Bezdomny Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam. Wyskakuje mi blad o numerze 17887 - Brake Boost Vacum System: Mechanical Failure P1479 - 008 Implausible Signal - Intermittent A teraz o objawach: Auto jak jest zimne to jedzie ok, ale gdy tylko sie nagrzeje troche to zaczyna szarpac oraz robi sie mulowate i brakuje mocy. Od 1500 obroty zaczynaja skakac do 1700 i znowu spadaj mimo, ze jade ze stala predkoscia. Wczesniej podejrzewalem skrzynie lub sprzeglo, ale teraz gdy ten blad mnie dopadl to sam zglupialem. Nawet robilem analize oleju w skrzyni i wszystko wyszlo ok. Czy to szarpanie moze miec zwiazek z tym bledem? Niewiem czy odrazu lapac sie za wymiane vacuum pomp czy moze cos innego jest za to odpowiedzialne? Dzieki za wszelkie rady... Pozdrawiam
darkle Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 vacum pompy to w benzynie raczej nie ma, jest w ALT tylko zbiornik podciśnienia pod kolektorem. Pierwszy błąd dotyczy wspomagania hamulców a więc sprawdź wpierw wszystkie rurki i wężyki od podciśnienia. W ALT ten system jest trochę przekomplikowany ale sprawdzaj po kolei od serwa wspomagania hamulców, poprzez wszystkie rozgałeźniczki i trójniczki do układu odpowietrzania silnika i zbiornika podciśnienia. Uruchom silnik i posłuchaj czy coś nie syczy.
Bezdomny Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 Ok dzieki za rade. Dzis postaram sie pokombinowac, ale czy to szarpanie, ktore jest w sumie najbardziej uciazliwe moze miec zwiazek wlasnie ze zbiornikiem podcisnienia?[br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 13:53_________________________________________________Znalazlem jedna rurke ktora nie przepuszcza cisnienia prawidlowo, ale nie moge zamowic nowej bo nie znam jej numeru. Czy ktos posiada moze caly schemat pompy wraz z opisanymi wezykami?
darkle Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Być może ta nieprzepuszczająca rurka to powód pierwszego błędu z hamulcami. Nie dochodzi podciśnienie do wspomagania. Jeśli poza tym łapie jeszcze fałszywe powietrze przez te rurki włączając w to odmę to może też szarpać. Efekt szarpania może być też jeśli ułamana jest dźwignia od regulacji zmiennych długości kolektorów. Poszukaj tutaj coś na temat "kierownica powietrza" Sprawdź pod dekielkiem tego urządzonka znajdującego się z boku na kolektorze (od przodu auta) czy ta dźwigienka nie jest pęknięta i czy porusza się przy mocniejszym dodaniu gazu. Z numerem rurki o której piszesz trudno będzie pomóc, z tego co mi się wydaje wszystkie te rurki od zbiornika podciśnienia o zaworu odpowietrzającego i serwa stanowią wg etki całość ale sprawdź tutaj: www.vagcat.com trzeba się zarejestrować i jest od biedy etka on-line
ghost1717 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Koledzy Wszystkie benzynowe audi z automatem mają ELEKTRYCZNĄ POMPKE VACUM sprawdz w okolicy zbiorniczka od wspomagania czy jej tam nie ma czesto usterka zaworka jednokierunkowego powoduje wyżej wymieniony błąd... ale sprawdz vacum czy nie masz wycieków na zgaszonym silniku. np. ręczną pompką vacum pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się