Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] madafaka OEM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pompa na pewno... brd moze, najpierw trzeba uporac sie ze sprzeglem i dwumasem....

:good: :good:

...może recaro z rs4 byś sieknął :cool1::kox: :kox: :naughty::decayed:

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hmm asianko na moich jablonkach nie rosnie:D

Recaro bedzie, ale jeszcze nie teraz;) :cool1:

Opublikowano
ale dwumas wibruje na 5 biegu i idze out razem z nowym sprzeglem.

to nie dawaj w podłoge przy 2000 na 5 biegu :tongue4:

Opublikowano
ale dwumas wibruje na 5 biegu i idze out razem z nowym sprzeglem.

to nie dawaj w podłoge przy 2000 na 5 biegu :tongue4:

no i problem sie rozwiazał:D a ja myslalem ze mnie wymiana czeka:d

Opublikowano

topor takie rzeczy to nawet ja w automacie mam jak mu depne przy 80km/h (4ty bieg) gdzie wówczas jest niecałe 2000tyś obr to fakt faktem idę na tym biegu już do zamknięcia prędkości maksymalnej choć na początku drgania jak w pralce :kox::decayed:

Opublikowano

u mnie dramatu nie ma... ale lekko wk***ia;p

zobaczymy:)

Opublikowano

u mnie dramatu nie ma... ale lekko wk***ia;p

zobaczymy:)

ja nie mówię że u mnie jest dramat... powiem nawet że mi się to podoba jak od 80-230km/h idę na jednym biegu :kox:
Opublikowano

no zaleta/wada jak kto woli automata... ale raczej mi chodzi o lekkie drgania przy przyspieszaniu;p ;(

Opublikowano

no zaleta/wada jak kto woli automata... ale raczej mi chodzi o lekkie drgania przy przyspieszaniu;p ;(

na każdym biegu?

wal na gg Karol bo może masz to z czym skończyłem się dzisiaj paprać :wink4:

Opublikowano

topor ja mam to samo... staram sie nie dawac w podłoge tylko redukcja na 4:P a jak nie to dwumas zostawis na drodze;p

Opublikowano

topor ja mam to samo... staram sie nie dawac w podłoge tylko redukcja na 4:P a jak nie to dwumas zostawis na drodze;p

redukuj dalej to zostawisz skrzynie :decayed:
Opublikowano

dwumas jedynie powie papa:D :)

Opublikowano

Topórze :wink4:

Chyba masz zapchaną skrzynkę PW.

Powiedz mi, jak to jest z GoodHope. Raz płacę za program a później korekta (np. po wymianie turbo) w cenie?

Opublikowano

sprawa indywidualna...

ja dogadałem sie mariuszem ze pierwsza korekta po zmianie pierdolek za friko, a pozniej placisz tylko za hamownie.

Opublikowano

To może i ja się jakoś dogadam. Zmieniłem pompę i wtryski na większe ale bez strojenia zabija mnie spalanie.

Normalna jazda 8l, niewielkie wygłupy na trasie 10l ;(

Opublikowano

jezeli patrzysz na fis... to sie nim nie sugeruj...(liczy spalanie na seryjnej pompie i wtryskach)-po zmianie głupieje a jezeli srednia spalania to jedz na soft.

Opublikowano

ja też polecę Ci Mariusza, na pewno będziesz zadowolony

Karol ile zapłaciłeś? może być na PW

Opublikowano

jezeli patrzysz na fis... to sie nim nie sugeruj...(liczy spalanie na seryjnej pompie i wtryskach)-po zmianie głupieje a jezeli srednia spalania to jedz na soft.

FIS to trzeba mieć :gwizdanie:

Liczę po wskazówkach i liczbie zatankowanych litrów na przejechane kilometry.

Opublikowano

no to tzreba jechac do Dobrej Nadziei :)

Opublikowano

Armistead a na co liczyłeś? :cool1:

z dyche to i mój łyka jak pogłupieje chwile :tongue4:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...