DragonGTI Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Kolego nie wiem jak u Ciebie ale u mnie( tez mam AWXa) takie jaja robił czujnik paliwa, okazało sie ze przewód sie urwał i właśnie nie równo chodził i skakały obroty... Najpierw sie wez za porządek z tym : masz błąd czujnika temp. paliwa G81 masz błąd czujnika cisnienia doładowania G71 masz błąd czujnika temp. powietrza dolotowego G72 bo skąd u Ciebie tam 135 C??? ) masz błąd czujnika temp. płynu chłodniczego G62 ,<--- ten Ci po skasowaniu nie wrócił ale pewnie wróci bo czujnik sie kończy pomału.. oraz masz błąd czujnika poduszki pod silnikiem N144/N145 - albo kostka odpięta całkiem albo padł czujnik przy poduszce(wymienialem poduszke i nie bylo z czujnikiem wiec zalozylem bez i mam ten sam błąd) @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Co gdzie jest masz tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
drdala Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2012 Wypompowałem z baku paliwo pompką która jest w samochodzie w ten sposób że samochód chodził na paliwie z butelki a paliwo które miało krążyć w układzie zlatywało do bańki. Zlałem tak wszystko co było w baku czyli 35l. Zalałem do baku 8 litrów nowej ropy z orlenu. Wymieniłem dwa pompowtryskiwacze 1i 3. Samochód wreszcie odpalił ale na dwóch pompowtryskiwaczach. Załatwiłem następne 2 wymieniłem 2 i 4 samochód odpalił już ładnie. Ale niestety po przejechaniu 20km znów wyskoczyła kontrolka od ESP i zaczęło trząść skrzynią biegów i całym samochodem. Pojechałem do mechanika i okazało się że pompowtrysk na 2 cylindrze jest w kiepskim stanie (vag blok 13: wartości skakały od 2.0 do 2.5) i na 4 też nie był najlepszy (blok 13: około 1.0) na 1 i 3 cylindrze parametry na bloku 13 było od 0.2 do 0.5. Pojechałem do domu postawiłem samochód na 2 dni i po 2 dniach już nie odpalił Z holowałem go do mechanika. Oddałem pompowtryski z 2 i 4 cylindra. Kupiłem 2 następne pompowtryski mechanik włożył je na za 2 i 4 ale samochód odpalił na 2 cylindrach. Vag pokazywał że 1 i 3 pompowtrysk nie działają. Co mogło być tego przyczyną? Czy nie wypompowałem tym sposobem co wcześniej mówiłem do końca starej ropy z baku? Co robić teraz? Zastanawiam się nad wyjęciem całkowicie baku i wypłukać go i wyczyścić. Słyszałem też coś o takim środku firmy Liqui Moly. Może wystarczy zalać do pełna bak i dodać tego środka? wyjeścić np troche i znowu dolać ropy i tak cały kilka razy? Co o tym myślicie? Co byście zrobili w mojej sytuacji?[br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 17:04_________________________________________________ma ktoś jakiś sprawdzony sposób jak najlepiej wyczyścić bak w audi a4 b6 2002r 130KM? dziś mechanik będzie go demontował i chciałbym poznać jakieś dobre sposoby.[br]Dopisany: 16 Styczeń 2012, 13:22_________________________________________________Wymieniłem 4 pompowtryskiwacze i samochód chodzi jak na razie. Pompowtryski były kupione na allegro więc chcę zrobić VAG-iem logi sprawdzające stan pompowtryskiwaczy. Jak mam to zrobić?
banshee Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 logować po ok.20 sekund kanały 013, 018 i 023 na rozgrzanym silniku.
drdala Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 Wymieniłem 4 pompowtryskiwacze i samochód chodzi. Przyczyną prawdopodobnie była woda w ropie a dokładniej napadało trochę śniegu do bańki którą wlewałem ropę do moje zbiornika i przez to padły pompowtryskwicze tak wyglądają logi po wymianie pompowtryskwiczy Log (0 - 000,003,004) Log (1 - 013,018,023) Log (2 - 001,013,018) Log (3 - 001,013,018) Log (4 - 013,018,023) a tak bloki Zrobiłem te dynamiczne logi żeby sprawdzić czy któreś pompowtryski nie są w złym stanie. Proszę o analizę logów. Pompowtryski były z allegro więc muszę je sprawdzić i w razie czego jeśli któryś jest zły to odesłać.
banshee Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Drugi wtrysk leje, bo zdejmowana jest z niego dawka - chyba, że sekcja tego cylindra jest w najlepszym stanie (szczelność). Kąt synchronizacji do poprawy i coś niska temperatura silnika w logach... Ogólnie to te wtryski trzeba było dać na stół do serwisu, wiedziałbyś co kupiłeś, a tak to będziesz teraz gmerał i szukał dlaczego takie korekcje...
przemik Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Hmm... a wg mnie korekcje dobre. Ja bym jezdzil. Sławek pamietaj ile jest stopni na dworze i jaka jest nominalna temperatura paliwa w tych temperaturach.
drdala Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 Udało mi się rozgrzać silnik do 90 stopni (musiałem na 3 biegu na maksymalnych obrotach jechać jakieś 30 sek.) ale po minucie znowu temperatura silnika spadła do 80. Wszystko było by ok ale jak odpalam po nocy samochód to nierówno chodzi i z rury leci siwy dym, dopiero po około 30 sekundach i lekkim dodaniu gazu zaczyna równo chodzić. Myślałem że jeśli pompowtrysk leje to może być to przyczyna np. oringu na pompowtrysku. Dobrze myślę?
drdala Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 zastanawiam się czy warto wymieniać ten drugi pompowtrysk? mam jeszcze możliwość odesłania go do klienta od którego kupiłem wszystkie 4 pompowtryski. Jak myślicie odsyłać? Czy może np. przez niego samochód więcej mi palić? jeśli tak to o ile więcej? tak jak pisałem wcześniej jak odpalam po nocy samochód to nierówno chodzi i z rury leci siwy dym, dopiero po około 30 sekundach i lekkim dodaniu gazu zaczyna równo chodzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się