Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Golf III afn na mocnej hybrydowej pompie 10/11 i lightowe 185@377


sagon

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się,kiedy was to przestanie boleć.Chyba nigdy :confused4:.

Z wami,jak z dziećmi,nie można widzę tego tematu skończyć.

Wbrew pozorom nie daje wam to spokoju,tacy dorośli chłopcy,a zachowują się jak ... .

Mój golf waży tonę,masz mnie kolego,ma tylko 110 koni,kolejna wpadka,bo hamownia z TK bardzo zawyża,soft,to gotowiec z allegro :polew:,czasy mam w granicach 10 sekund i generalnie nie kręcę filmów,bo się boję,że ta rdza podczas pomiaru się rozleci :smutas:.

Ile by Jarol tych koni nie miał,ma więcej,to jedno nie ulega wątpliwości,jego auto jedzie lepiej :wink4:.

Tyle w tym temacie o tym temacie.

Proponuję tę dyskusję przenieść do odpowiedniego tematu.

Tutaj piszemy o tonowej rdzy,która nie jedzie,a pomimo tego,waszym zdaniem jedzie za dobrze :nabijasie:.

A teraz pytanie do wszystkich wybitnych znawców,ponieważ nikt jakoś nie może się ustosunkować do postawionego pytania,to zapytam raz jeszcze.

Jakie waszym zdaniem wykręcę tą tonowa rdzą w ocynku czasy,na kołach 14/175 :polew: z takimi kreskami,jak w przypadku tej ibizy na 205/424 :cool1:?

Skoro obecnie kręcę rdzę w niecałe 5 sekund,z tak zrypanym softem ;(,nota bene autorstwa jakiegoś partacza,to co będzie,jak jakimś cudem uda nam się zrobić z tego takie,albo chociaż,daj Boże,zbliżone cyfry.

Tylko,czy się uda :mysli:?.Być może gość będzie umiał dolać paliwa,trochę jeszcze dmuchnąć,oraz poprawić kilka innych map.

Zapas w paliwie jest ogromny,całe 9mg,więc może coś z tego wyjdzie :).

A jak nie,to wpadnę na grupowy do Witka,tam na bank 205 pęknie :decayed:.

Wtedy nikt nie będzie pisał,że wynik z lipnej hamowni.

Chcesz zobaczyć logi,powiem tak,logi to ścisła tajemnica,żaden szanujący się tuner takich nie zamieszcza,ale turbo dmucha 1.6 bara od 2200-4000,tyle to mogę powiedzieć.

Chyba nie wątpisz w to,że hybryda awx/arl tyle nie dmuchnie :chytry:.

Wartość dawek,to 46mg,napięcie max 4.5v przy 4000,i co najciekawsze,kąt wyprzedzony TYLKO O JEDEN STOPIEŃ w stosunku do serii.

Wszyscy robią na 11/230 18 jednostek,ja mam tylko 16,tak dla jaj,a odpowiednie wyprzedzenie też niestety wpływa na ostateczny wynik.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi są tajemicą dobre sobie :polew: :polew: :polew: :polew: aniby czego są tajemnicą :mysli: co konkurencja zobaczy jak sie robi program :wallbash:

a chybrydka dmuchnie albo i nie :wink4:

Daj log 11ke będa czasy każdy zobaczy i odpusci temat, ale jak ty zachwalasz tylko jedna naj naj naj naj hamownie i powołoujesz sie na "a słyszałem a mówi sie podobno" no to wiesz co reszta na to :gwizdanie:

Ludzie chcą konkretów, łoić bujde wystarczy że rząd robi, nie rób konkurencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na logach to w zasadzie prawie caly program widac,takze mozna podejrzeć spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzial diagnostyka nie powinien istniec, bo konkurencja podejrzy,zleca sie tunerzy i beda kopiowac :polew: :polew: :polew:

moze kwas wrzucac te logi twojego mega tjunera? :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie zadna tajemnica logi, sam robiac programy dla siebie niejednokrotnie wertowalem dzial diagnostyki w poszukiwaniu logow z czipami zrobionymi przez jakis pr0. widziec jak są zrobione a wykorzystać to dwie inne sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie zadna tajemnica logi, sam robiac programy dla siebie niejednokrotnie wertowalem dzial diagnostyki w poszukiwaniu logow z czipami zrobionymi przez jakis pr0. widziec jak są zrobione a wykorzystać to dwie inne sprawy.

no dokladnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię z nich tajemnice,bo soft jest totalnie zryty,a nie chcę żebyście się zbijali jeszcze z tego ;(.

Podałem wam podstawowe wartości,proszę to dokładnie przeczytać,więc powinno wystarczyć.

A tak na poważnie,to nie dysponuję logami,robione były po sofcie,ale niestety nie zapisywane.

Koleś tylko rzuca okiem i stawia diagnozę,nie archiwizuje moich logów.

Mnie osobiście do szczęścia potrzebne nie są,ale mogę wam jeszcze raz ponownie podać podstawowe wartości.

Dawki na ograniczniku momentu,dymienia i zadaniu kierowcy max 46mg,na ograniczniku momentu do 3900,doładowanie 1.3 /1750,1.55/2000,od 2240-3990 dmucha 1.6 bara,przepływka na 1240,napięcie przy 3990/46mg wynosi 4.5v.

Tyle udało się sprawdzić w mapach,a skoro tak jest w mapie,to tak samo wyjdzie w logach.

Ja rozumiem,że waszym zdaniem mój tuner jest do d*py,tak samo hamownia,jedyne słuszne są na Mineralnej i u goodhope-a w kwestii strojenia takich kibli daleko mu do Witka,czy tego 2giego.

Jednak chłopak doskonale ogarnia temat,zrobił już kilkadziesiąt takich tdi,zarówno vp,jak i pd,zarówno na edc 15,jak i na edc 16.

Ale co to jest w porównaniu z tym,co zrobił Witek :confused4:.

Jednak pomimo tych wszystkich minusów,jest też i jeden zasadniczy plus,ja za te zj**..ne softy nie płacę nawet grosza.

Mam za free ten soft,ale także każdy,jaki sobie tylko zażyczę,tyle kombinacji,ile mogę sobie tylko wyobrazić i tyle samo poprawek :tongue4:.

Darmowa diagnostyka i wszelkie takie usługi.

Gość jest znany w okolicy,jako doskonały fachowiec :wink4:,robi elektronikę,mechanikę,stroi także silniki bezynowe.

Jeszcze nikt na jego robotę nie narzekał :tongue4:.

Co do tej mahy w Kielcach,bo była już porównywane z tą w Niepołomicach :> i wyszła bardzo podobnie,po obliczeniu korekcji różnice czysto kosmetyczne.

Gdyby zawyżała,bobym miał ze 190/400 niuta,a mam mniej :naughty:.

Tak aprpops,to tę w Niepołomicach obsługuje bardzo dobry kolega mojego tunera,dlatego takie rzeczy,jak ewentualne wypady w celu porównania wyników ma za przysłowiową darmochę.

Powiedzcie mi,czym ja się ciągle chwalę?Ludzie ile razy można wam pisać,żebyście zrozumieli,ja się obecnie nie mam czym chwalić ;(.

Wynik jaki uzyskałem nie jest jak na 11/230 niczym nadzwyczajnym,ba jest bardzo przeciętny,a nawet marny.

Co to jest 185/377 na takie graty?

Jak na pompę 11mm,wtryski 230tki 185 koni to lipa.

Jednak jak na dawki 46mg,4.5v/4000,jest co najmniej bardzo dobry,ale tego na 1wszy rzut oka nie widać.

Wynik pomiaru zamieściłem tylko dlatego,żeby pokazać możliwości hybrydowej pompy wtryskowej,a nie żeby błyszczeć super wynikiem.

Wbrew obiegowym opinią,jak się okazuje pompy z ahh nie są już jedynymi słusznymi dawcami mocy.

Moim zamiarem było właśnie ukazanie tej prawdy.

Ostatni raz napiszę,moje auto nie jedzie,nie wygląda,rdzewieje,waży tylko tonę i ogólnie jest do du..y.

Daleko mu do takich czterech kółek,jak wasze :confused4:.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię z nich tajemnice,bo soft jest totalnie zryty,a nie chcę żebyście się zbijali jeszcze z tego ;(.

Podałem wam podstawowe wartości,proszę to dokładnie przeczytać,więc powinno wystarczyć.

A tak na poważnie,to nie dysponuję logami,robione były po sofcie,ale niestety nie zapisywane.

Koleś tylko rzuca okiem i stawia diagnozę,nie archiwizuje moich logów.

Mnie osobiście do szczęścia potrzebne nie są,ale mogę wam jeszcze raz ponownie podać podstawowe wartości.

Dawki na ograniczniku momentu,dymienia i zadaniu kierowcy max 46mg,na ograniczniku momentu do 3900,doładowanie 1.3 /1750,1.55/2000,od 2240-3990 dmucha 1.6 bara,przepływka na 1240,napięcie przy 3990/46mg wynosi 4.5v.

Tyle udało się sprawdzić w mapach,a skoro tak jest w mapie,to tak samo wyjdzie w logach.

Ja rozumiem,że waszym zdaniem mój tuner jest do d*py,tak samo hamownia,jedyne słuszne są na Mineralnej i u goodhope-a w kwestii strojenia takich kibli daleko mu do Witka,czy tego 2giego.

Jednak chłopak doskonale ogarnia temat,zrobił już kilkadziesiąt takich tdi,zarówno vp,jak i pd,zarówno na edc 15,jak i na edc 16.

Ale co to jest w porównaniu z tym,co zrobił Witek :confused4:.

Jednak pomimo tych wszystkich minusów,jest też i jeden zasadniczy plus,ja za te zj**..ne softy nie płacę nawet grosza.

Mam za free ten soft,ale także każdy,jaki sobie tylko zażyczę,tyle kombinacji,ile mogę sobie tylko wyobrazić i tyle samo poprawek :tongue4:.

Darmowa diagnostyka i wszelkie takie usługi.

Gość jest znany w okolicy,jako doskonały fachowiec :wink4:,robi elektronikę,mechanikę,stroi także silniki bezynowe.

Jeszcze nikt na jego robotę nie narzekał :tongue4:.

Co do tej mahy w Kielcach,bo była już porównywane z tą w Niepołomicach :> i wyszła bardzo podobnie,po obliczeniu korekcji różnice czysto kosmetyczne.

Gdyby zawyżała,bobym miał ze 190/400 niuta,a mam mniej :naughty:.

Tak aprpops,to tę w Niepołomicach obsługuje bardzo dobry kolega mojego tunera,dlatego takie rzeczy,jak ewentualne wypady w celu porównania wyników ma za przysłowiową darmochę.

Powiedzcie mi,czym ja się ciągle chwalę?Ludzie ile razy można wam pisać,żebyście zrozumieli,ja się obecnie nie mam czym chwalić ;(.

Wynik jaki uzyskałem nie jest jak na 11/230 niczym nadzwyczajnym,ba jest bardzo przeciętny,a nawet marny.

Co to jest 185/377 na takie graty?

Jak na pompę 11mm,wtryski 230tki 185 koni to lipa.

Jednak jak na dawki 46mg,4.5v/4000,jest co najmniej bardzo dobry,ale tego na 1wszy rzut oka nie widać.

Wynik pomiaru zamieściłem tylko dlatego,żeby pokazać możliwości hybrydowej pompy wtryskowej,a nie żeby błyszczeć super wynikiem.

Wbrew obiegowym opinią,jak się okazuje pompy z ahh nie są już jedynymi słusznymi dawcami mocy.

Moim zamiarem było właśnie ukazanie tej prawdy.

Ostatni raz napiszę,moje auto nie jedzie,nie wygląda,rdzewieje,waży tylko tonę i ogólnie jest do du..y.

Daleko mu do takich czterech kółek,jak wasze :confused4:.

Pozdrawiam.

brak słów on tak może bez końca...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten pierwszy sagon jest z Kielc,ale nie ja :naughty:.

Widzę,że niektórym trudno pojąć słowo pisane.Najlepiej im chyba idzie oglądanie filmów :polew:.

Tu nie trzeba wysilać umysłu,czytać i na dodatek męczyć się niesamowicie,żeby zrozumieć to,co jest napisane.

Wystarczy sobie tylko rzucić okiem na film i już wszystko jest takie proste i oczywiste.

Gorzej jak trzeba coś przeczytać,a już,co najgorsze zrozumieć to,co ten dureń napisał.

Tak sobie myślę,że pewnie tym razem nie dają wiary w to,co napisałem,muszą widzieć logi,jakby jeszcze coś z nich rozumieli.

Nie potrafią zrozumieć,tego,co napisane w ojczystym języku,a logi chcą odczytywać.

W logach wyjdzie to samo,co zostało zapisane w mapach.

Ale nawet jak bym wrzucił logi,to idę o zakład,że i tak byłoby pewnie gadane,że nie mogą pochodzić z mojego sterownika.

Dlatego logów nie będzie jest,to co jest i tyle niestety musi,albo i nie musi,wystarczyć.

Z drugiej strony,skąd pewność,że logi,podobnie jak i wykres nie zostaną przerobione przy pomocy odpowiedniego programu :cool1:?

To samo bym pewnie zrobił z filmem,z tych 10ciu sekund,po obróbce zostałoby tylko 4.7 :decayed:.

Zastanawia mnie,skąd u was tyle determinacji,rozczulać się nad czymś takim,jak to auto,jego wynik i czasy?

Ja bym to już dawno olał,tak,jak olałem temat hamowni na Mineralnej.

To nie jest auto,którym można się chwalić,to byle jaki golf,z byle jakim silnikiem,gównian..mi osiągami,rdzewiejącą karoserią.

To nie ta sama klasa,co audi a4.

Żałuję,że zamieściłem w tej sekcie mój spreparowany wykres,bo niechcący wywróciłem wasz porządek do góry nogami.

A już bluźniąc o takich czasach,skazałem się wręcz na wieczne potępienie.Mam nadzieję,że przez resztę życia wiodąc pustelniczy tryb życia odpokutuję za wszystkie grzechy,jakich się tutaj dopuściłem :wallbash:.

Wybaczcie,po stokroć wybaczcie :notworthy: :notworthy:.

Już więcej tak nie postąpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty masz zaje kompleksy naprawde :kox:

i nie wiem po co tak sie na tą mineralną spinasz :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten pierwszy sagon jest z Kielc,ale nie ja :naughty:.

Widzę,że niektórym trudno pojąć słowo pisane.Najlepiej im chyba idzie oglądanie filmów :polew:.

Tu nie trzeba wysilać umysłu,czytać i na dodatek męczyć się niesamowicie,żeby zrozumieć to,co jest napisane.

Wystarczy sobie tylko rzucić okiem na film i już wszystko jest takie proste i oczywiste.

Gorzej jak trzeba coś przeczytać,a już,co najgorsze zrozumieć to,co ten dureń napisał.

Tak sobie myślę,że pewnie tym razem nie dają wiary w to,co napisałem,muszą widzieć logi,jakby jeszcze coś z nich rozumieli.

Nie potrafią zrozumieć,tego,co napisane w ojczystym języku,a logi chcą odczytywać.

W logach wyjdzie to samo,co zostało zapisane w mapach.

Ale nawet jak bym wrzucił logi,to idę o zakład,że i tak byłoby pewnie gadane,że nie mogą pochodzić z mojego sterownika.

Dlatego logów nie będzie jest,to co jest i tyle niestety musi,albo i nie musi,wystarczyć.

Z drugiej strony,skąd pewność,że logi,podobnie jak i wykres nie zostaną przerobione przy pomocy odpowiedniego programu :cool1:?

To samo bym pewnie zrobił z filmem,z tych 10ciu sekund,po obróbce zostałoby tylko 4.7 :decayed:.

Zastanawia mnie,skąd u was tyle determinacji,rozczulać się nad czymś takim,jak to auto,jego wynik i czasy?

Ja bym to już dawno olał,tak,jak olałem temat hamowni na Mineralnej.

To nie jest auto,którym można się chwalić,to byle jaki golf,z byle jakim silnikiem,gównian..mi osiągami,rdzewiejącą karoserią.

To nie ta sama klasa,co audi a4.

Żałuję,że zamieściłem w tej sekcie mój spreparowany wykres,bo niechcący wywróciłem wasz porządek do góry nogami.

A już bluźniąc o takich czasach,skazałem się wręcz na wieczne potępienie.Mam nadzieję,że przez resztę życia wiodąc pustelniczy tryb życia odpokutuję za wszystkie grzechy,jakich się tutaj dopuściłem :wallbash:.

Wybaczcie,po stokroć wybaczcie :notworthy: :notworthy:.

Już więcej tak nie postąpię.

Robert kolejne forum gdzie nas zlewają,choćmy na forum alfy może tam coś wskuramy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No idzcie bo czyać się tego nie da, chociaż tam też pewnie was wyśmieją bo inaczej się niestety nie da.

Proponuję nie robić sobie reklamy w ten sposób czyli podważania wyników pracy wszystkich innych tunerów ich hamowni itd. bo większość ma renomę na którą zapracowali i nikogo nie musieli opluwać i wyśmiewać,poprostu zadowoleni klienci są najlepszą reklamą, a wy tym sposobem raczej klientów sobie nie napędzicie a wręcz odwrotnie i tylko się ośmieszacie próbując wmawać, że tylko wasze jest dobre i jedyne słuszne. Jest wielu polecanych tunerów na forum a nie tylko jeden którego tak bardzo nie trawicie(kompleksy chyba jakieś :cool1:) i oni nawzajem siebie szanują i nie podważają wyników pracy innnych jeżeli jest zrobiona dobrze i można ocenić jej wynik. Więc wypadało by zacząć od tego samego czyli pokazać kilka wyników swojej pracy, jeżeli będą dobre to wiele więcej nie będzie trzeba pisać żeby się obronić, bo chip-ować każdy może, ale nie każdy powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No idzcie bo czyać się tego nie da, chociaż tam też pewnie was wyśmieją bo inaczej się niestety nie da.

Proponuję nie robić sobie reklamy w ten sposób czyli podważania wyników pracy wszystkich innych tunerów ich hamowni itd. bo większość ma renomę na którą zapracowali i nikogo nie musieli opluwać i wyśmiewać,poprostu zadowoleni klienci są najlepszą reklamą, a wy tym sposobem raczej klientów sobie nie napędzicie a wręcz odwrotnie i tylko się ośmieszacie próbując wmawać, że tylko wasze jest dobre i jedyne słuszne. Jest wielu polecanych tunerów na forum a nie tylko jeden którego tak bardzo nie trawicie(kompleksy chyba jakieś :cool1:) i oni nawzajem siebie szanują i nie podważają wyników pracy innnych jeżeli jest zrobiona dobrze i można ocenić jej wynik. Więc wypadało by zacząć od tego samego czyli pokazać kilka wyników swojej pracy, jeżeli będą dobre to wiele więcej nie będzie trzeba pisać żeby się obronić, bo chip-ować każdy może, ale nie każdy powinien.

1 raz sie z toba zgadzam :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sajgon, specjalnie dla Ciebie nakrecony jak to mowisz, zawyzone kreski od rogala :)

a4 b5 2.5 tdi 190PS i 403 Nm, dodam ze jechalem z zona, corka, wozkiem i psem, aha i jeszcze trumna na dachu :decayed:

Edit: aha, i jeszcze śwagra AHH ciaglem na lince co by nadarzal :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...