Iverson Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 pompa na pewno... brd moze, najpierw trzeba uporac sie ze sprzeglem i dwumasem.... :good:...może recaro z rs4 byś sieknął :kox:
topor Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 hmm asianko na moich jablonkach nie rosnie:D Recaro bedzie, ale jeszcze nie teraz;)
MAGIC87 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 ale dwumas wibruje na 5 biegu i idze out razem z nowym sprzeglem. to nie dawaj w podłoge przy 2000 na 5 biegu
topor Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 ale dwumas wibruje na 5 biegu i idze out razem z nowym sprzeglem. to nie dawaj w podłoge przy 2000 na 5 biegu no i problem sie rozwiazał a ja myslalem ze mnie wymiana czeka:d
SoMeS Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 topor takie rzeczy to nawet ja w automacie mam jak mu depne przy 80km/h (4ty bieg) gdzie wówczas jest niecałe 2000tyś obr to fakt faktem idę na tym biegu już do zamknięcia prędkości maksymalnej choć na początku drgania jak w pralce
topor Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 u mnie dramatu nie ma... ale lekko wk***ia;p zobaczymy:)
SoMeS Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 u mnie dramatu nie ma... ale lekko wk***ia;p zobaczymy:) ja nie mówię że u mnie jest dramat... powiem nawet że mi się to podoba jak od 80-230km/h idę na jednym biegu
topor Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 no zaleta/wada jak kto woli automata... ale raczej mi chodzi o lekkie drgania przy przyspieszaniu;p ;(
SoMeS Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 no zaleta/wada jak kto woli automata... ale raczej mi chodzi o lekkie drgania przy przyspieszaniu;p ;( na każdym biegu?wal na gg Karol bo może masz to z czym skończyłem się dzisiaj paprać
MAGIC87 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 topor ja mam to samo... staram sie nie dawac w podłoge tylko redukcja na 4:P a jak nie to dwumas zostawis na drodze;p
SoMeS Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 topor ja mam to samo... staram sie nie dawac w podłoge tylko redukcja na 4:P a jak nie to dwumas zostawis na drodze;p redukuj dalej to zostawisz skrzynie
Armi Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Topórze Chyba masz zapchaną skrzynkę PW. Powiedz mi, jak to jest z GoodHope. Raz płacę za program a później korekta (np. po wymianie turbo) w cenie?
topor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 sprawa indywidualna... ja dogadałem sie mariuszem ze pierwsza korekta po zmianie pierdolek za friko, a pozniej placisz tylko za hamownie.
Armi Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 To może i ja się jakoś dogadam. Zmieniłem pompę i wtryski na większe ale bez strojenia zabija mnie spalanie. Normalna jazda 8l, niewielkie wygłupy na trasie 10l ;(
topor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 jezeli patrzysz na fis... to sie nim nie sugeruj...(liczy spalanie na seryjnej pompie i wtryskach)-po zmianie głupieje a jezeli srednia spalania to jedz na soft.
aju Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 ja też polecę Ci Mariusza, na pewno będziesz zadowolony Karol ile zapłaciłeś? może być na PW
Armi Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 jezeli patrzysz na fis... to sie nim nie sugeruj...(liczy spalanie na seryjnej pompie i wtryskach)-po zmianie głupieje a jezeli srednia spalania to jedz na soft. FIS to trzeba mieć :gwizdanie: Liczę po wskazówkach i liczbie zatankowanych litrów na przejechane kilometry.
topor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 no to tzreba jechac do Dobrej Nadziei
SoMeS Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Armistead a na co liczyłeś? z dyche to i mój łyka jak pogłupieje chwile
Rekomendowane odpowiedzi