Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Golf III afn na mocnej hybrydowej pompie 10/11 i lightowe 185@377


sagon

Rekomendowane odpowiedzi

BRD na pokladzie :)

Panowie, jest mozliwe,ze brd dmucha mniej jak awx ? awxa mialem na 1,4 ostawionego, a brd dmucha 1.3. sztanga zle wyregulowana? kurde jak to ona to jeszcze raz trzeba turbo wyciagac,bo tam dojscia nie ma w ogole:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz turbo z brd,to najlepiej wrzucić mapę n75 z brd,bo każda mapa pod dane turbo wygląda inaczej.

Pytanie,czy masz teraz mapę z awx,czy afn.

Wiem,że u brata na mapie z awx brd jakoś dawało radę,ale po zmianie mapy na odpowiednią jest zdecydowanie lepiej.

Mapa odpowiada za ustawienie sztangi,dlatego musi być odpowiednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że u brata na mapie z awx brd jakoś dawało radę,ale po zmianie mapy na odpowiednią jest zdecydowanie lepiej.

BRD na mapie z AWX to wogole nie wstaje... reakcja na gaz sie tragiczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, a wie ktoś jak będzie wstawało BRD w AJM po samym c*pie? decayed

na 4 biegu od 1800 dasz w podłoge, wypijesz kawe i pojedziesz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zakladac do AJM BRD to proponuje FMIC i inne pompki. bo tak to bezsens takiego setupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej niech lezy, zrob wszytko i dopiero strojenie. tak to bedziesz sie denerwował, w miescie ciezko sie wyprzedza bo nie ma np na dole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym,że to nie jedzie,na smicu,seryjnym wydechu mam kosmiczne 4.7 od 50-100 na poziomej drodze z marnym dołem,a marny jest z racji dwumasa i jak widzisz nisko pociągniętą mocą.

Sam dobrze wiesz,jak się z dołu wkręca auto,które na słaby dół :confused4:.

Tylko ja mam słaby,nie dlatego,że więcej się pociągnąć nie dało.Kolega uświadomił mnie,że te sprzęgła znoszą spokojnie 360/2000 i ponad 400,więc wiosną po fmicu będzie korekta.

Czas słaby,ale i sam wynik daleki jest od Twojego,zwłaszcza niuton :wink4:.

Jak zawita fmic,wydech,to się wyżej moc pociągnie i wtedy być może się pochwalę,bo obecnie auto nie jedzie :wallbash:.

Wynik został zamieszczony tylko jako dowód tego,że hybrydowa pompa może być wydajniejsza od oryginalnej 107J.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary przeciez jest zima co za roznica czy masz smic czy fmic :decayed:

no to pokaz 100-160 na 4biegu wtedy juz 4 jest wkrecona :naughty:

cos z twoim wozem jest nie tak, masz tyle samo ps co daniel i auto lzejsze o 400kg i taki sam czas macie?

jednak ten mikser jakis chinski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos z twoim wozem jest nie tak, masz tyle samo ps co daniel i auto lzejsze o 400kg i taki sam czas macie?

jednak ten mikser jakis chinski

pewnie w 4 taliba jechali :naughty: i dlatego 4,7s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimą przy zerowych w dolocie miałem ponad 50 stopni na końcu,ale to przecież chłód,na hamowni było prawie 70,to też istny ziąb.

Trzeba by Ci się rozeznać w temacie seryjnych smic-ów w golfach 3,to pewnie byś zrozumiał,jak bardzo utrudniają życie.

Wiesz dlaczego jest tylko marne 185 koni i lipne 377 niuta?

A no właśnie z racji tego malutkiego gówie..ka.Gdybym miał fmica,to wtedy bym sobie zaszalał.

Ten pomiar miał na celu tylko i wyłącznie pokazać mi możliwości złożonej przeze mnie pompy,nie silnika,tylko pompy :cool1:.Dlatego soft jest totalnie okrojony,eksperymentalne dawki,dołem i górą,bo nie wiedzieliśmy,jak naprawdę będzie lała.

Wiedziałem tylko,że na ori 11tce,1.6 bara 185 robi się,na zdrowych gratach,przy minimum 47mg i to przy 4200.

Z tego powodu postanowiłem sobie zażyczyć tylko 46mg,biorąc pod uwagę,że może być słabsza,a takie 180 by mnie w zupełności zadowoliło.

Biorąc pod uwagę zestawienie,to taki wynik byłby świetny,szczerze,to większej mocy się nie spodziewałem.

Dlatego powiem,że jak na 46mg od 2200-3900,1.6 bara od 2200-3990,to wyszło nad wyraz dobrze.Kąt wtrysku w stosunku do serii przyśpieszony tylko o jeden stopień,do 16tu jednostek,a przy takim setupie wyprzedzają spokojnie do 18tu jednostek.Swoją drogą ciekawe,ile by wypluło tej mocy na fmic-u przy 4200?Ale to niebawem się okaże.

Soft niestety autorstwa kolegi,amatora czip zabawy.

Jak widać po wykresie,gość totalnie nie wie,o co w tym chodzi :polew:,w materii strojenia 1.9 tdi daleko mu do mistrza rogala.

Masa dołków,górek,te falowania na krzywej momentu,totalne beztalencie ;(.

Chyba go zwolnię.

Jedna,to kolega,więc muszę nadmienić,że to dopiero pierwsze strojenie sterownika na tym zestawieniu,totalnie okrojone z dołem i górą,więc mam nadzieję,że koleś do czasu ponownego remapu czegoś się nauczy :tongue4:,dam mu ostatnia szansę.

Z moim wozem faktycznie coś jest nie tak,ale to pewnie wina tego pseudo tunera :wallbash:,w ogóle toto nie jedzie,wręcz się toczy :thumbdown:,dlatego nie mam się czym chwalić :(.

A czasy mam mierzone z czterema beduinami,ja jako piąty,więc sam rozumiesz,zj**..y soft,pięciu pacjentów,dlaczego to nie jedzie :naughty:.

Będę chyba musiał jechać na sofcika na Mineralną,też nie będzie to jechało,ale chociaż kreski będą ładniejsze.

A tutaj wszyscy patrzą tylko na krechy :wallbash:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę chyba musiał jechać na sofcika na Mineralną,też nie będzie to jechało,ale chociaż kreski będą ładniejsze.

no zrobi Ci 200- 12 KM :decayed:

.. moje auto ma w pyte mało KM i Nm a robi zaskakujace wyniki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o rzekomo taki sam czas,to pragnę zwrócić uwagę,że ja deptam od 50km/h,kiedy turbo nie ma jeszcze pełnego bosta,a kolega daniels1980 deptał przed 60tką,wtedy,jak już turbo miało napompowane.I nie wmawiajcie mi,że było inaczej,bo gdyby tak nie było,to filmów by nie usuwał.

Jeżeli on miał 4.5 od prawie 60km/h z rozkręconą turbiną,ja praktycznie tyle samo od 50km/h,to gdzie Ty tu takie same czasy widzisz?

Co do masy mojego golfa,to ze mną,połową zbiornika waży prawie 1300 kg,ja ważę 92 kg.

Dużo rzeczy mam od gti,całą zawiechę,hamulce 288,zaciski z b5tki,koła 15tki,recro,skóra itd,a to zwiększa masę ze standardowych 1150 kg na dużo większą.

Tyle odnośnie masy.

Teraz porównanie modyfikacji,pasat brata na kresce za każdym razem zostawał w tyle,ale to w dużej mierze wina pompek,które od 2500 zaczynają niedomagać.

Tylko,że on przy 2000 ma 380 niuta,a nie jak audi 330,ale już przy 4000 ma tylko 310 niuta przy180ciu koniach,a audi 360 przy 200tu koniach.

Porównując czasy audicy z czasami passata,powiem szczerze,że jak na takie wartości zakładając,że takie są,to szału w tym audi,zwłaszcza na czwórce nie widzę.Ale to jest tylko moje zdanie,tylko moje.

Dodatkowo audi ciągnie od początku do końca,passat patrząc na wykres od 3000 zaczyna już klękać.

Ja obecnie mam jak pisałem bardzo okrojony soft,słaby dół i jak widać moc w niskim zakresie obrotowym,celowo.

Do tego wszystkiego ten smic,który wbrew tutejszym znawcom nawet zimą jest do niczego,zwłaszcza przy takiej mocy.

Trzeba by na niego popatrzeć,później wróżyć wartości temperatur w dolocie,zimą.

O wydechu na dwóch ori tłumikach wspomnę tylko dla sztuki.

Reasumując,jak na tak beznadziejne zestawienie,czas 4.7 sekundy od 50tki,a nie od 60tki,faktycznie jest tragiczny.

Dla porównania dodam,że arl kolegi 190/395 ma identyczny czas,identyczny.

Ale on ma przy 2000 360 niuta,ja 330,u niego turbo przy 2000 dmucha 1.63 bara,u mnie tylko 1.55,dawek nawet nie porównuję,max moc ma przy 4200,ja przy 3900,w dolocie ma 25 stopni,ja ponad 50,on ma customowy wydech,ja serię,ale jedno co mamy identyczne,to czasy.

Choć jak dla mnie,te 4.7 sekundy,to bryndza,ale z racji obecnego zestawienia tak chwilowo zostanie.

Inna sprawa,to jak już pisałem,mój setup nie był robiony na wyciśniecie max mocy,lecz eksperymentalnie tylko w celu sprawdzenia możliwości pompy.

Co innego robić finalne strojenie,wykorzystując wszystko do granic możliwości,co innego rzeźbić mapy na totalnym lajcie.

Dodatkowo jeszcze przez tunera amatora :tongue4:.

Dlatego powtórzę,mój golf nie jedzie,nie ma się czym chwalić,a 4.7 jak dla mnie,to totalna porażka,jak na tak "hardcorowy" soft.

Wrzuty nie będzie,bo nie ma się czym chwalić,jest wykres,a jak ktoś nie wie,jak przyśpiesza auto od 50-100 w czasie 4.7 sekundy,to niech sobie obejrzy film kolegi daniels1980 na trójce od 60-100.

Będzie miał porównanie,ten sam czas.

O filmach pogadamy,jak wsadzę fmic-a,zrobię wydech,poprawię niutona i podciągnę moc wyżej,czyli jak dokonamy finalnego strojenia,takiego,jakie miało miejsce w a4.

Obecnie nie chcę się kompromitować,bo na tle a4 wypadał,co tu dużo mówić... blado.

A różnice w cyfrach,jakości hamowni mówią same za siebie i są dostatecznym argumentem.

Myślę,że po tych modach spokojnie zejdę poniżej 4ki.

Może nawet pojadę na Mineralną w celu dokonania pomiaru.

Nie muszę chyba pisać,jak poprawia się dynamika auta,na każdym setupie po zmianie małego seryjnego cooleraka,na coś kilkakrotnie większego.

Wiem,jak było u brata,zwłaszcza na górze,dlatego domyślam się,co będzie jak zmienię to małe badziewie na coś większego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o rzekomo taki sam czas,to pragnę zwrócić uwagę,że ja deptam od 50km/h,kiedy turbo nie ma jeszcze pełnego bosta,a kolega daniels1980 deptał przed 60tką,wtedy,jak już turbo miało napompowane.I nie wmawiajcie mi,że było inaczej,bo gdyby tak nie było,to filmów by nie usuwał.

Jeżeli on miał 4.5 od prawie 60km/h z rozkręconą turbiną,ja praktycznie tyle samo od 50km/h,to gdzie Ty tu takie same czasy widzisz?

Co do masy mojego golfa,to ze mną,połową zbiornika waży prawie 1300 kg,ja ważę 92 kg.

Dużo rzeczy mam od gti,całą zawiechę,hamulce 288,zaciski z b5tki,koła 15tki,recro,skóra itd,a to zwiększa masę ze standardowych 1150 kg na dużo większą.

Tyle odnośnie masy.

Teraz porównanie modyfikacji,pasat brata na kresce za każdym razem zostawał w tyle,ale to w dużej mierze wina pompek,które od 2500 zaczynają niedomagać.

Tylko,że on przy 2000 ma 380 niuta,a nie jak audi 330,ale już przy 4000 ma tylko 310 niuta przy180ciu koniach,a audi 360 przy 200tu koniach.

Porównując czasy audicy z czasami passata,powiem szczerze,że jak na takie wartości zakładając,że takie są,to szału w tym audi,zwłaszcza na czwórce nie widzę.Ale to jest tylko moje zdanie,tylko moje.

Dodatkowo audi ciągnie od początku do końca,passat patrząc na wykres od 3000 zaczyna już klękać.

Ja obecnie mam jak pisałem bardzo okrojony soft,słaby dół i jak widać moc w niskim zakresie obrotowym,celowo.

Do tego wszystkiego ten smic,który wbrew tutejszym znawcom nawet zimą jest do niczego,zwłaszcza przy takiej mocy.

Trzeba by na niego popatrzeć,później wróżyć wartości temperatur w dolocie,zimą.

O wydechu na dwóch ori tłumikach wspomnę tylko dla sztuki.

Reasumując,jak na tak beznadziejne zestawienie,czas 4.7 sekundy od 50tki,a nie od 60tki,faktycznie jest tragiczny.

Dla porównania dodam,że arl kolegi 190/395 ma identyczny czas,identyczny.

Ale on ma przy 2000 360 niuta,ja 330,u niego turbo przy 2000 dmucha 1.63 bara,u mnie tylko 1.55,dawek nawet nie porównuję,max moc ma przy 4200,ja przy 3900,w dolocie ma 25 stopni,ja ponad 50,on ma customowy wydech,ja serię,ale jedno co mamy identyczne,to czasy.

Choć jak dla mnie,te 4.7 sekundy,to bryndza,ale z racji obecnego zestawienia tak chwilowo zostanie.

Inna sprawa,to jak już pisałem,mój setup nie był robiony na wyciśniecie max mocy,lecz eksperymentalnie tylko w celu sprawdzenia możliwości pompy.

Co innego robić finalne strojenie,wykorzystując wszystko do granic możliwości,co innego rzeźbić mapy na totalnym lajcie.

Dodatkowo jeszcze przez tunera amatora :tongue4:.

Dlatego powtórzę,mój golf nie jedzie,nie ma się czym chwalić,a 4.7 jak dla mnie,to totalna porażka,jak na tak "hardcorowy" soft.

Wrzuty nie będzie,bo nie ma się czym chwalić,jest wykres,a jak ktoś nie wie,jak przyśpiesza auto od 50-100 w czasie 4.7 sekundy,to niech sobie obejrzy film kolegi daniels1980 na trójce od 60-100.

Będzie miał porównanie,ten sam czas.

O filmach pogadamy,jak wsadzę fmic-a,zrobię wydech,poprawię niutona i podciągnę moc wyżej,czyli jak dokonamy finalnego strojenia,takiego,jakie miało miejsce w a4.

Obecnie nie chcę się kompromitować,bo na tle a4 wypadał,co tu dużo mówić... blado.

A różnice w cyfrach,jakości hamowni mówią same za siebie i są dostatecznym argumentem.

Myślę,że po tych modach spokojnie zejdę poniżej 4ki.

Może nawet pojadę na Mineralną w celu dokonania pomiaru.

Nie muszę chyba pisać,jak poprawia się dynamika auta,na każdym setupie po zmianie małego seryjnego cooleraka,na coś kilkakrotnie większego.

Wiem,jak było u brata,zwłaszcza na górze,dlatego domyślam się,co będzie jak zmienię to małe badziewie na coś większego.

ludzie z kielc wywody i nic więcej,widzisz rzeczy które chcesz widzieć,coś czuje że twoje osiągi 50-100km/h to około 6,7s i dlatego nie dasz filmu,żenada :thumbdown: wypisujesz takie bzdury że masakra,przy tej masie golfa gdzie ten mikser???? oceniasz innych,daj film i ocenią inni ciebie,nikt ci tu na słowo nie uwierzy,po za tym przy temperaturach obecnych do czego ci fmic???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...