Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kurz w liczniku (zegarach)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem posiadaczem audi a4 b6, jestem z niego w pełni zadowolony, denerwuje mnie jednak kurz zbierający sie w liczniku na zegarach za szybka, uzbierało sie go dość sporo i chciałbym go usunąć. Jak sie tam dostać (rozkręcić licznik) ?? Znacie jakiś dobry środek anty statyczny żeby szybko nie wrócił ?? Proszę o wasze opinie.

Opublikowano

Musisz wyjąc zegary i zdjac szybke.Później przy składaniu spróbuj czyms to uszczelnic,moze silikonem? :mysli:

Opublikowano

ktoś musiał wcześniej rozbierać licznik i zdejmować szybkę.

Teraz trzeba wszystko delikatnie wyjąć, potem proponuję nie rozbierać tego połączenia, ja bym od zewnątrz posmarował dokoła jakimś klejem, albo bezbarwnym silikonem, wcześniej bym okleił powierzchnie które widać.

zdjęcie szybki jest ryzykowne jeśli sie dobrze trzyma (może pęknąć)

Opublikowano

zdjęcie szybki jest ryzykowne jeśli sie dobrze trzyma (może pęknąć)

Z tego co pamiętam ta szybkę zdejmuje sie odpinając zatrzaski,robiłem to kilkakrotnie w B5 zakładajac chromowe obwódki na zegary i nigdy nie miałem z tym problemów,ale czytałem ze niektórzy próbowali szybke odklejac czy cos z nia robic i wtedy pekala. W dziale Warsztat- zrób to sam był opis ze zdjeciami jak sie do tego dobrać krok po kroku :wink4:

Opublikowano

mam podobny problem,czyli kurz za szybka,mam pytanie jak rozebrac te zegary, wiem jak to zrobic w b5, i czy jak rozbiore te zegary to czy bende mial jakis problem z autem np.imobilajzer, problem z uruchomieniem auta itp.

Opublikowano

ja tez mam kurz.Nie wiele ale jest i cos by trzeba bylo z tym zrobic

Opublikowano

jak zdejmiesz licznik itp odepnij tylko AKU

i żadnych problemów nie bedziesz mial :) ja u siebie zdejmowałem zegary bo chciałem sobie ręcznie wykalibrowac wskazówke :P

i mi sie udało a kurz tez mam :)

Opublikowano

witam,nie chciałem zakładać nowego wątku odnośnie licznika dlatego napiszę tu o co chodzi:otóż uruchamiałem Fisa i musiałem wyjąć licznik ,żeby podpiąć sie do kostki licznika z kablem od sprysków,licznik wyszedł ładnie po odkręceniu torxów tylko przy wkładaniu go nie chciał wejść do końca tzn otwory na torxy sie nie zgrały ,nadomiar złego przy wpychaniu go pękł kawałek szybki :wallbash: :wallbash: a teraz to nie mogę go ani dopchnąć ani WYPCHNĄĆ ;(tak sie sklinował.Nie wiem może on z tyłu ma jakieś bolce czy coś???Nie orientujecie się czy w aso dostane osobno szybkę z ta czarna obramówkę???chociaż już nie mam pomysłu jak go wyjąć ,żeby go nie rozwalić jeszcze gorzej.Może macie jakieś pomysły :mysli:

Opublikowano

jak jakoś wszedł to musi również wyjść, może podeszedł Ci jakiś kabel albo kostka?? nie dasz rady dostać się do niego od spodu odkrecajac plastiki z pod kierownicy i spróbować wypchnąć go od tyłu??

witam,nie chciałem zakładać nowego wątku odnośnie licznika dlatego napiszę tu o co chodzi:otóż uruchamiałem Fisa i musiałem wyjąć licznik ,żeby podpiąć sie do kostki licznika z kablem od sprysków,licznik wyszedł ładnie po odkręceniu torxów tylko przy wkładaniu go nie chciał wejść do końca tzn otwory na torxy sie nie zgrały ,nadomiar złego przy wpychaniu go pękł kawałek szybki :wallbash: :wallbash: a teraz to nie mogę go ani dopchnąć ani WYPCHNĄĆ ;(tak sie sklinował.Nie wiem może on z tyłu ma jakieś bolce czy coś???Nie orientujecie się czy w aso dostane osobno szybkę z ta czarna obramówkę???chociaż już nie mam pomysłu jak go wyjąć ,żeby go nie rozwalić jeszcze gorzej.Może macie jakieś pomysły :mysli:

Opublikowano
nie dasz rady dostać się do niego od spodu odkrecajac plastiki z pod kierownicy i spróbować wypchnąć go od tyłu??
z boku jak zdejmiesz pokrywe od bezpieczników jest dojscie do tyłu licznika ,wkładam tam łape i cisne na maxa ale nie mogę go i tak wypchnąć :thumbdown:dosłownie masakra
Opublikowano

hmm aż trudno sobie wyobrazić jak mogł sie aż tak zablokowac...ogladałem zdjecia licznika w b6 jak rownież odkreconego kokpitu nie widac kompletnie nic zeby cos z czymś mogło sie zablokowac

Opublikowano

Nie da rady zdjąć samej szybki, chyba, że ktoś ma zapasową.

Chyba trzeba rozkręcić zegary i przez otwory wskaźników wydmuchac.

Opublikowano

No wydmuchanie to chyba najlepszy pamysł zeby nie bawic sie ze zdejmowaniem szybki . ale nie za duzym ciscieniem czemy cos sie nie odczepiło . ktos kiedys tak telefon przedumchał za duzym cisnieniem i tasmy mu sie podczepiały :polew:

Opublikowano

No dobra, po odkręceniu tych 4 śrubek zegary zaczynają się rozczepiać

Można je bez problemu rozdzielić bez wypinania kabli od małych wskaźników

Wyczyściłem,wydmuchałem i gitarra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...