holydiver Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Mam błąd: 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Mam duuże problemy z odpaleniem auta poniżej 0 stopni celcjusza po nocy. Dymi, trzęsie, długo trzeba kręcić. Najpierw myślałem, że wymiana świec żarowych coś pomoże, wszystkie stare były spalone. Niestety nic się nie zmieniło, nie podaje chyba napięcia na świece, wentylator, ten z prawej strony (stojąc przodem do maski) cały czas chodzi na zapalonym silniku. Klima wyłączona.. Wyszukałem, że może być problem z czujenikiem G2 lub G62..? Bezpiecznik świec 80A nie jest spalony. Proszę o pomoc, zaraz wrzucę logi z VAG.
lukjar7 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 swiece nie grzeja bo pewnie ecu widzi kosmos temp pokaz 001 na zimnym silniku, dla testu odlacz wtyczke z cz, temp i probuj odpalic
holydiver Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2011 Na razie mam takie logi: zimny silnik: Trochę podgrzany, bieg jałowy: [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 16:50_________________________________________________ swiece nie grzeja bo pewnie ecu widzi kosmos temp pokaz 001 na zimnym silniku, dla testu odlacz wtyczke z cz, temp i probuj odpalic Nie wiem która to wtyczka, próbowałem szukać, mam niebieski czujnik z tyłu silnika na wężu od płynu chłodniczego - 2 pinowy i drugi z boku silnika w górnej części po prawej stronie, ten jest czarny 4 pinowy i też na innym wężu wychodzącym z głowicy silnika. One są na innych wężach, ale oba wychodzą z głowicy.
goldi Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Odłącz wtyczkę od niebieskiego czujnika i spróbuj odpalić błąd mówi o przekazniku świec żarowych albo jest uszkodzony ale zacznij od tego czujnika zobaczymy jak sie zachowa silnik
holydiver Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2011 Odłącz wtyczkę od niebieskiego czujnika i spróbuj odpalić błąd mówi o przekazniku świec żarowych albo jest uszkodzony ale zacznij od tego czujnika zobaczymy jak sie zachowa silnik Bez niebieskiego silnik uruchomił się, ale już był podgrzany więc się nie liczy..muszę spróbować po nocy. Ale on jest 2 pinowy, niebeski to ten? No i jeszcze poleciała mi w kosmos zapinka do niego Gdzie mogę taką najtaniej znaleźć, bo nie chcę odkręcać osłony silnika? Niezdara ze mnie.. I jeszczcze pytanie, czy logi z vaga wyglądają ok? Pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 odlacz dwa czujniki jak masz ale nie wyjmuj tylko kostke i zobacz jak odpali swiece sie podgrzeja wtedy dlugo,o ile przekaznik sprawny
holydiver Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 odlacz dwa czujniki jak masz ale nie wyjmuj tylko kostke i zobacz jak odpali swiece sie podgrzeja wtedy dlugo,o ile przekaznik sprawny Ok, tak zrobię dziś po pracy. Jak to nie pomoże dobiorę się do przekaźnika świec żarowych.. I tu pytanie, szukam go na forum i zdania są podzielone, niektórzy twierdzą, że przekaźnik J52 jest gdzieś pod kierownicą, a inni, że w skrzynce sterownika silnika pod maską obok bezpiecznika świec żarowych. Może wiecie gdzie jest ten przekaźnik J52? A może są dwa przekaźniki do świec żarowych?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się