maciek_gdansk87 0 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 witam, mam taki problem, przy mocnym depnieciu z biegu 3,4,5 obroty przez chwile rosna normalnie, po kilku sekundach spadaja (mimo wcisnietego pedalu gazu) apotem znowu po chwili rosna. co sie dzieje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aras837 2 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 A jak tam z temperaturą silnika???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek_gdansk87 0 Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 ok 85-90 czy to moze byc objaw sprzegla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 333 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 czy to moze byc objaw sprzegla? Tak oczywiscie sprzegło slizga i wlasnie takie sa objawy . Auto ile ma nalatane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibi66 0 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Sprawdż jeszcze czy nie masz jakiegoś wycieku np.z gumowego wężyka który jest w okolicy czujnika temp.,miałem kiedyś coś takiego i właśnie tak się działo jak piszesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek_gdansk87 0 Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 215 tysiecy sie zbliza... zibi a objawy miales dokladnie take same? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibi66 0 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Objawy były podobne a jest to efekt ślizgania się sprzęgła,płyn chłodzący jest dość śliski więc jak się dostanie do sprzęgła to jest poślizg przy większych obrotach,luknij pod maskę i zobacz czy są jakieś wycieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrclaguna 333 Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 przy mocnym depnieciu z biegu 3,4,5 obroty przez chwile rosna normalnie, po kilku sekundach spadaja Tarcza slizga jak nic przy wymianie looknij ( albo mechanik ) na dwumas jeszcze . Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 277 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Za nim zabierzesz się do wymiany , spróbuj go przypalić, jest duża szansa że to pomoże i przestanie się ślizgać :gwizdanie: A wymienić zawsze zdążysz Poczytaj sobie mój wątek tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=104364.0;highlight=%B6lizgaj%B1ce+si%EA+sprz%EAg%B3o Aktualnie 140 kkm na blacie i sprzęgło ciągle fabryczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej K 1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 przy mocnym depnieciu z biegu 3,4,5 obroty przez chwile rosna normalnie, po kilku sekundach spadaja Tarcza slizga jak nic przy wymianie looknij ( albo mechanik ) na dwumas jeszcze . Przy ślizgającym się sprzęgle, po mocnym wciśnięciu pedału gazu na wyższym biegu obroty silnika powinny "ponadnormalnie" szybko wzrastać, nieproporcjonalnie do przyrostu prędkości (moim skromnym zdaniem ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now