maciek_gdansk87 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 witam, mam taki problem, przy mocnym depnieciu z biegu 3,4,5 obroty przez chwile rosna normalnie, po kilku sekundach spadaja (mimo wcisnietego pedalu gazu) apotem znowu po chwili rosna. co sie dzieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras837 2 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 A jak tam z temperaturą silnika???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_gdansk87 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 ok 85-90 czy to moze byc objaw sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 czy to moze byc objaw sprzegla? Tak oczywiscie sprzegło slizga i wlasnie takie sa objawy . Auto ile ma nalatane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi66 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Sprawdż jeszcze czy nie masz jakiegoś wycieku np.z gumowego wężyka który jest w okolicy czujnika temp.,miałem kiedyś coś takiego i właśnie tak się działo jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_gdansk87 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 215 tysiecy sie zbliza... zibi a objawy miales dokladnie take same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi66 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Objawy były podobne a jest to efekt ślizgania się sprzęgła,płyn chłodzący jest dość śliski więc jak się dostanie do sprzęgła to jest poślizg przy większych obrotach,luknij pod maskę i zobacz czy są jakieś wycieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 przy mocnym depnieciu z biegu 3,4,5 obroty przez chwile rosna normalnie, po kilku sekundach spadaja Tarcza slizga jak nic przy wymianie looknij ( albo mechanik ) na dwumas jeszcze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Za nim zabierzesz się do wymiany , spróbuj go przypalić, jest duża szansa że to pomoże i przestanie się ślizgać :gwizdanie: A wymienić zawsze zdążysz Poczytaj sobie mój wątek tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=104364.0;highlight=%B6lizgaj%B1ce+si%EA+sprz%EAg%B3o Aktualnie 140 kkm na blacie i sprzęgło ciągle fabryczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej K 1 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 przy mocnym depnieciu z biegu 3,4,5 obroty przez chwile rosna normalnie, po kilku sekundach spadaja Tarcza slizga jak nic przy wymianie looknij ( albo mechanik ) na dwumas jeszcze . Przy ślizgającym się sprzęgle, po mocnym wciśnięciu pedału gazu na wyższym biegu obroty silnika powinny "ponadnormalnie" szybko wzrastać, nieproporcjonalnie do przyrostu prędkości (moim skromnym zdaniem ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się