jozek726 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Topor a jakbyś zbiorniczek chłodniczy psiknął w ten kolor jeszcze bo psuje ogólnie wyglad, bo jak by nie on miał byś dwa kolory pod machą zgadzam się
slepy Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Topor a jakbyś zbiorniczek chłodniczy psiknął w ten kolor jeszcze bo psuje ogólnie wyglad, bo jak by nie on miał byś dwa kolory pod machą zgadzam się a ja tam widzę co najmniej cztery kolory :gwizdanie:, zbiorniczek będzie malowany, dajcie Karolowi troszkę czasu
topor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Topor a jakbyś zbiorniczek chłodniczy psiknął w ten kolor jeszcze bo psuje ogólnie wyglad, bo jak by nie on miał byś dwa kolory pod machą zgadzam się a ja tam widzę co najmniej cztery kolory :gwizdanie:, zbiorniczek będzie malowany, dajcie Karolowi troszkę czasu polac mu:)
slepy Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 a ja bym podszybia nie ruszał :gwizdanie:
topor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 sie zobaczy;p teraz priorytet to motorownia;)
aju Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 rób rób... auto cieszy jak byś na nowo je kupił
topor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 nie powiem... dzisiaj troche geba mi sie usmiechnela;p .... a to przedsmak "przyjemnosci" w AVG;p
aju Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 stawiam 160-170koni koledze wyszło 163KM ale nie widziałem jeszcze wykresu, ma podobne graty jak TY, tylko sądzę że bardziej zajechaną motorownię
Kowi87 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Z turbo AWX to chyba nikt nie przekroczył 170kuca w AFN/AVG na forum, z hybrydą tak
topor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Z turbo AWX to chyba nikt nie przekroczył 170kuca w AFN/AVG na forum, z hybrydą tak to ja bede pierwszy:D haha:D AJU... a ile momentu wywaliło?
aju Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 czekam na info zaraz będę wiedział[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2010, 23:03_________________________________________________351Nm
topor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 łeee to klasa:D tez chce tyle:d :gwizdanie: :gwizdanie:
aju Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 jedyne co się żalił to że kopci jak dakje po palniku
topor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 ja tam kopceniem sie nie przejmuje
slepy Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 ja tam kopceniem sie nie przejmuje mały dymek jeszcze nikomu nie zaszkodził
topor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 tak jak mowisz;) tylko zeby batory to tez nie byl:)
aju Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 zobaczysz u mnie jak jest (jsli bedzie cipelo ponad 23~) na dworze to moj ajm sie okazuje ze po 3-4 przelocie tez lekko zostawia ale jest znajomi moewia ze widac teraz ze rezany
Kowi87 Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 tak jak mowisz;) tylko zeby batory to tez nie byl:) Coś tam napewno pusci, diesel nie moze być bezdymny jak jest zrezany lepiej weźmy sie za chłodnice oleju bo naprawda haj nie jazda jak po krótkim czasie masz na blacie prawie 120 :gwizdanie:
Iverson Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 wczoraj wracałem z bielska do tbg i tak samo na blacie oleju cały czas 100*c , po chwili postoju ok ,na obwodnicy tarnowa przy 200 miałem ok 120*C ,chlodniczka musi być , tyle że temp powietrza 0k 27*C , auto było wielkim mułem cooler zagotowany w mig
Rekomendowane odpowiedzi