :good:

9KN6q.jpg

:hi::hi:

Albo jestem ślepy albo to malowanie jest zj..... :mysli:

Pomijając kolor lakieru bo jest różnica jak cholera to i samo wykonanie tego malowania jest do bani.Za dużo cieni wyszło na błotniku. A nie malowałeś przypadkiem jeszcze zderzaka? Też jest kiepsko pryśnięty. Jak by tą farbą były cieniowane drzwi to tez by było widać tyle że na drzwiach w miejscu gdzie było odcięte. Srebrby kolor jest dość specyficzny podobnie jak wszystkiego rodzaju lakiery perłowe gdzie można dobrać kolor idealnie ale nie dobrać gradacji perły.. Co do tego srebrnego to po pierwsze nie ten odcień po drugie lakier za gęsty a po trzecie to klar za ciemny. Lakierniki kupują najtańszy materiał.Niektórzy twierdzą że klar to klar bez względu na cenę. Te tanie mają lekko żółtą barwę a te z górnej półki są idealnie białe. Sama firma (mieszalnia) dobiera lakier pod kawałek elementu z auta(najczęściej klapka wlewu paliwa) i może dobrać prawie idealnie ale lakiernik może spieprzyć to tanim klarem lub za gęsta bazą i wyjdą cienie. Ja bym tobie radził dobrać jeszcze raz te 100-200 gram tego lakieru (nie wiem czym maluje Twój lakiernik) i pomaluj to jeszcze raz .

tak masz rację, samochod był puknięty, w zderzak i w błotnik, bazę kupowałem sam, to nie była tania baza, 200 gram kosztowało mnie niecałe 60zł, a co do lakieru to pewnie masz rację ;) na wiosnę się za to biorę, efekty oczywiście zawitają na forum :naughty:

Ja Ci proponuje dać to lakiernikowi niech sam sobie kupi materiał do malowanie a Ty będziesz mógł w razie czego zgłosć reklamację i dać do poprawki za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ale tak większość mieszalni dobiera lakiery... ojciec ostatnio jak oddawał auto do lakiernika to tak pomalował że bez cieniowania 0 różnicy, ale lakiernik z powołania, kilka razy dobierał lakier i sprawdzał przez napylenie na błotnik czy odcień taki sam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ale tak większość mieszalni dobiera lakiery... ojciec ostatnio jak oddawał auto do lakiernika to tak pomalował że bez cieniowania 0 różnicy, ale lakiernik z powołania, kilka razy dobierał lakier i sprawdzał przez napylenie na błotnik czy odcień taki sam :hi:

pozostaje tylko pozazdroscic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi::hi:

Albo jestem ślepy albo to malowanie jest zj..... :mysli:

Pomijając kolor lakieru bo jest różnica jak cholera to i samo wykonanie tego malowania jest do bani.Za dużo cieni wyszło na błotniku. A nie malowałeś przypadkiem jeszcze zderzaka? Też jest kiepsko pryśnięty. Jak by tą farbą były cieniowane drzwi to tez by było widać tyle że na drzwiach w miejscu gdzie było odcięte. Srebrby kolor jest dość specyficzny podobnie jak wszystkiego rodzaju lakiery perłowe gdzie można dobrać kolor idealnie ale nie dobrać gradacji perły.. Co do tego srebrnego to po pierwsze nie ten odcień po drugie lakier za gęsty a po trzecie to klar za ciemny. Lakierniki kupują najtańszy materiał.Niektórzy twierdzą że klar to klar bez względu na cenę. Te tanie mają lekko żółtą barwę a te z górnej półki są idealnie białe. Sama firma (mieszalnia) dobiera lakier pod kawałek elementu z auta(najczęściej klapka wlewu paliwa) i może dobrać prawie idealnie ale lakiernik może spieprzyć to tanim klarem lub za gęsta bazą i wyjdą cienie. Ja bym tobie radził dobrać jeszcze raz te 100-200 gram tego lakieru (nie wiem czym maluje Twój lakiernik) i pomaluj to jeszcze raz .

mi się wydaje, że troche bzdury piszesz...nie jest tak, że klar to klar ale dobry lakiernik pomaluje nawet żółtym klarem srebro prawie, że bez śladu a w tym przypadku poprostu jest skopane położenie bazy (zły odcień) gęstość nie ma tu nic do rzeczy. Idąc Twoim tokiem myślenia daleko nie zajdziemy...bo jeśli mówisz o gęstości bazy to nie za[pomnij np o dyszy którą mógł zastosować lakiernik w pistolecie.

PS. Wiem co pisze, pracuje w tym i pisałem prace mgr na temat lakiernictwa :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wszystkich zainteresowanych tematem . Polerka nic nie dała no może oprócz tego że na moim autku odżył kolor. Odcień koloru malowanego błotnika jest po prostu inny i będzie od nowa malowany . Znajomy powiedział że podobno farba sie zsiadła i dlatego odcień koloru pociemniał . Nie wiem o co chodzi bo sie nie znam ale najważniejsze że będzie to poprawione i mam nadzieje że tym razem dobrze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem że nic z tego nie będzie, kolejne malowanie bedzie też inne niestety, jedyna opcja to ścieniowanie z sąsiadujacymi elementami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor lekko się różni. Ja lakierując zawsze cieniuję sąsiednie elementy (przynajmniej te w jednej płaszczyźnie).Jak zostało ci trochę bazy to przycieniuj same drzwi. Popraw też ustawienie błotnika względem drzwi bo przetłoczenia nie strzelają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor lekko się różni. Ja lakierując zawsze cieniuję sąsiednie elementy (przynajmniej te w jednej płaszczyźnie).Jak zostało ci trochę bazy to przycieniuj same drzwi. Popraw też ustawienie błotnika względem drzwi bo przetłoczenia nie strzelają.

Przetłoczenia nie strzelają bo drzwi lekko siadły na zawiasach , tak już było wcześniej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...