Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z EGR?


gudi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu mam pewne problemy z moim autkiem tj:

- Samochód dość opornie zapala po chłodniejszych nocach.

- Zauważyłem, że samochód kopci przy zimnym silniku lub dynamiczniejszym przyspieszaniu.

- Mam wrażenie, że ostatnio samochód zaczął jakby głośniej chodzić a przy zatrzymywaniu się pod światłami można usłyszeć dość częste przełączanie się zaworu EGR (mam wrażenie, że to EGR).

Nie chcę jeździć po mechanikach żeby uniknąć niepotrzebnych wymian części (wiadomo jak to czasami bywa ze specami).

Jeśli ktoś z Was byłby w stanie podpowiedzieć na co zwrócić uwagę byłbym wdzięczny.

Załączam logi.

BS:

000 - bs000.pnghttp://[/img]

003 - bs003.png[/img]

011 - bs011.pnghttp://[/img]

Logi Dynamiczne:

000 - dyn000.png[/img]

001 - dyn001.pnghttp://[/img]

003 - dyn003.png[/img]

004 - dyn004.pnghttp://[/img]

008 - dyn008a.png[/img]

010 - dyn010.pnghttp://[/img]

011 - dyn011.png[/img]

Logi Statyczne:

000 - stat000.pnghttp://[/img]

001 - stat001.png[/img]

003 - stat003.pnghttp://[/img]

004 - stat004.png[/img]

007 - stat007.pnghttp://[/img]

013 - stat013.png[/img]

014 - stat014.pnghttp://[/img]

018 - stat018.png[/img]

023 - stat023.png[/img]

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jak Ci kolega podpowiada bo nawet na zoomie nic nie widać wartości w konkretnych logach 003 stat. jak i dyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za zamieszanie. Wcześniej nie wrzucałem ani nie robiłem logów.

Dynamiczne:

Log (0 - 008)

Log (1 - 003,003)

Log (2 - 011,011)

Log (3 - 004)

Log (4 - 001)

Log (5 - 010)

Log (6 - 000,000)

BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Statyczne:

Log (0 - 003)

Log (1 - 023)

Log (2 - 001)

Log (3 - 004)

Log (4 - 000)

Log (5 - 013)

Log (6 - 007)

Log (7 - 014)

Log (8 - 018)

Mam nadzieję, że teraz będzie coś widać.

Co do błędów to nie było żadnych.

Poprawiłem logi, mógłby ktoś zerknąć? :wink4:[br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 21:43_________________________________________________Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na virusa jak najbardziej się nadaje :naughty:

Zastanawia mnie nadal głośna praca silnika w zakresie 1900-2500 tys obr/min :mysli: Może jakieś nieszczelności w dolocie albo w układzie wydechowym?

,,Magiczne cyferki" niczego nie pokazują? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód był raczej odpowiednio nagrzany ponieważ najpierw zrobiłem około 15-20 km.

Czyli termostat kwalifikuje się do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...