Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Golf III afn na mocnej hybrydowej pompie 10/11 i lightowe 185@377


sagon

Rekomendowane odpowiedzi

to sciemniacz dorwał jakis wykres i błyszczy a auta nikt nie widział pewnie. hehefajny temat :grin::grin::facepalm::facepalm::grin: a SAGON pewnie sobie przy tym:jerk: :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg sajgona Golf 3 Klub Polska : Strona Główna to nie forum golfa to może trabanta :polew::polew::polew: chłopie czytam twoje wypowiedzi i powiem tak,w twoim wieku czyli 13-latka skup się na szkole może wyjdziesz na ludzi... choć szanse marne :banan:

Kolejny,który ma problem z czytaniem,to już na tym forum plaga.

Forum golfa,to vwgolf.pl,a forum golfa 3,to golf3.pl.Jak dla mnie różnica jest zasadnicza chłopie:facepalm:.Nawet ja13to latek potrafię to rozróżnić.

To żeś bystrzacho błysnął tym jedynym postem.

Nie wiem,ile masz lat,ale ewidentnie masz braki w wyszkoleniu,skup się może na nauce,bo cięte riposty marnie Ci wychodzą:wink:.

Jeszcze raz,tym razem już ostatni.Skoro piszę,że nie ma mnie na forum golfa,to oznacza,że nie figuruję w spisie społecznym użytkowników forum vwgolfpl.

Czy tym razem dotarło?

Różnica taka sama,jak chociażby między forum audi a4,a forum audi 80:grin:.I jedno i drugie to forum audi,czyż nie tak?

Albo forum audi a4,a audi a6 bystrzacho:naughty:.

Kowi87,czy raczysz mi odpowiedzieć na postawione pytanie?

Ponowię je,bo pewnie już zapomniałeś.

Czy logując tylko 011 nie będę miał problemów z widocznymi niezdjętymi limiterami w bloku diagnostycznym i czy wartości w logu robionym da solo będą inne,jak w grupowym?

Pytam,bo jeden z Twoich kolegów pisał,że logi były przerabiane:facepalm:.Więc skoro były,to dlaczego popełniłem taką gafę i zostawiłem wartości ograniczone limiterami?

Mam nadzieję,że zdążyłeś się dowiedzieć,co są limitery i jak się uwidoczniają w logu,tak solowym,jak i grupowym.

Postawię Ci kolejne trudne pytanie,mam nadzieję,że z pomocą kolegów jakoś znajdziesz odpowiedź.

Czu tuner,dajmy na to Witek,po wrzutce softu,żeby sprawdzić poszczególne wartości loguje auto,powtarzam loguje,kulka razy,czyli jeden raz żeby zalogować 011,drugi raz,żeby zalogować 004,3ci raz,żeby zalogować 003 itd,czy robi grupowy log tych trzech wartości?

Zapytaj się,przy okazji dowiedz się,czy ten limiter będzie,czy też nie będzie widoczny w solowym logu.Aaa,nie zapomnij zapytać,czy będą różnice w wartościach między logiem solowym,a grupowym:wink:.

Nie pisz proszę,że już ze mną nie dyskutujesz,bo to typowe dla cwaniaka,który unika trudnych pytań.

Jeżeli chodzi o leczenie mojej choroby,to leczę się na fundusz,czyli niestety musicie,czy tego chcecie,czy nie bulić za leczenie:naughty:.A trwać będzie jeszcze długo.

Tym wszystkim,którzy szukają barana,czuba itp służę pomocą.Proszę pisać na pw,żeby zbytnio tematu nie zaśmiecać.

Postaram się jakoś wszystkim dogodzić,nie będzie to łatwe,ale dołożę starań.

Póki co,czekam na ciętą,przede wszystkim mądrą ripostę kolegi kowiego,mam nadzieję,że błyśnie odrobiną wiedzy.Daj tym razem tatusiowi powód do dumy z syna:thumbup1:.

Trochę zboczyliśmy z tematu,więc poprawka na kurs.Proszę o namiary na afn-a na 11/230 który przy doładowaniu 1.46(tak naprawdę 1.447,mały byk w 010) i napięciu 4.4v wypluje na smicu 185 koni.

Wszędzie powtarzałem i powtarzam,udało mi się uzyskać 185 koni(niby niewiele,bo faktycznie niewiele),ale na 1.447b i 4.4v z smciem.

Na każdym forum skutecznie obalam mity jedynie słusznej i wartej krocie pompy 11tki z ahh.

Prawdziwą karierę kolego Kowi87 robi się poza forum na pw itp.Już spora rzesza użytkowników poczciwych vp śmiga na hybrydowych pompach,chwaląc sobie ich wartość w przeliczeniu na poniesione koszty.

Moim jedynym celem było i jest uzmysłowienie fanatycznym wyznawcom 107J,że istnieje inna,bardzo dobra alternatywa,czego dowodem jest długi jak rzeka tamta na forum passata,w którym to ponoć tak się zbłaźniłem.Zobacz ile tam wniosłem,ile wnieśli też inni.

Dzięki tamu wielu już ma ciekawe alternatywy dla 107J.

Przeczytaj go dokładnie,to szybko zmienisz zdanie i kto wie,może poprosisz nas o pomoc w budowie taniej i bardzo dobrej 11tki.

Narzekasz,ze na więcej nie pozwalają Ci graty.Za powiedzmy 400 zeta masz do dyspozycji pompę,któa otworzy Ci drogę do większej mocy.

Służę pomocą,jakby co.Pomogłem już wielu użytkownikom,jeden więcej niczego nie zmieni.Mam odpowiedni sprzęt,trochę wiedzy,doświadczenie.To wszystko poskutkowało tym,że zbudowałem hybrydową pompę,która na teście wypadła lepiej,jak pompa 107J:wink:.

Czego dowodem jest wynik przy tak słabych ustawieniach.Następny stage już w budowie,wałek z sdi,fmic,ciśnienia wtryskiwaczy,kilka innych pierdół i będzie ciekawie,jak na takiego parcha.

Chcesz podyskutować,możemy,tylko nie wysilaj się i nie rób mi jeszcze większej reklamy,bo głupio mi,że ktoś bezinteresownie zadaje sobie w mojej sprawie tyle trudu.

Jest jeszcze kilka for na których byłem z tym opisem,a które pominąłeś.

Pozdravwiam wszystkich.

powiem krótko to co wszyscy o tobie dawno ustalili na różnych forach:jesteś głupszy niż ustawa przewiduje-brak kryterium dla twojej osóbki :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam to aż cię dziwię czemu się jeszcze nie posypały ostrzeżenia za obraźliwe wypowiedzi na temat innych użytkowników forum... pomijając już to że większość nie wniosła do tematu nic poza wypowiedziami "jesteś głupi, idź się lecz, baran do koszyka"... itd :whistling: Tenat już dawno powinien zostać na jakiś czas zamknięty :closed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam to aż cię dziwię czemu się jeszcze nie posypały ostrzeżenia za obraźliwe wypowiedzi na temat innych użytkowników forum... pomijając już to że większość nie wniosła do tematu nic poza wypowiedziami "jesteś głupi, idź się lecz, baran do koszyka"... itd :whistling: Tenat już dawno powinien zostać na jakiś czas zamknięty :closed:
dobrze że ty coś wnosisz "mundrego" do tematu :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam to aż cię dziwię czemu się jeszcze nie posypały ostrzeżenia za obraźliwe wypowiedzi na temat innych użytkowników forum... pomijając już to że większość nie wniosła do tematu nic poza wypowiedziami "jesteś głupi, idź się lecz, baran do koszyka"... itd :whistling: Tenat już dawno powinien zostać na jakiś czas zamknięty :closed:

Na szczęście mówienie rzeczy oczywistych nie jest karalne. Jak ktoś jest idiotą to czemu nie mówić tego po imieniu? Poszukaj jaką wieś robi kolega Sagon na innych forach w sieci. Jeździ po ludziach jak woźny po kobyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik niedawnego pomiaru mojego afna z przerobioną pompą wtryskową z 10tki na 11tkę.

W pompie została wymieniona sekcja z dti,fala z pompy od ahh,oraz przerowadzone zostało jeszcze kilka innych modyfikacji.

Mogę powiedzieć,że pompa ta ma wydajność większą od pomp z ahh,sprawdzone pod kątem wydatków.

Wynik pomiaru

http://s14.postimage.org/qv0frll19/wykresik_185_377.jpg

Wynik po korekcji to 185@377

Modyfikacje:

turbo awx/arl 1.6 bara

przerobiona pompa wtryskowa

customowy dolot powietrza do turbiny

wtryskiwacze 230 FB

Dawki 46mg,napięcie przy 4krpm 4.5v,nastawnik 6mg

Reszta seria,czyli:

sprzęgło z kołem dwumasowym

smic

wydech,bez kata

Dodam tylko,że temperatura podczas pomiaru przekraczała 60 stopni.

Dawki z racji seryjnego,malutkiego smica cięte już od 4krpm.

Niuton ograniczony i wypłaszczony tylko dlatego,że siedzi jeszcze dwumas.

W jakim zakresie jest wspomniana dawka 46mg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak to chyba komuś brakuje znajomości działania ECU silnika... albo nie wiem co ma na celu mówienie o dawce bo po modzie pompy to ECU nie pokazuje już realnej dawki chyba że ktoś potrafi ją obliczyć i umiejętnie zmodyfikować oprogramowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to na pewno log o którym mowa? pomyśl komu brakuje znajomości działania ECU silnika..

racja czasem jest po środku a że inni nie potrafią tego zrozumieć wolą jechać po kimś, taka natura człowieka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to na pewno log o którym mowa? pomyśl komu brakuje znajomości działania ECU silnika..

racja czasem jest po środku a że inni nie potrafią tego zrozumieć wolą jechać po kimś, taka natura człowieka...

To powiedz czy z dawki 47mg w 4 garach bedzie 380Nm bo chyba tyle wyszlo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można z 5mg zrobić 380Nn, można z 25mg, można z 50mg zrobić 100Nm, mg jest to jest taka informacja dla laika by miał obraz czego kolwiek, a z nominalną ilością paliwa ma tylko związek gdy mamy 100% seryjne graty i nie były ruszane mapy sterujące nastawnikiem i dawka jałowa jest normalna, wtedy i tylko wtedy 47mg będzie odzwierciedlać to co masz na myśli, w każdym innym przypadku 47mg może oznaczać kompletnie co innego bo to jest tylko cyfra która ma ładnie wyglądać w logu dla laika a nie być punktem odniesienia realnej ilości paliwa, wiadomo im mniejsza cyfra a auto jedzie tym wydajniejszy układ czyli tym lepiej, tak samo jest z napięcia V, też można sobie go zmieniać i mieć tą samą ilość wtryskiwanego paliwa przy 4,5V co przy 4,0V, wiedza wiedza i jeszcze raz wiedza, ograniczeniem jest tylko mechanika która ma określony zakres regulacji, nie da się przy 2V wlać tyle paliwa co przy 4,5V bo po prostu mechanika ogranicza, ale przy 5mg 4,5V lub 5mg i 4,0V o tym samym wydatku co przy 4,5V nie ma żadnego problemu zrobić tylko jak by to w logu wyglądało :) przecież każdy by od razu krzyczał kto ci to robił!! albo log spreparowany!!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można z 5mg zrobić 380Nn, można z 25mg, można z 50mg zrobić 100Nm, mg jest to jest taka informacja dla laika by miał obraz czego kolwiek, a z nominalną ilością paliwa ma tylko związek gdy mamy 100% seryjne graty i nie były ruszane mapy sterujące nastawnikiem i dawka jałowa jest normalna, wtedy i tylko wtedy 47mg będzie odzwierciedlać to co masz na myśli, w każdym innym przypadku 47mg może oznaczać kompletnie co innego bo to jest tylko cyfra która ma ładnie wyglądać w logu dla laika a nie być punktem odniesienia realnej ilości paliwa, wiadomo im mniejsza cyfra a auto jedzie tym wydajniejszy układ czyli tym lepiej, tak samo jest z napięcia V, też można sobie go zmieniać i mieć tą samą ilość wtryskiwanego paliwa przy 4,5V co przy 4,0V, wiedza wiedza i jeszcze raz wiedza, ograniczeniem jest tylko mechanika która ma określony zakres regulacji, nie da się przy 2V wlać tyle paliwa co przy 4,5V bo po prostu mechanika ogranicza, ale przy 5mg 4,5V lub 5mg i 4,0V o tym samym wydatku co przy 4,5V nie ma żadnego problemu zrobić tylko jak by to w logu wyglądało :) przecież każdy by od razu krzyczał kto ci to robił!! albo log spreparowany!!:)

No widzisz dlatego jeśli opisuje się mody to nie podaje się dawki jeśli jest nieprawdziwa (takie moje zdanie) podaje się napięcia w przypadku VP :) poco podważać swoja wiedzę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dawka i napięcie mija się z prawdą, to samo napięcie jest adekwatne do dawki w mg w logu o ile nie są ruszane mapy od tego w czipie, ale jeden układ wtryskowy przy 4,0V wleje co innego co drugi, w dodatku na każdym można sobie zmienić by przy 3,5V wlało tyle co wcześniej wlewało przy 4,0V wiec jak widzisz to wszytko jest pokręcone i tylko daje mglisty obraz czy dany układ jest wydajny i ma zapas czy nie, a ile dokładnie wleje cm3 może dać tylko pomiar na stanowisku badawczym pompy z wtryskami ale przecież nikt się nie będzie w to bawił, ważny jest efekt na drodze a nie V czy mg, które często są zdrowo ustawione a auto jak nie jechało tak nie jedzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dawka i napięcie mija się z prawdą, to samo napięcie jest adekwatne do dawki w mg w logu o ile nie są ruszane mapy od tego w czipie, ale jeden układ wtryskowy przy 4,0V wleje co innego co drugi, w dodatku na każdym można sobie zmienić by przy 3,5V wlało tyle co wcześniej wlewało przy 4,0V wiec jak widzisz to wszytko jest pokręcone i tylko daje mglisty obraz czy dany układ jest wydajny i ma zapas czy nie, a ile dokładnie wleje cm3 może dać tylko pomiar na stanowisku badawczym pompy z wtryskami ale przecież nikt się nie będzie w to bawił, ważny jest efekt na drodze a nie V czy mg, które często są zdrowo ustawione a auto jak nie jechało tak nie jedzie...

Wszystko się zgadza, ja chciałem tylko zaznaczyć ze pisanie ze 380Nm otrzymuje się z 47mg to bzdura bo jeśli tak się podaje to oznacza ze jak pisze ze 47mg to fizycznie też jest 47 a nie blisko 70:) i tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacz już i tu przylazł,chłopiec hamuje się tylko na maha bo dyno-project to zabawka dla dzieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"turbo awx/arl 1.6 bara"

Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć dlaczego lepiej zamontować taką hybrydę jak kolega ? Ma to wpływ na ilość barów które może pompować czy też hybryda jest bardziej żywotna ? Może lepiej jeszcze inną hybrydę zamontować ? (silnik afn do 150 KM max docelowo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"turbo awx/arl 1.6 bara"

Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć dlaczego lepiej zamontować taką hybrydę jak kolega ? Ma to wpływ na ilość barów które może pompować czy też hybryda jest bardziej żywotna ? Może lepiej jeszcze inną hybrydę zamontować ? (silnik afn do 150 KM max docelowo)

Po co hybryde, wrzucaj turbo z AWX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc co najbardziej polecicie do afna ? Bo z tego co czytałem na innych forach to zwykła awx regenerowana może mieć problem z wałkiem w przypadku 1,5 bara. W jaką konkretnie hybrydę celować i u kogo kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...