jamnikk Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Jestem posiadaczem audi a4 b6, jestem z niego w pełni zadowolony, denerwuje mnie jednak kurz zbierający sie w liczniku na zegarach za szybka, uzbierało sie go dość sporo i chciałbym go usunąć. Jak sie tam dostać (rozkręcić licznik) ?? Znacie jakiś dobry środek anty statyczny żeby szybko nie wrócił ?? Proszę o wasze opinie.
Gość jonny Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Musisz wyjąc zegary i zdjac szybke.Później przy składaniu spróbuj czyms to uszczelnic,moze silikonem?
Doman13 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 ktoś musiał wcześniej rozbierać licznik i zdejmować szybkę. Teraz trzeba wszystko delikatnie wyjąć, potem proponuję nie rozbierać tego połączenia, ja bym od zewnątrz posmarował dokoła jakimś klejem, albo bezbarwnym silikonem, wcześniej bym okleił powierzchnie które widać. zdjęcie szybki jest ryzykowne jeśli sie dobrze trzyma (może pęknąć)
Gość jonny Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 zdjęcie szybki jest ryzykowne jeśli sie dobrze trzyma (może pęknąć) Z tego co pamiętam ta szybkę zdejmuje sie odpinając zatrzaski,robiłem to kilkakrotnie w B5 zakładajac chromowe obwódki na zegary i nigdy nie miałem z tym problemów,ale czytałem ze niektórzy próbowali szybke odklejac czy cos z nia robic i wtedy pekala. W dziale Warsztat- zrób to sam był opis ze zdjeciami jak sie do tego dobrać krok po kroku
Mick Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 mam podobny problem,czyli kurz za szybka,mam pytanie jak rozebrac te zegary, wiem jak to zrobic w b5, i czy jak rozbiore te zegary to czy bende mial jakis problem z autem np.imobilajzer, problem z uruchomieniem auta itp.
HiRide Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 ja tez mam kurz.Nie wiele ale jest i cos by trzeba bylo z tym zrobic
boberek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 jak zdejmiesz licznik itp odepnij tylko AKU i żadnych problemów nie bedziesz mial ja u siebie zdejmowałem zegary bo chciałem sobie ręcznie wykalibrowac wskazówke i mi sie udało a kurz tez mam
sewek Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 witam,nie chciałem zakładać nowego wątku odnośnie licznika dlatego napiszę tu o co chodzi:otóż uruchamiałem Fisa i musiałem wyjąć licznik ,żeby podpiąć sie do kostki licznika z kablem od sprysków,licznik wyszedł ładnie po odkręceniu torxów tylko przy wkładaniu go nie chciał wejść do końca tzn otwory na torxy sie nie zgrały ,nadomiar złego przy wpychaniu go pękł kawałek szybki :wallbash: a teraz to nie mogę go ani dopchnąć ani WYPCHNĄĆ ;(tak sie sklinował.Nie wiem może on z tyłu ma jakieś bolce czy coś???Nie orientujecie się czy w aso dostane osobno szybkę z ta czarna obramówkę???chociaż już nie mam pomysłu jak go wyjąć ,żeby go nie rozwalić jeszcze gorzej.Może macie jakieś pomysły
magik-no1 Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 jak jakoś wszedł to musi również wyjść, może podeszedł Ci jakiś kabel albo kostka?? nie dasz rady dostać się do niego od spodu odkrecajac plastiki z pod kierownicy i spróbować wypchnąć go od tyłu?? witam,nie chciałem zakładać nowego wątku odnośnie licznika dlatego napiszę tu o co chodzi:otóż uruchamiałem Fisa i musiałem wyjąć licznik ,żeby podpiąć sie do kostki licznika z kablem od sprysków,licznik wyszedł ładnie po odkręceniu torxów tylko przy wkładaniu go nie chciał wejść do końca tzn otwory na torxy sie nie zgrały ,nadomiar złego przy wpychaniu go pękł kawałek szybki :wallbash: a teraz to nie mogę go ani dopchnąć ani WYPCHNĄĆ ;(tak sie sklinował.Nie wiem może on z tyłu ma jakieś bolce czy coś???Nie orientujecie się czy w aso dostane osobno szybkę z ta czarna obramówkę???chociaż już nie mam pomysłu jak go wyjąć ,żeby go nie rozwalić jeszcze gorzej.Może macie jakieś pomysły
sewek Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 nie dasz rady dostać się do niego od spodu odkrecajac plastiki z pod kierownicy i spróbować wypchnąć go od tyłu?? z boku jak zdejmiesz pokrywe od bezpieczników jest dojscie do tyłu licznika ,wkładam tam łape i cisne na maxa ale nie mogę go i tak wypchnąć :thumbdown:dosłownie masakra
magik-no1 Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 hmm aż trudno sobie wyobrazić jak mogł sie aż tak zablokowac...ogladałem zdjecia licznika w b6 jak rownież odkreconego kokpitu nie widac kompletnie nic zeby cos z czymś mogło sie zablokowac
laguna Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Nie da rady zdjąć samej szybki, chyba, że ktoś ma zapasową. Chyba trzeba rozkręcić zegary i przez otwory wskaźników wydmuchac.
TobiaszAudiA4B5 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 No wydmuchanie to chyba najlepszy pamysł zeby nie bawic sie ze zdejmowaniem szybki . ale nie za duzym ciscieniem czemy cos sie nie odczepiło . ktos kiedys tak telefon przedumchał za duzym cisnieniem i tasmy mu sie podczepiały
laguna Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 No dobra, po odkręceniu tych 4 śrubek zegary zaczynają się rozczepiać Można je bez problemu rozdzielić bez wypinania kabli od małych wskaźników Wyczyściłem,wydmuchałem i gitarra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się