aju 3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 spoko, trzymam za slowo. szczerze to nawet chciał bym żebyś mnie objechał.... miał bym argument żeby coś dalej modzić bo tak po obleceniu passata 170koni i a6 180koni przeszła mi ochota na mody mechaniczne Tak więc liczę na Ciebie [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 21:35_________________________________________________ spoko, trzymam za slowo. ja też chcę ja też chcę TY nie możesz jeszcze by mnie automat objechał bym później poszedl ze sznurkiem na drzewo coz zrobic:) trza czekac. tylko ich nie zajedz:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 hmmm wiesz, moge Cie zmartwic, chce zrobic tak zeby wtryski i pompka dala z siebie wszystko czyli 160-170 koni i plaski moment zeby sprzegla szybko nie spalic, poza tym AVG ma jeden minus wzgledem AJM -moment. ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 hmmm wiesz, moge Cie zmartwic, chce zrobic tak zeby wtryski i pompka dala z siebie wszystko czyli 160-170 koni i plaski moment zeby sprzegla szybko nie spalic, poza tym AVG ma jeden minus wzgledem AJM -moment. ;( Nom dokładnie jak chcesz płasko to jak bedzie 340-350 to bedzie dobrze a AJM ma po sofcie samym takie parametry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 no ale czy moment będzie miał bardzo duże znaczenie jak np z rolki będziemy atakować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 wyjdzie w praniu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 no więc pracuj tam pracuj, ja się bije z myślami czy robić fmic czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 no więc pracuj tam pracuj, ja się bije z myślami czy robić fmic czy nie a w lato jak chcesz poszaleć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a w lato jak chcesz poszaleć? przecież lata nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 no więc pracuj tam pracuj, ja się bije z myślami czy robić fmic czy nie a w lato jak chcesz poszaleć? W lato sam FMIC nie pomoże, trzeba rezać chyba chłodniczke oleju, no chyba że to szaleństwo nie bedzie nonstop a w lato jak chcesz poszaleć? przecież lata nie będzie TO co znaczy na zimówkach cały rok ;( :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a w lato jak chcesz poszaleć? przecież lata nie będzie odwołane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a w lato jak chcesz poszaleć? przecież lata nie będzie odwołane? no odwołałem bo fmica nie chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a w lato jak chcesz poszaleć? przecież lata nie będzie odwołane? no odwołałem bo fmica nie chce odwróć to bo na uj ja rzeźbę robię [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 23:23_________________________________________________poczekaj poczekaj ja wgranego miałem na moment mocniejszego softa na samych wtryskach 0.216 i po jednej przejażdżce po Wrocku cooler zagotowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ja sram na FMIC'a:D coś jak ja...... ale czasem mnie kusi szczególnie jak nadchodzi ciepełko i po paru pierdnięciach auto traci tego swojego powera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 skubaniec zdążył usunąć że sra na cooler nim zacytowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ale ja dałem rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ale ja dałem rade respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 siusiaki no:D [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 23:32_________________________________________________Pany... pytanie... od razu jak kto ma zamiar napisac cos w stylu "zapnij waga zrob logi" niech mnie pocaluje w pompke:d -to wiem sam:D sprawa jest taka. Dzisiaj dosyc zywo przegonilem samochod... i wskaznik doladowania zaczal pokazaywac przy max butowaniu 1.3 bara... czyzby sie wysral czy cos innego? vag bedzie jutro.. a jestem ciekaw co to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 czyli pokazuje mniej czy więcej bo nie wiem ile seria łąduje avg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 czyli pokazuje mniej czy więcej bo nie wiem ile seria łąduje avg Seria ładuje 0,95-1 bar w logach 1948 mBar dla AFN/AVG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 może masz przeładowanie i niedługo złapiesz nołtlafa tudzież Twoj patologiczny zegarek się zesrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi