gudi 1 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam. Od jakiegoś czasu mam pewne problemy z moim autkiem tj: - Samochód dość opornie zapala po chłodniejszych nocach. - Zauważyłem, że samochód kopci przy zimnym silniku lub dynamiczniejszym przyspieszaniu. - Mam wrażenie, że ostatnio samochód zaczął jakby głośniej chodzić a przy zatrzymywaniu się pod światłami można usłyszeć dość częste przełączanie się zaworu EGR (mam wrażenie, że to EGR). Nie chcę jeździć po mechanikach żeby uniknąć niepotrzebnych wymian części (wiadomo jak to czasami bywa ze specami). Jeśli ktoś z Was byłby w stanie podpowiedzieć na co zwrócić uwagę byłbym wdzięczny. Załączam logi. BS: 000 - http://[/img] 003 - [/img] 011 - http://[/img] Logi Dynamiczne: 000 - [/img] 001 - http://[/img] 003 - [/img] 004 - http://[/img] 008 - [/img] 010 - http://[/img] 011 - [/img] Logi Statyczne: 000 - http://[/img] 001 - [/img] 003 - http://[/img] 004 - [/img] 007 - http://[/img] 013 - [/img] 014 - http://[/img] 018 - [/img] 023 - [/img] Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xManiak 0 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Kolego jak robisz logi to wklej je na ta stronę http://vaglog.rtnet.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zrób jak Ci kolega podpowiada bo nawet na zoomie nic nie widać wartości w konkretnych logach 003 stat. jak i dyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino24 0 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Proponuje wejśc w silnik i odczytac ewentualne błedy, zwróć uwage na temperature silnika gdy jest całkowicie zimny oraz gdy sie całkowicie nagrzeje. Obserwuj jego zachowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gudi 1 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Przepraszam za zamieszanie. Wcześniej nie wrzucałem ani nie robiłem logów. Dynamiczne: Log (0 - 008) Log (1 - 003,003) Log (2 - 011,011) Log (3 - 004) Log (4 - 001) Log (5 - 010) Log (6 - 000,000) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Statyczne: Log (0 - 003) Log (1 - 023) Log (2 - 001) Log (3 - 004) Log (4 - 000) Log (5 - 013) Log (6 - 007) Log (7 - 014) Log (8 - 018) Mam nadzieję, że teraz będzie coś widać. Co do błędów to nie było żadnych. Poprawiłem logi, mógłby ktoś zerknąć? [br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 21:43_________________________________________________Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Nie widzę tutaj nic niepokojącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gudi 1 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Czyli na virusa jak najbardziej się nadaje Zastanawia mnie nadal głośna praca silnika w zakresie 1900-2500 tys obr/min Może jakieś nieszczelności w dolocie albo w układzie wydechowym? ,,Magiczne cyferki" niczego nie pokazują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 termostat niemraay albo fura niedogrzana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gudi 1 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Samochód był raczej odpowiednio nagrzany ponieważ najpierw zrobiłem około 15-20 km. Czyli termostat kwalifikuje się do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niekrasz 2 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 zrob logi 01 / 007 17 / 003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 ładne korekcje na pompkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się